abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2000 @ 23:57:48 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_438854

En hier weer verder

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 2 november 2000 @ 23:59:49 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438858
Koos: Mijn dag kan niet meer stuk, ik ben genomineerd, maar dat kan me niks schelen.
Robin: Ja, lekker belangrijk.

Koos: Kim, vind je het erg dat je genomineerd bent?
Kim: Nee hoor, ik vind het jammer, maar ik huil om die brief *snif* *snif*
Koos: Dat wou ik maar even horen.

Bianca zegt dat ze een foto mist.

Nadat Bianca eerst al Desiree heeft getroost, geeft ze nu Kim een knuffel, en praat ze met haar.
B: 'Je bent een tijger, 20 jaar en nog nooit zo lang van huis weggeweest. Je bent een tijger hoor.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:02]

pi_438872
Lekker op tijd, ik zat weer eens vast in de vorige

Kim heeft in een brief te horen gekregen dat ze hebben gezien dat ze zich in bed bij Georgie afvroeg wat haar ouders daarvan vonden. G had toen gezegd dat ze trots zouden zijn. Georgie had gelijk wordt er geschreven. Ah, wat lief krijst Bianca. Die klinkt licht hysterisch van de emoties.

Koos heeft het over de verkering van zijn zoon. Zijn dag kan niet meer stuk, hij is genomineerd en het kan hem geen bal meer schelen.

Kim huilde om de brief en niet om de nominatie. Dat wilde Koos ff weten. Het klinkt alsof Kim nog steeds een beetje huilt. Koos laat zijn foto's zien. Kim lacht nu.

Bi vertelt de anderen wie de familieleden van Kim zijn op de foto's. Ik hoor Annet zacht praten op de achtergrond. Helaas niet te verstaan. Ik hoor voornamelijk de overenthousiaste Bianca. Ferdi en Georgie willen Cindy nu wel aandacht geven.

Kim moet weer huilen. Bi zegt dat ze altijd zo sterk is, huil nu maar ff uit. Maar 20 jaar hoor, tijger, nog noit zo lang van huis geweest. Koos zegt dat hij ook jankt als een kind en Kim lacht alweer wat. Dan zegt G nog wat en de Kimgiechel is bijna terug. Hij troost haar.

De rest is alweer met zichzelf bezig. Bi roept er bovenuit.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:07:50 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438881
0.07
Op stream 4 zitten Hieke en Fewdi heel knus met hun hoofden tegen elkaar een brief te lezen.

Bianca is weer bij Desiree gaan zitten. Dees huilt inmiddels niet meer en lacht enigszins waterig.

pi_438889
Annet troost Kim en praat met haar over het genomineerd zijn. Georgie schreeuwt erdoorheen ouwe snatzer, knaller, ouwe gek. Onderbreekt Kim en Annet. Die praten daarna weer verder. Is voor mij niet te verstaan. Er is grote hilariteit omdat Koos een brief heeft gekregen waarin zijn dochter Sanne hem ouwe snatzer noemt.

Buiten klinkt de toeter van Robin z'n broer. Hij gaat buiten staan schreeuwen. Kim gaat bij Cindy een sigaretje roken. Robin vraagt zijn broer hoe het gaat. Kim huilt weer een beetje en lacht dan weer in de armen van Georgie. Hij danst wat met haar op het terras. Hieke zit bij de geit. Ferdi schreeuwt op de achtergrond, net als Robin.

Robin vraagt of Ferdi en co binnen kunnen gaan schreeuwen. Hij kan het niet verstaan. Ferdi:'LATERRRRR' Bi komt knuffelen met Kim en Robin raakt gefrustreerd dat hij het niet kan verstaan, of ze niet dichterbij kunnen komen. KUT zegt Robin.

Kim luistert met Robin. Ze horen de toeter van Tommie, de vriend van Robin. Hij roept:'Bedankt voor jullie steun!'

Kim huilt weer. Beter kan je niet zo'n brief krijgen. Bianca zegt dat het goed is om je te ontladen. Kim vindt het stom dat ze jankt. Bi zegt dat ze zich al zo lang sterk heeft gehouden. Kim had dat liever nog wat langer volgehouden. Volgende week kan Kim haar familie bij de deur zien, ook als ze er niet uit moet. Ze vraagt zich af wie nog meer genomineerd zijn.

Robin schreeuwt nog steeds. Volgende week komen ze weer zegt ie. Bi vindt het koud en gaat naar binnen.

Robin danst wat op de muziek die hij hoort. Staat op het geitenhok. Bedankt zijn vrienden voor de muziek. Weer de toeters en geluid van motoren. Robin is helemaal blij.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:19]

vrijdag 3 november 2000 @ 00:20:39 #6
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_438916
een half uur geleden hoorde ik duidelijk georgie zeggen (terwijl hij een foto bekeek:
"kijk dat is mijn nichtje, die was al fan van me toen in nog in goede tijden speelde"

(kon het niet eerder posten omdat ik een cd zat te branden)

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:24:01 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_438922

Bianca troost Kim

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_438924
Annet en Dees klagen buiten over iemand die heel erg op moet gaan passen. Ze neemt ook steeds sigaretten. In het begin heeft Annet ook wel van haar gerookt maar... Gaat dit over Hieke? Dees zag het ook al en dacht toen te zien dat Annet er ook zo over dacht. Ze ziet het al een week.

