Romantiek heeft meer betekenissen dan enkel hartjes en rozenblaadjes. De schilderperiode Romantiek bijvoorbeeld geeft dit goed weer: gaat juist om de woeste krachten van de natuur en diesquote:Op maandag 15 juni 2015 12:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik krijg allerlei gevoelens bij Utopia, maar romantiek is er niet eentje van
Bijzonder is dat , heb geen hekel aan Bas maar heb toch iets mwah vind ik dit wel leuk ?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het staat mij vooral tegen dat het van Bas enorm leuk wordt gevonden, terwijl het bij ieder ander reden zou zijn om diegene volledig tot de grond toe af te branden.
Die had zoiets niet kunnen bedenken.Die kwam niet verder dan mailtjes van anderen lezen...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt mij een redelijk goede aanname dat de Cos al kotsend over de grond zou rollen als LauB een opnameapparaatje zou gebruiken om anderen af te luisteren.
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Romantiek heeft meer betekenissen dan enkel hartjes en rozenblaadjes. De schilderperiode Romantiek bijvoorbeeld geeft dit goed weer: gaat juist om de woeste krachten van de natuur en diesOok in de dichtkunst, de vergankelijkheid van het bestaan en de mens die zich staande moet houden tussen al het natuurgeweld en het lot.
Puzzie had het over de duistere kant +van Bas , vandaar mijn opmerking.
het heeft niet met welke persoon dan ook te maken, daar gaan afluisteren is een lage streek ongeacht welke van d e totale vol idioten het daar zou doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan niets te maken met het opnameapparaatje maar gewoon met lauB die beweegt. Dat mens deed ook niets goeds![]()
Maar je doet nu net alsof het alleen voor Bas goed gevonden wordt en dat kun je niet weten. Wie weet was het leuk geweest als Gaby dit ging doen, of Bjorn...
Dus nee geen goede aanname
Is dat niet een beetje omdat hij zichzelf ook een slachtoffer maakt?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ging in deze niet om Ivan ,maar om de omgeving die Bjorn graag ziet als slachtoffer en daar alle moeite voor doet om hem bijna iets aan te praten
Ivan en Bjorn komen er wel uit ...... zonder vals gedoe van anderen
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het staat mij vooral tegen dat het van Bas enorm leuk wordt gevonden, terwijl het bij ieder ander reden zou zijn om diegene volledig tot de grond toe af te branden.
meer grondig geselecteerd op welwillendheidquote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
Mark: "Ze mogen niet eens pissen of poepen binnen"
Hij klinkt heel enthousiast. Opdrachten, bootkamp, klusjes doen.
De nieuwen worden ontgroend.
Regels worden nageleefd, anders wordt je gestraft!quote:
tuurlijk niet sommige zijn gelijker dan anderenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Regels worden nageleefd, anders wordt je gestraft!
Vreemd, geldt dit ook voor de anderen?
Straffen mag niet van Colliequote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bij een redelijke reden om dit te doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer grondig geselecteerd op welwillendheid
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens ergens mee wegquote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik wordt er een beetje onpasselijk van...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
ze willen niet weer een tinekequote:Op maandag 15 juni 2015 13:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bij een redelijke reden om dit te doen.
Mark heeft er zin in zegt hij.
Ja? Het is zoals dat in leger of studentenverenigingen het ook gaat. Even kijken hoe iemand in elkaar steekt en dealt met die dingen. Ik houd er ook niet van hoor, maar is wel effectief.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik wordt er een beetje onpasselijk van...
douchen schijnt te helpenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik wordt er een beetje onpasselijk van...
Ja , dat dusquote:Op maandag 15 juni 2015 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze willen niet weer een tineke
maar goed wel ee nbeetje krom als de rest van totael lamme klapzakken daar niks doet
scheelt al wel dat ivan het oppert en niet gio ofozoquote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja , dat dusDan is het gewoon een heel scheve verhouding.
Ze hebben toch alweer een Tineke maar niemand ziet het.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja , dat dusDan is het gewoon een heel scheve verhouding.
Wel poepen op de buiten wc danquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Tijd voor mn lunch, ff een paar tostis met mayo, en wat eieren, als het mee zit ben ik voor het avondeten klaar
Zijn ook saddam praktijken :-Dquote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef Disana het volgende:
Mark en Ivan gaan de kandidaten serieus in de gym laten slapen.
Komt omdat Tineke klaagde en Rob niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze hebben toch alweer een Tineke maar niemand ziet het.
Rob kwam binnen en doet niks... Tineke deed meer dan wat Rob heeft gedaan en toch werd Tineke erop afgezeken en hoor ik niemand klagen over Rob
Ik vraag me anders wel af wat de rest hiervan vindt. Bepalen die twee nu dat dit gebeurd? of is dit al besproken met de rest?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zijn ook saddam praktijken :-D
Van Ivan kan ik het mij voorstellenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
scheelt al wel dat ivan het oppert en niet gio ofozo
Klaar met etenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Tijd voor mn lunch, ff een paar tostis met mayo, en wat eieren, als het mee zit ben ik voor het avondeten klaar
Rob heeft ook niks te klagen, hij kan zitten liggen en bier drinken. Daarom horen we hem ook nietquote:
Maar hij zou het wel in iemand gezicht zeggen als hij iets te melden heeft. Dan gaat hij niet wachten tot het centraal.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:05 schreef AnneLo het volgende:
Gisteren hoorde hij een gesprek van Nicole met iemand op dat apparaat over hem. Dat hij veel dingen niet opruimt en dat hij de horecakeuken verkeerd gebruikt. En dat ze hem tijdens Centraal daarop willen aanspreken. Hardop (natuurlijk) zei hij Hoe achterbaks ze kunnen zijn om dat niet in zijn gezicht te zeggen. Hij, degene die iedereen afluisterd!
![]()
Wat jij noemt,gebeurt in een groep.Je wordt niet afgezonderd van een groep.Ik vind dit echt walgelijk,vooral omdat Mark en Ivan er zo van genieten.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja? Het is zoals dat in leger of studentenverenigingen het ook gaat. Even kijken hoe iemand in elkaar steekt en dealt met die dingen. Ik houd er ook niet van hoor, maar is wel effectief.
En dat afluisteren is niet achterbaks????quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar hij zou het wel in iemand gezicht zeggen als hij iets te melden heeft. Dan gaat hij niet wachten tot het centraal.
En omdat ze zich baas voelen, zij bepalen dit. Daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat jij noemt,gebeurt in een groep.Je wordt niet afgezonderd van een groep.Ik vind dit echt walgelijk,vooral omdat Mark en Ivan er zo van genieten.
Nou ja, hij heeft Nicole hier ook nog niet over aangesproken.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar hij zou het wel in iemand gezicht zeggen als hij iets te melden heeft. Dan gaat hij niet wachten tot het centraal.
Neequote:Op maandag 15 juni 2015 13:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En dat afluisteren is niet achterbaks????
Mark geniet voornamelijk, zijn stem gaat uit opwinding een paar octaven hogerquote:Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat jij noemt,gebeurt in een groep.Je wordt niet afgezonderd van een groep.Ik vind dit echt walgelijk,vooral omdat Mark en Ivan er zo van genieten.
onzin dat gebeurt ook los van een groepquote:Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |