abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_439000
Hieke en Ferdi spreken af strax naar de damesslaapkamer te verdwijnen. Misschien gaan ze naast elkaar slapen?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_439001
Evwen kamer-stream2
Koos is jaloers op Ferdi's brutaliteit. Ferdi: Koos....
Koos lachend: Hou je bek!

Stream-1
Kim en Georgie zoenen wat liggend in bad! Ingeduwd door Hieke. Ze vinden het prima. Kim snottert nog wat. Op de achtergrond feestgeluiden uit kamer. Georgie ligt onder en klaagt dat ie nat is geworden. Kim staat op, terug naar kamer. Hieke en Ferdi nu op badkamer. Ferdi houdt Hieke van achteren stevig vast en lijkt wat te willen.
Hieke weert af. Ferdi enigszins verbouwereerd.
Ferdi: Maar straks wel hè?
Hieke weglopend: Jaja.

vrijdag 3 november 2000 @ 01:37:21 #28
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_439002
1.35
F en G in de slaapkamer.

Ze ontdoen zich van broek en onderbroek en hangen zo te zien een schots lapje(?) over hun kruis. Georgie pakt er ook nog een kussen bij wat hij er voor houdt. Ferdi schudt weer listig in het rond.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:38]

vrijdag 3 november 2000 @ 01:38:30 #29
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439003
Ik hoorde het wel

1:34
Hieke komt van de w.c. Ferdi staat nog in de badkamer met Georgie. Georgie gaat de plee in, Ferdi gaat achter tegen Hieke aan staan, Hieke draait zch ff later weer los, pakt hem bij zijn hand en ze lopen het beeld uit.
Alleen geluid:
Ferdi: hier niet,
Hieke: Nee en hier ook niet... hier, maar straks he...
Ferdi: Oke, maar ik hou je d'r aan he
Hieke: (zacht) Jaa, is goed
Ferdi: Echt hoor ik hou je eraan

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:43:57 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439010

Met zijn drieën in bad

Ferdi kan het weer niet laten

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 03-11-2000 01:46]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:46:19 #31
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439015
Ik hoorde en miste precies hetzelfde als Lionhart. Wel zie ik nu Ferdi in zijn blote kont voor de dames dansen. Georgie doet ook mee, maar durft minder goed. Hieke en Bianca lachen zich gek.
Intussen was Robin lang in de dagboekkamer. Waarvoor? vragen Annet en Koos. Robin: ik moest gewoon even praten.
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:46:20 #32
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_439016
Ferdi loopt te dansen in de kamer en Hieke of Bianca trekt ook het laatste lapje weg. Ferdi staat dus in z'n nakie en danst nog even een seconde of twee en loopt dan maar weer naar de slaapkamer om zich aan te gaan kleden.
pi_439017
Streams op de slaapkamer met Ferdi en Georgie. Hebben grootste lol.
Kleden zich gedeeltelijk uit. Half bloot met handdoekje voor kruis naar woonkamer terug. Iedereen lachen.
Al snel gaan ze weer terug naar de slaapkamer. En weer terug streakend.
In woonkamer Ferdi op tafel, wiebelend met zijn onderlijf.
Hilariteit. Bianca lacht boven iedereen uit. Ferdi en Georgie weer weg en aangekleed terug.

Koos vindt het heel moedig van de twee.
Georgie: Nu wil Kimmie me zeker niet meer.
Rest weet zeker dat ze nog wel wil.

Robin komt terug van DBK. Moest even praten zegt ie.

Ferdi en Georgie gaan door. Allebei op bankleuning strippend.
De blote kont van Ferdi groot in beeld op Straem-1.

pi_439023
Koos: Ik zou het NOOIT doen, hoe zat ik ook ben!
Desiree: Mij maakt het geen bal uit. Komop zeg. Dit is niet hetzelfde als met Ed. Heb genoeg mannen gezien Ik ben geen puber!

Even later zijn de strippers weer angekleed.