Robin zegt dat ie helemaal blij is dat hij zijn zus en vrienden heeft gehoord. Hij is blij als ie mag blijven en helemaal blij als ie weg mag. Nu hij zijn vrienden heeft gehoord. Blijven is wel een uitdaging maar het interesseert hem nix. Dees kijkt weer wat sip dat er voor haar niemand was. Annet is meer onder de indruk van haar post dan van de nominatie.

Reclame...

pi_438929
Dees en Annet roddelen verder in de badkamer. Heel irritant staat het geluid van Robin daar heel hard doorheen. Ik hoor ook iemand plassen

Dees staat een beetje te snotteren en veegt dan de uitgelopen make-up bij. Het was Annet dus die plaste.

Wow, Dees zegt dat Hieke tijdens het lezen met Ferdi onder de dekens iets heeft uitgespookt!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:29]

vrijdag 3 november 2000 @ 00:29:44 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_438932
pi_438937
Zit er niemand anders te kijken?

Annet en Dees zeggen dat Hieke oneerlijk is. Ze denken er hetzelfde over. Dees zegt dat Hieke man en kind heeft dat is toch erg?! Ze heeft met Ferdi gerotzooid, dat is ze de hele week al aan het doen maar dat komt nu met de drank heel sterk naar boven. Annet kwam de slaapkamer binnen en vroeg eerst maar of ze naar binnen mocht. Ferdi zei ja. Dees denkt dat Ferdi er ook een beetje bang voor is wat er kan gebeuren. Hij heeft vast iets van tot hier en niet verder.

Dees weet precies wat Annet denkt en ff later lopen ze naar de anderen toe in de woonkamer. Daar wordt gelachen. Koos, Kim en Robin zitten rustig op de bank. Koos zegt dattie dronken is(?)

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:34]

vrijdag 3 november 2000 @ 00:35:32 #12
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438939
0.35
Georgie begint WEER over Theo de Rooy die met een kontrakt klaar zou staan voor Robin.
Alle bewoners zitten inmiddels weer in de woonkamer. En de drank doet z'n werk

Georgie: Ik heb al 6 tequila's achter m'n kiezen !!
Georgie: Hieke !!! Oude schnatzer.

Georgie staat bij de deur van de voorraadkamer en probeert de redactie te verleiden hen iets te geven.. kaas?

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:39]

pi_438948
De bewoners gaan zo te zien een feestje bouwen. Ze gaan kaas snijde. Hieke zoekt de kaas. Ferdi komt aanrennen om haar te helpen. Ze hebben nog knakworst. Hij vraagt of ze hulp nodig heeft. Er zijn geen pinda's meer en geen kaas zegt Hieke. Ondertussen lopen ze terug naar de rest. Veel schreeuwen door elkaar over de hoeveelheid drank die ze op hebben. Georgie bedelt bij BB om kaas.

Ik ben ff weg

vrijdag 3 november 2000 @ 00:41:51 #14
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438953
Kim, Koos, Annet en Robin zitten samen op een bank.

R: Ze willen ons niet meer, Annet, ze willen ons niet meer. Maar we gaan niet weg hoor, we gaan er niet uit.

Veel geschreeuw en gelach.

Koos: 'Hieke, moet je luisteren, 1 van ons vieren wint het NIET !!'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:42]

vrijdag 3 november 2000 @ 00:47:47 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_438960
And, the nominees are:

pi_438967
Geanimeerde stemming in kamer vooral bij Bianca en Ferdi.
Ferdi vindt dat ie alweer teveel gedronken heeft. Robin hangt maar wat. Kim lacht ook alweer.

Hieke constateert dat de kaas en pinda's op zijn. Georgie verzoekt BB om wat kaas. Ferdi's stemvolume neemt toe recht evenredig met zijn drankgebruik.

Robin grapt met de nominaties: We gaan d'r mooi met z'n vieren niet uit! Koos heeft grootste pret om Robin.
Koos lachend: Een van ons vieren wint niet!
Hieke geniet in stilte en toost nog 's met Ferdi.

Iedereen kwekt door mekaar heen.

Robin spot verder met zijn nominatie.
Hieke en Georgie ruzieën wat om wie wat en hoeveel gedronken heeft. Gaat over bier en tequila.

vrijdag 3 november 2000 @ 00:58:18 #17
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438970
1.00
Kim en Dees gaan even naar buiten. Ze horen schreeuwen.
Dees: Hey, dat is ons mam .. HALLO HALLO .... HALLO .... HALLO
..
Dees: IK MIS JULLIE
..
Dees: WAT GAAF *jank* *jank* *snif *snif*

Dees is heel uitgelaten. Geeft Kim een knuffel. Ook Annet is er inmiddels bij komen staan. Ze lopen met z'n drieen naar de oven en gaan daar een sigaretje roken.

Dees: 'Ik ben in ieder geval jarig in het huis !! Ik kan er dan 's avonds misschien uit moeten, maar m'n verjaardag vier ik hier.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:02]

pi_438975
Hieke vindt dat ze al teveel tequila hebben gehad. Bianca voelt zich door Hieke aangevallen als ze haar tequila-verbruik moet verantwoorden.
Desiree staat buiten te schreeuwen naar volgens Koos haar moeder. Ze zijn binnen even met z'n allen stil om naar Dees te luisteren.

Dees buiten: DANKJEWEL!
Bianca door het raam: NIET WEGGAAN! MAMA waar ben je!! MAMA.
Koos: Vraag 's om mijn moeder.

Ferdi vindt het afgesloten zijn van de buitenwereld goed te doen.
Hieke: Maar jij hebt geen kindje.
Koos: En geen liefje buiten.

Hieke stoeit met Bianca. Ferdi schreeuwt boven alles en iedereen uit.
(herken ik nog van vorige keer, toen ie teveel gezopen had)

Bianca doet ook wat nonchalant over het BB-verblijf.
Hieke tegen haar: Ik wil jou wel 's zien als jij een dochter hebt navy girl!

pi_438980
Bianca heeft het tegen Hieke over de geweldige dingen die ze met haar mond kan doen: Ik zweer je, vraag het maar aan iedereen...ik zweer je.
Ferdi denkt alle vrouwen dat goed kunnen omdat vrouwen weten wat vrouwen nodig hebben.

Spelletje nu: wie kan het best zijn tong gebruiken en likken. Ferdi en Georgie laten zien op A4-tje hoe het moet en krijgen de lachers (vooral Hieke en Bianca) op hun hand. Standje 69, hoe moet 't?
Koos lacht d'r wat mee. Georgie durft geen demonstratie op een lolly.
Bianca naait 'm wat op.

pi_438981
Er zit alweer veel te veel alcohol in de bewoners

Georgie en Ferdi doen voor hoe je moet beffen. Koos en Robin willen niet. Hieke en Bianca vinden het heel interessant. Waar Kim, Dees en Annet zijn weet ik niet.

Ferdi heeft het weer over in zijn blote piemel gaan staan. Dat wil Koos ook niet.

Hieke zegt met dubbele tong tegen Georgie dat ze een hele avond gratis voor drank bij hem op de bar komt dansen. Ze zal ze dan eens laten zien... Dansen is haar hobby. Georgie zegt iets over bang zijn voor Hieke en zijn principes

Koos en Bi mengen zich ook in de discussie en zeggen iets over een lapdance van Bi(?).

Dan weer over de alcohol, bier, bacardi. Koos vindt het jammer dat zijn bier op is, is niet eerlijk verdeeld. Annet komt erbij, ze drinkt nix. Er is nog 1 biertje in de koelkast en ze staat op.

Dees is er nu ook. Ze is helemaal blij, al komt er niemand meer voor haar. Haar moeder is geweest. Ze is door de hekken geglipt en stond achter de schutting.

Hieke en Ferdi zitten knus op de bank met Bianca. Annet en Dees hebben de andere bank. Koos zit alleen. Ferdi probeert de rest mer alcohol aan te smeren. Koos klinkt een stuk nuchterder dan Ferdi. Dronken gezang dat het zonnenstralen regent. Ferdi haalt iets te drinken voor Koos. Hij vindt dat Bianca te langzaam drinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 01:22]

vrijdag 3 november 2000 @ 01:18:45 #21
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438985
Kim, Dees Annet nog steeds buiten.

A: 'Nu wil ik ook eens een keer mijn naam horen roepen'
D: 'Oh nee, dat kan mij helemaal niks meer schelen. Ik heb mijn mams gehoord.'
A: 'Ja, maar ik wil m'n naam ook wel eens horen.'
..
K: 'Ik wil helemaal niet weten wie mij genomineerd hebben.'
..
K: 'Annet, je gaat toch geen stress-kip worden deze week he?'
A: 'Oh nee hoor, absoluut niet.'

De 3 dames gaan weer naar binnen. Cindy sluipt mee naar binnen en wordt door Dees weer naar buiten gedaan.

Op stream 4 zit Robin in de DBK, maar geen geluid.

pi_438990
Hieke doet Georgie het aanbod dat ze 'n keer in zijn kroeg de hele avond op tafel zal dansen. Van Georgie mag ze.

Ferdi pakt biertje zegt tegen Koos dat ie wat sterke drank moet pakken, deze weigert. Heeft al genoeg gehad. Liever bier. Schijnt op te zijn.
Koos zuchtend: Nou, dan gaan we maar weer foto's kijken.

Dees vertelt dat haar moeder heeeeeeeeel dichtbij stond te schreeuwen. Ze is hartstikke blij. Maakt haar niet uit al staat er nooit iemand meer. Haar moeder! En zo dichtbij! Haar BB-tijd kan niet meer stuk!
Koos: Maar je weet toch, iedereen steunt je.

Ferdi zit lekker dicht tegen Hieke aan en op zijn praatstoel. (verrassend weinig COOOMOOOOOOONs vanavond)

Bianca en Hieke kibbelen weer over de drankverdeling.

Dees: Echt achter de schutting gewoon! Ik kon amper roepen, stond gewoon te huilen. Kim moest voor mij roepen.

Streams naar badkamer. Georgie en Kim innig verstrengeld

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 03-11-2000 01:27]

pi_438992
Kim wordt door Georgie getroost in de badkamer. Ze knuffelen elkaar. Ze wil niet naar bed. De brief kwam op een goed moment.

Reclame..

Kim zegt iets dat ze toch al uit de groep ligt

Ik ben weer ff weg..

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 01:28:30 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438993

Er wordt weer flink gedronken. Hoezo back to basic?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:32:42 #25
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438996
1.30
Hieke duwt Kim en Georgie in de badkuip en gaat er zelf even bovenop liggen. Daarna vervolgt Hieke haar weg naar de wc en Kim en Georgie blijven achter. Ze zoenen maar wat, want echt makkelijk is het niet om weer uit die badkuip te komen.

K: Je hebt waterige oogjes, volgens mij ben je dronken.

Met enige moeite lukt het ze dan toch weer uit de badkuip te klimmen.