Ferdi begint het verschil uit te leggen tussen vlees- en bloedlullen.
Robin kondigt aan dat ie naar bed wil. Komt er vanavond niet echt in. Valt 'n beetje buiten de boot. Maar blijft toch zitten

Ferdi oogst applaus van de meiden dat het niet belangrijk is hoe groot ie is maar wat je d'r mee doet! Hierover wordt nog even gediscussieerd.
Op serieuze toon doet Robin ook een duit in het zakje en beaamt de stelling van Ferdi.

*Ruudje

vrijdag 3 november 2000 @ 01:59:47 #35
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_439028
De bewoners krijgen muziek.
Het is de cd van Cassius btw
Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:59:49 #36
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_439029
K: Je zit toch in een moeilijke positie..
D: Ja, dat is zo.

D: Bedankt Miranda. Ik wou sterk blijven, heb tegen m'n ouders gezegd me geen briefjes of foto's te sturen. Maar ik had me bedacht. Ik heb Miranda een briefje meegegeven, dat ik toch een briefje en een foto wil. Dus bedankt Miranda, en paps en mams en <hondje>. Ik hou van jullie !!

Woonkamer:
Ferdi en Hieke dansen intiem.

** Muziek ** in het huis.

pi_439033
Ineens klinkt muziek. (geen idee waarvandaan en wat)
Gejoel. Er wordt flink gedanst nu. Ze hebben er zin in. Ferdi met Hieke, Kim en georgie. Niemand zit op bank. Ook Koos zwaait wat met handen in lucht. (rare muziek, kan er geen touw aan vast knopen)

Veel geschreeuw. Georgie en Bianca WHOEHAAWHOEEEEE!!!!!!
(beeld op streams wordt slechter)

Ferdi en Hieke op de vloer vrijen mekaar wat op. Koos nu dansend met Hieke. Ferdi op de banken. Sfeer zit er goed in op deze (onverwachte) party.

vrijdag 3 november 2000 @ 02:13:21 #38
1658 bogus
pi_439036
Ving dit net op:

Ferdi: ik meen het!
Hieke: ..nog een half uurtje.

De bewoners smeken om nog een liedje, dus gaat de Cassius-cd er weer in. Iedereen schijnt het geweldig naar zijn/haar zin te hebben. Behalve Robin, is een beetje nukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 03-11-2000 02:14]

vrijdag 3 november 2000 @ 02:14:09 #39
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439037
2.07
Koos vind 't maar moderne muziek en wil naar naar buiten, met Hieke en Bianca om zich heen gestrengeld, dan..Krezip, Hieke springt richting Ferdie en gaat slowen met 'm.

(Muziek was door Robin geregeld toen hij zo'n tijd in de DBK zat zei hij toen de muziek begon, de rest gelooft het niet helemaal 100%, maar het zal wel zeiden ze))

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439038
Groepsknuffel tussen Koos, Bianca en Hieke.
...Krezip met I won't stay......
Ze zingen allemaal mee............
Bianca: ....GROW UP TO BE JUST LIKE YOUHOE!!!!

Koos slowt met Annet, murmelen wat onverstaanbaars, iets over opgesloten zitten met dezelfde mensen.
Annet: Niemand kan zich dat voorstellen.
Georgie en Kim schuifelen romantisch verder. Hij kijkt Kim verliefd in de ogen. (Hij lijkt me ook duidelijk nog heel blij dat ie niet genomineerd is!)
Georgie: Ik vind het leuk als je lacht.

Muziek houdt plotsklaps op. er wordt gesmeekt om meer. En krijgen het

vrijdag 3 november 2000 @ 02:16:47 #41
1658 bogus
pi_439039

De bewoners krijgen nu Rose Rouge van St. Germain te horen, en ze denken dat Ed het heeft geregeld "omdat het jazz is"

pi_439042
Annet danst met Koos. Ze hebben het over de nominaties. Annet zag iedereen gaan huilen en dacht toen:'Waarom zou ik het inhouden'

Hieke en Ferdi dansen samen. Georgie en Kim ook. Georgie zingt voor zijn Kimmie. Ze heeft strepen op haar gezicht van het huilen. Het kan haar niet schelen. Georgie is blij dat ze lacht, kan hij haar weer een beetje pesten.