Ferdi komt even kijken. Iedereen weg, Hieke komt weer uit de wc en loopt naar Ferdi. Neemt 'm aan z'n hand mee. Om de hoek bij de jongenskamer smoezen ze even wat.
....<deel gemist> ...
F: Straks he?
H: Ja straks..
F: Daar houd ik je aan !!

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:34]

pi_439000
Hieke en Ferdi spreken af strax naar de damesslaapkamer te verdwijnen. Misschien gaan ze naast elkaar slapen?
pi_439001
Evwen kamer-stream2
Koos is jaloers op Ferdi's brutaliteit. Ferdi: Koos....
Koos lachend: Hou je bek!

Stream-1
Kim en Georgie zoenen wat liggend in bad! Ingeduwd door Hieke. Ze vinden het prima. Kim snottert nog wat. Op de achtergrond feestgeluiden uit kamer. Georgie ligt onder en klaagt dat ie nat is geworden. Kim staat op, terug naar kamer. Hieke en Ferdi nu op badkamer. Ferdi houdt Hieke van achteren stevig vast en lijkt wat te willen.
Hieke weert af. Ferdi enigszins verbouwereerd.
Ferdi: Maar straks wel hè?
Hieke weglopend: Jaja.

vrijdag 3 november 2000 @ 01:37:21 #28
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439002
1.35
F en G in de slaapkamer.

Ze ontdoen zich van broek en onderbroek en hangen zo te zien een schots lapje(?) over hun kruis. Georgie pakt er ook nog een kussen bij wat hij er voor houdt. Ferdi schudt weer listig in het rond.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:38]

vrijdag 3 november 2000 @ 01:38:30 #29
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439003
Ik hoorde het wel

1:34
Hieke komt van de w.c. Ferdi staat nog in de badkamer met Georgie. Georgie gaat de plee in, Ferdi gaat achter tegen Hieke aan staan, Hieke draait zch ff later weer los, pakt hem bij zijn hand en ze lopen het beeld uit.
Alleen geluid:
Ferdi: hier niet,
Hieke: Nee en hier ook niet... hier, maar straks he...
Ferdi: Oke, maar ik hou je d'r aan he
Hieke: (zacht) Jaa, is goed
Ferdi: Echt hoor ik hou je eraan

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:43:57 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439010

Met zijn drieën in bad

Ferdi kan het weer niet laten

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 03-11-2000 01:46]

vrijdag 3 november 2000 @ 01:46:19 #31
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439015
Ik hoorde en miste precies hetzelfde als Lionhart. Wel zie ik nu Ferdi in zijn blote kont voor de dames dansen. Georgie doet ook mee, maar durft minder goed. Hieke en Bianca lachen zich gek.
Intussen was Robin lang in de dagboekkamer. Waarvoor? vragen Annet en Koos. Robin: ik moest gewoon even praten.
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:46:20 #32
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439016
Ferdi loopt te dansen in de kamer en Hieke of Bianca trekt ook het laatste lapje weg. Ferdi staat dus in z'n nakie en danst nog even een seconde of twee en loopt dan maar weer naar de slaapkamer om zich aan te gaan kleden.
pi_439017
Streams op de slaapkamer met Ferdi en Georgie. Hebben grootste lol.
Kleden zich gedeeltelijk uit. Half bloot met handdoekje voor kruis naar woonkamer terug. Iedereen lachen.
Al snel gaan ze weer terug naar de slaapkamer. En weer terug streakend.
In woonkamer Ferdi op tafel, wiebelend met zijn onderlijf.
Hilariteit. Bianca lacht boven iedereen uit. Ferdi en Georgie weer weg en aangekleed terug.

Koos vindt het heel moedig van de twee.
Georgie: Nu wil Kimmie me zeker niet meer.
Rest weet zeker dat ze nog wel wil.

Robin komt terug van DBK. Moest even praten zegt ie.

Ferdi en Georgie gaan door. Allebei op bankleuning strippend.
De blote kont van Ferdi groot in beeld op Straem-1.

pi_439023
Koos: Ik zou het NOOIT doen, hoe zat ik ook ben!
Desiree: Mij maakt het geen bal uit. Komop zeg. Dit is niet hetzelfde als met Ed. Heb genoeg mannen gezien Ik ben geen puber!

Even later zijn de strippers weer angekleed.

Ferdi begint het verschil uit te leggen tussen vlees- en bloedlullen.
Robin kondigt aan dat ie naar bed wil. Komt er vanavond niet echt in. Valt 'n beetje buiten de boot. Maar blijft toch zitten

Ferdi oogst applaus van de meiden dat het niet belangrijk is hoe groot ie is maar wat je d'r mee doet! Hierover wordt nog even gediscussieerd.
Op serieuze toon doet Robin ook een duit in het zakje en beaamt de stelling van Ferdi.

*Ruudje

vrijdag 3 november 2000 @ 01:59:47 #35
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_439028
De bewoners krijgen muziek.
Het is de cd van Cassius btw
Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:59:49 #36
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439029
K: Je zit toch in een moeilijke positie..
D: Ja, dat is zo.

D: Bedankt Miranda. Ik wou sterk blijven, heb tegen m'n ouders gezegd me geen briefjes of foto's te sturen. Maar ik had me bedacht. Ik heb Miranda een briefje meegegeven, dat ik toch een briefje en een foto wil. Dus bedankt Miranda, en paps en mams en <hondje>. Ik hou van jullie !!

Woonkamer:
Ferdi en Hieke dansen intiem.

** Muziek ** in het huis.

pi_439033
Ineens klinkt muziek. (geen idee waarvandaan en wat)
Gejoel. Er wordt flink gedanst nu. Ze hebben er zin in. Ferdi met Hieke, Kim en georgie. Niemand zit op bank. Ook Koos zwaait wat met handen in lucht. (rare muziek, kan er geen touw aan vast knopen)

Veel geschreeuw. Georgie en Bianca WHOEHAAWHOEEEEE!!!!!!
(beeld op streams wordt slechter)

Ferdi en Hieke op de vloer vrijen mekaar wat op. Koos nu dansend met Hieke. Ferdi op de banken. Sfeer zit er goed in op deze (onverwachte) party.

vrijdag 3 november 2000 @ 02:13:21 #38
1658 bogus
pi_439036
Ving dit net op:

Ferdi: ik meen het!
Hieke: ..nog een half uurtje.

De bewoners smeken om nog een liedje, dus gaat de Cassius-cd er weer in. Iedereen schijnt het geweldig naar zijn/haar zin te hebben. Behalve Robin, is een beetje nukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 03-11-2000 02:14]

vrijdag 3 november 2000 @ 02:14:09 #39
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439037
2.07
Koos vind 't maar moderne muziek en wil naar naar buiten, met Hieke en Bianca om zich heen gestrengeld, dan..Krezip, Hieke springt richting Ferdie en gaat slowen met 'm.

(Muziek was door Robin geregeld toen hij zo'n tijd in de DBK zat zei hij toen de muziek begon, de rest gelooft het niet helemaal 100%, maar het zal wel zeiden ze))

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439038
Groepsknuffel tussen Koos, Bianca en Hieke.
...Krezip met I won't stay......
Ze zingen allemaal mee............
Bianca: ....GROW UP TO BE JUST LIKE YOUHOE!!!!

Koos slowt met Annet, murmelen wat onverstaanbaars, iets over opgesloten zitten met dezelfde mensen.
Annet: Niemand kan zich dat voorstellen.
Georgie en Kim schuifelen romantisch verder. Hij kijkt Kim verliefd in de ogen. (Hij lijkt me ook duidelijk nog heel blij dat ie niet genomineerd is!)
Georgie: Ik vind het leuk als je lacht.

Muziek houdt plotsklaps op. er wordt gesmeekt om meer. En krijgen het

vrijdag 3 november 2000 @ 02:16:47 #41
1658 bogus
pi_439039

De bewoners krijgen nu Rose Rouge van St. Germain te horen, en ze denken dat Ed het heeft geregeld "omdat het jazz is"

pi_439042
Annet danst met Koos. Ze hebben het over de nominaties. Annet zag iedereen gaan huilen en dacht toen:'Waarom zou ik het inhouden'

Hieke en Ferdi dansen samen. Georgie en Kim ook. Georgie zingt voor zijn Kimmie. Ze heeft strepen op haar gezicht van het huilen. Het kan haar niet schelen. Georgie is blij dat ze lacht, kan hij haar weer een beetje pesten.

Ik mis een stukje..

De bewoners dansen op wat ze zelf 'vreemde' muziek noemen. Bianca(?) zingt dat ze pindakaas op haar boterham wil. Robin denkt dat Ed het geregeld heeft deze muziek, jazz.

Bi en Hieke bespringen elkaar alsof ze rock&rollen en vallen op de bank. Robin vindt dit wel leuke muziek om naar te liggen luiseren. Hieke en Bianca stoeien verder met Robin. En trekken hem dus de kleren van het lijf, zie foto van Sanne

Ik mis weer een stukje..

Weer een romantisch nummer. Robin schuifelt met Dees. Hij legt uit wat hij in de DBK deed. Vragen naar muziek en iets over Cindy. Niet een interessant verhaal. Hoe BB vindt dat ze met Cindy om moeten gaan, ze kan ook wat leren. En hoe hij erover denkt. Maar hij vertelt dit alles op een rustige toon.

We gaan over naar Bi die de slappe lach heeft. Ferdi zegt dat ze gewoon een blote piemel wil zien en hij is daar niet zo moeilijk in. Hieke is ook daar in de buurt en zegt dat Ferdi(?) strax anders niet mee mag doen aan het showtje. Bi zegt iets als: 'Met alleen maar dikke tieten is het ook nix.'

Nieuw muziekje. Ferdi danst close achter Hieke. Zegt dat de camera alleen maar op hun staat.

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 02:29]

vrijdag 3 november 2000 @ 02:20:52 #43
1658 bogus
pi_439043
Bizar! Bianca en Hieke trekken letterlijk de kleren van Robin's lijf.

Hieke rent vervolgens achter Ferdi aan, buiten beeld

vrijdag 3 november 2000 @ 02:23:49 #44
1658 bogus
pi_439046
"omdat je genomineerd bent Robin?"
Robin: nee, ik wilde vragen om muziek, en toen raakten we in gesprek.

(gesprek ging blijkbaar over Cindy, erg moeilijk te volgen)
Robin: ik wil wel dat dat beest het goed heeft.

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 02:23:50 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_439047

Feest.

Iets speciaals?

Lekker rotzooien.

Striptease.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-11-2000 03:10]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:24:12 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439048

Hieke en Bianca rukken de kleren van Robin's lijf

vrijdag 3 november 2000 @ 02:25:26 #47
1658 bogus
pi_439049
Hieke, samen met Ferdi lachend tegen Bianca:
"We laten je meedelen in ons programma van vanavond"
pi_439050
Annet danst met Dees. Hieke op tafel. Ferdi trekt haar er vanaf.
Rustig muziekje. Ze twijfelen wat het is. Jazz, trance of techno gokken ze.