Ik mis een stukje..

De bewoners dansen op wat ze zelf 'vreemde' muziek noemen. Bianca(?) zingt dat ze pindakaas op haar boterham wil. Robin denkt dat Ed het geregeld heeft deze muziek, jazz.

Bi en Hieke bespringen elkaar alsof ze rock&rollen en vallen op de bank. Robin vindt dit wel leuke muziek om naar te liggen luiseren. Hieke en Bianca stoeien verder met Robin. En trekken hem dus de kleren van het lijf, zie foto van Sanne

Ik mis weer een stukje..

Weer een romantisch nummer. Robin schuifelt met Dees. Hij legt uit wat hij in de DBK deed. Vragen naar muziek en iets over Cindy. Niet een interessant verhaal. Hoe BB vindt dat ze met Cindy om moeten gaan, ze kan ook wat leren. En hoe hij erover denkt. Maar hij vertelt dit alles op een rustige toon.

We gaan over naar Bi die de slappe lach heeft. Ferdi zegt dat ze gewoon een blote piemel wil zien en hij is daar niet zo moeilijk in. Hieke is ook daar in de buurt en zegt dat Ferdi(?) strax anders niet mee mag doen aan het showtje. Bi zegt iets als: 'Met alleen maar dikke tieten is het ook nix.'

Nieuw muziekje. Ferdi danst close achter Hieke. Zegt dat de camera alleen maar op hun staat.

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 02:29]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:20:52 #43
1658 bogus
pi_439043
Bizar! Bianca en Hieke trekken letterlijk de kleren van Robin's lijf.

Hieke rent vervolgens achter Ferdi aan, buiten beeld

vrijdag 3 november 2000 @ 02:23:49 #44
1658 bogus
pi_439046
"omdat je genomineerd bent Robin?"
Robin: nee, ik wilde vragen om muziek, en toen raakten we in gesprek.

(gesprek ging blijkbaar over Cindy, erg moeilijk te volgen)
Robin: ik wil wel dat dat beest het goed heeft.

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 02:23:50 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_439047

Feest.

Iets speciaals?

Lekker rotzooien.

Striptease.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-11-2000 03:10]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:24:12 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439048

Hieke en Bianca rukken de kleren van Robin's lijf

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:25:26 #47
1658 bogus
pi_439049
Hieke, samen met Ferdi lachend tegen Bianca:
"We laten je meedelen in ons programma van vanavond"
pi_439050
Annet danst met Dees. Hieke op tafel. Ferdi trekt haar er vanaf.
Rustig muziekje. Ze twijfelen wat het is. Jazz, trance of techno gokken ze.

Robin swingend met Bianca. Kim los-vast met Georgie. Bianca en Hieke klieren de in de bank zittende Robin. Bianca duikt op 'm.
Robin: HEEEEEELP ME!!!

muziek .......especially for you!....
Iedereen: YOEOEOE!!!

Robin praat wat met Desiree (niet te verstaan, iets over DBK en Cindy)
Robin heeft blijkbaar net in DBK het een en ander moeten leggen
over zijn verhouding met Cindy.

Robin en Dees nu close op de vloer.

Muziek stopt.
Bianca vindt dat Hieke en Ferdi perfect bij elkaar passen al was het alleen al maar om dezelfde lengte die ze hebben.

*Ruud

vrijdag 3 november 2000 @ 02:27:47 #49
1658 bogus
pi_439051
Hieke fluistert iets tegen Bianca. Bianca duwt haar weg en zegt "Ja maar je moet het ook niet zo duidelijk maken!"
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:32:00 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439054

Georgie en Kim tijdens een intiem moment.
(de camera kruipt er bijna tussen)

Shit, ze gaan nu allemaal tegelijk strippen.

Willen we daar wel streamshots van maken???

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 03-11-2000 02:33]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')