Robin swingend met Bianca. Kim los-vast met Georgie. Bianca en Hieke klieren de in de bank zittende Robin. Bianca duikt op 'm.
Robin: HEEEEEELP ME!!!

muziek .......especially for you!....
Iedereen: YOEOEOE!!!

Robin praat wat met Desiree (niet te verstaan, iets over DBK en Cindy)
Robin heeft blijkbaar net in DBK het een en ander moeten leggen
over zijn verhouding met Cindy.

Robin en Dees nu close op de vloer.

Muziek stopt.
Bianca vindt dat Hieke en Ferdi perfect bij elkaar passen al was het alleen al maar om dezelfde lengte die ze hebben.

*Ruud

vrijdag 3 november 2000 @ 02:27:47 #49
1658 bogus
pi_439051
Hieke fluistert iets tegen Bianca. Bianca duwt haar weg en zegt "Ja maar je moet het ook niet zo duidelijk maken!"
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:32:00 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439054

Georgie en Kim tijdens een intiem moment.
(de camera kruipt er bijna tussen)

Shit, ze gaan nu allemaal tegelijk strippen.

Willen we daar wel streamshots van maken???

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 03-11-2000 02:33]

pi_439055
Ferdi en Hieke doen iets onduidelijks op een tafel.

Ff later stopt de muziek. Dan zingen ze zelf maar wat.

Joe Cocker dan met 'You can leave your hat on' Iedereen juicht dat de onderbroeken uit moeten. De mannen strippen terwijl Bianca ze aankondigt. Koos wil niet.

Hoever Robin gaat zie ik niet. Ferdi en Georgie gaan bloot. Nu de dames zeggen ze.

Dees wil niet. Muziek afgelopen. Dan start de muziek opnieuw, zelfde nummer. Hieke aarzelt niet en gaat strippen. Stopt voortijdig en volgens mij verliest ze alleen maar haar spijkerjas

Ze meodigen haar aan. Dees wil ook niet. Georgie zegt dat dat nou zelfbeheersing heet. De vrouwen vallen tegen zegt Robin. Annet zegt weet je wel hoe duur dat is, als ik dat zou doen en zegt dan iets over Playboy.

Koos is blij dat hij hier getuige van mag zijn. De muziek is inmiddels afgelopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 02:38]

vrijdag 3 november 2000 @ 02:34:46 #52
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439057
Wat ik uit het onderonsje van Hieke en Bianca begreep:

Hieke: Nee dat gaat zeker niet gebeuren, en anders krjg jij van mij ...nootjes
Bianca: Nee gaat niet gebeuren toch
Hieke: Als dat zo is, dan doe ik het ook met jou, nou, dan weet jij wel hoe laat het is

vrijdag 3 november 2000 @ 02:37:19 #53
1658 bogus
pi_439058
De heren hebben net een striptease gegeven, behalve Koos.

Hieke gaat helemaal door het lint en bespringt Robin tijdens de striptease.

Koos: "Dat ik hier van getuige mag zijn... Daar begrijp ik nog steeds helemaal niets van."

Ferdi is aan het Beatboxen, Koos is onder de indruk. En eerlijk is eerlijk, na zo'n sloot drank doet hij het zeker niet slecht.

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 03-11-2000 02:40]

vrijdag 3 november 2000 @ 02:39:14 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_439060
pi_439061
Muziek terug. Bianca roept iets over broek uittrekken. Koos vraagt zich af waarom dat moet bij dit nummertje..........you can leave you're hat on.......
Georgie en Ferdi gaan weer strippen op de banken. Bovenlijf al bloot.

...en ze gaan verder. het publiek OEEHT en AAAAHT. Alleen schaamlapje over. De jongens willen dat Bianca of Dees ook strippen. Dezen willen niet. Hieke lijkt wel te beginnen (ben zeer benieuwd hoe ver ze gaat!)..)

Hieke heeft haar jasje al uit, duikt op de op de grond liggende Ferdi of Georgie maar lijkt de rest van de kleertjes aan te willen houden. Dees roept weer dat zij het ook niet doet.
Robin: Wat vallen de vrouwen me weer tegen vanavond.
Annet: Weet jij wel wat ik kost als ik al mijn kleren uit moet doen?

Robin rapt wat met Ferdi

pi_439064
Ik mis weer eens een stukje...

Ferdi wil ff zeggen dat ze wel op BB hebben lopen kankeren, maar dit is wel te gek. Dat vinden ze allemaal. Robin doet ook een duit in het zakje, ze hebben veel dure alcohol gebracht had niet gehoeven. Hij vertelt over zijn bezoek aan de DBK. Hij vertelt dat BB met de brief ook mensen die via internet en paytv kijken wil bereiken.

Koos zegt iets tegen Dees. Die sputtert tegen. De rest zegt dat ze oud en wijs genoeg is. Ferdi:'Als zij nou uit haar mond wil stinken'

Robin zegt dat hij iets niet meer wil doen (strippen?). Ferdi vertelt dat hij er geen probleem mee heeft om zijn blote piemel te laten zien. Maakt hij geen punt van. Robin zegt dat ieder zo z'n eigen manier heeft.

En over 6 dagen hebben ze weer een feestje. Zitten ze op de helft van de tijd. Ze willen de wijn en andere drank bewaren voor die gelegenheid.

Dan hebben ze het weer over hoe ze de koffer open kregen vandaag.

En ff later bedanken ze BB weer voor dit TOPfeest.

Wat geleuter over wie de koffer mag hebben. Ze geven hem aan de oma van Robin. Hieke doet een oproep aan oma. Dan vindt Georgie dat hij naar de oma van degene die eruit gaat moet.

'De Stem' vraagt of ze de koffer in de DBK willen zetten. Ook iets over batterijen. Dees gaat naar bed. Bi zegt iets over zo naar bed, morgen de boodschappenlijst maken. En ze zingen wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 02:54]

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 02:54:39 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_439071

02:50 uur
De 'stem' roept om dat de koffer weer ingeleverd moet worden. Het feest is voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-11-2000 02:57]

pi_439072
Bianca heeft geen foto van haar moeder gekregen. Maar ze draagt haar verlies moedig zegt ze. Ze weet wel hoe haar moeder eruit ziet. Robin heeft een foto van zijn broertje op een motor. De bewoners hangen ff lekker na en dan:

Reclame...

pi_439073
Robin moet van BB z'n batterijen verwisselen. Dees wenst allen welterusten en verdwijnt.
Bianca moet van Robin ook naar bed. Bianca reageert verontwaardigt ,dat hij dat tegen HAAR durft te zeggen, en vermaant hem in het Duits.

Hieke en Ferdi keuvelend tegen elkaar op achtergrond, niet te verstaan.

*Ruud

Annet en Robin bekijken foto's van Ferdi's familie. Robin vindt 't een mooie familie.
Robin: Goh, mooie zus man!
Ferdi: Wil je masten?
Robin: Nee, zo erg is 't niet.

Robin nokt ook af. Kim is haar tanden al aan het poetsen

pi_439074
De bewoners bekijken foto's van elkaars familie. Die zijn kennelijk op een BBbusreis geweest. Ferdi heeft een mooie zus zegt Robin, ziet er heel jong uit.

Ik mis een stukje...

De bewoners gaan voor een deel naar bed. Kim staat haar tanden te poetsen zeggen ze. Robin zingt over de zonnestralen, Ferdi valt in. Annet zit ook op de bank. Koos komt er ook weer bij. Robin zegt dat Koos zo te zien een leuke familie heeft die achter hem staan. Het zijn zijn trouwste fans.

Robin ruimt wat op van de grond, vindt het een troep.

Robin vraagt zich af of noten aan een boom of struik groeien. Een struik denkt Annet. Robin zegt tegen Annet dat hij de wekker zet op 9 uur en dan Cindy gaat verzorgen. Kan zij lekker blijven liggen.

Koos kijkt naar zijn foto's. Moet je kijken hoe de vriendin van zijn zoon hem vasthoudt... En Els kijkt wel een beetje beteutert moet hij toegeven. Robin zegt dat Els natuurlijk Koos mist.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 03:09]

pi_439075
quote:
Op 03 november 2000 00:24 schreef Qt het volgende:
Annet en Dees klagen buiten over iemand die heel erg op moet gaan passen. Ze neemt ook steeds sigaretten. In het begin heeft Annet ook wel van haar gerookt maar... Gaat dit over Hieke? Dees zag het ook al en dacht toen te zien dat Annet er ook zo over dacht. Ze ziet het al een week.
Dat ging idd over hieke , dat ze gierig zou zijn met sigaretten.
quote:
Op 03 november 2000 02:46 schreef Qt het volgende:

Koos zegt iets tegen Dees. Die sputtert tegen. De rest zegt dat ze oud en wijs genoeg is. Ferdi:'Als zij nou uit haar mond wil stinken'

koos zei een paar keer tegen desiree dat ze even normaal moest doen , omdat ze plotseling een sigaret opgestoken had.

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 03-11-2000 03:20]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_439077
Ferdi vraagt aan Kim hoelang deze 't nog volhoudt. Ze reageert niet. Over zichzelf maakt ie zich geen zorgen. Hieke naar badkamer.
Robin, Annet en Koos blijven achter.

Robin verbaast zich over de troep in de kamer en ruimt wat op.
Koos leest tekst op kaart: Koos Eindeloos!
Hij geniet zichtbaar.

Robin meldt Annet dat ie morgen om 9 uur opstaat voor Cindy.
Koos is trots op zijn kinderen op de foto's, Els vindt ie wat beteuterd kijken.
Robin: Dat komt Koos omdat ze je mist.

Annet begint ook met opruimwerkzaamheden. Robin groet Ferdi die even langs loopt.

Robin tegen Koos: Je gaat niet weer sentimenteel doen hè, door die foto's.
Koos lachend: Jij moet je mond houden jongen. Je bent 'n ettertje.

Robin zegt dat ie de kamer opruimt om voor het Nederlandse Publiek goed voor de dag te komen.
Robin grinnikkend tegen Koos: Straks nomineren ze me weg man!

pi_439078
Robin, Annet en Koos ruimen op in de woonkamer. Ze grappen erbij.

Ik was weer ff weg..

De woonkamer is inmiddels leeg. Ferdi legt in de slaapkamer aan Dees uit dat hij bij Hieke wil gaan slapen. Ze waarschuwt hem voorzichtig te doen, ze heeft wel een man. Ferdi zegt dattie dat weet.

Ze zegt er nog iets over, heeft het wel gezien deze week. Heeft haar ogen niet in haar zak zitten. Dat dacht Ferdi al, hij weet dat Hieke man en kind heeft. Hij is Malle Pietje niet. Hij weet dat er grenzen zijn maar Dees weet hoe het gaat in het huis.

Dees zegt dat zij dat wel weet, maar zij is alleen. Dat hij de grenzen al overschrijdt als hij bij Hieke in bed gaat liggen.

Ferdi zegt dat hij zijn handen thuis zal houden. Day gelooft Dees niet. Ze hebben het daar morgen wel over zegt Ferdi. Op de achtergrond vertelt Koos een verhaal in de keuken. Daar schakelen we naar toe. Hij vertelt een samenvatting van alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen.

Dan terug naar Dees en Ferdi. Hij vertrekt net. Dan komt Annet binnen en vertelt Dees haar wat er net gebeurde. Annet is verbaasd dat Ferdi bij Hieke gaat slapen. Ferdi kwam zijn kussen haalde en zag dat Dees het geen goed idee vond.

Dees ligt nu alleen met Robin op een slaapkamer en in de andere kamer zijn ze met zijn 7en. Ze voelt zich wel heel belachelijk zo alleen in bed en gaat morgen ergens anders liggen, niet meer naast Ferdi.

Dees klinkt helemaal niet blij. Vertelt Annet precies wat ze net tegen Ferdi heeft gezegd. Annet is heel begrijpend en zegt dat Dees haar mag komen halen vannacht als ze niet kan slapen. Dees vertelt weer hoe belachelijk ze zich voelt zo alleen in bed, wachtend op Ferdi. Dat nooit meer. Morgen gaat ze...

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 03:30]

pi_439083
De lege kamer ziet er weer keurig opgeruimd uit op beide streams. In de verte klinkt gelach. Koos loopt nog wat rond. Ferdi komt van Hieke's kamer af gesprint. Robin roept iets over: '...eigen bed...

Stream-1 van boven op Dees liggende Ferdi. Ferdi wil het ergens over hebben maar Dees niet. Ze zegt wel dat ze vindt dat hij belachelijk bezig is. Ze blijkt er mee te zitten dat ie met Hieke aan 't klooien is.

Desiree: Ik heb mijn ogen niet in m'n zak. Waar is Hieke toch mee bezig. Jij overschrijdt grenzen als je met haar in bed kruipt.
Je maakt mij niet wijs dat je je handen thuis houdt als je bij haar in bed ligt.

Ferdi geint wat ontwijkend en verdwijnt.

Desiree tegen Annet bijna huilend: Hij heeft zijn kussen gehaald!! (over Ferdi)

Koos praat tegen de camera op achtergrond (niet te verstaan)

vrijdag 3 november 2000 @ 03:33:45 #65
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439085
3:20
Ferdi: steekt hoofd om de hoek bij de slaapkamer: iemand bezwaar als ik vannacht bij Hieke ga slapen?
Bianca: Wat?!
Robin: Moet je weer in je eigen bed Ferdie? Ferdi op weg naar andere slaapkamer, maar alleen om kussen te pakken bljkt nu.
Ferdi tegen Dee die al in bed ligt: Wat is er
Dee: niks
F: Je liegt
Dee: Nee niks
F: Ik zie het
Dee: Okee, ik denk dat jij met hele verkeerde dingen bezig bent.
F: Ja,ja ik weet dat je gelijk hebt ja
Dee: Ik heb ook m'n ogen niet in m'n zak zitten, jullie denken dat niemand het ziet, bennie gek...
F: ja dat dacht ik al
Dee: kan jou niet zoveel kwalijk nemen maar vraag me vooral af waar Hieke mee bezig is.
F: ik weet ook wel dat er iemand thuis zit, ben malle pietje niet, maar serieus, ben je bang dat ik me me laat sleuren, er zijn grenzen
Dee: die worden overschreden als je bij haar in bed gaat liggen
F: het is ook mijn schuld
Dee: je kan niet bij haar in bed gaan liggen en je handen thuis houden, wedden?
F: O.k. wedden, ga het nu doen, ik vertel het je morgen.

F exit, Annet komt binnen
Bottom line is dat Dee hier voor de laatste keer ligt, ze voelt zich erg belachelijk in het bed. Wil vannacht nog wel een nachtje met z'n tweeen (Robin) daar slapen, maar morgen gaat ze weer naar de andere kamer.
Er liggen nu dus 7 in de ene, en 2 in de andere kamer.

op de achtergrond vertelt Koos zijn verhaal van de afgelopen dagen tegen de camera. Zie niks, maar klinkt grappig met Robin tussendoor als een soort intervieuwer gooit er allerlei vragen voor Koos door. Koos blijft maar tegen de camera ouwenelen.

Annet drukt Dees op het hart toch vooral te komen praten als ze niet kan slapen. Dit doet Annet zo'n 8X.
Ze hebben het nog wat over Hieke, maar 1 ding zal als een paal boven water staan: Annet wil niet dat Dees er iets over zegt waar ze het net over hadden, doet ze liever zelf, want ze houdt niet van roddelen. Dit wordt ook weer 3X herhaalt door Annet. Nee ik ben echt niet achterbaks. ja Annet.

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-11-2000 03:48]

pi_439086
Dees beklaagt zich verder tegen Annet over Ferdi's gedrag. Voelt zich 'n idioot alleen in het bed. (ze lijkt wel jaloers maar ik kan me vergissen!)

Dees wil morgen verhuizen naar andere slaapkamer.

*Shit Ruud.. niet nu!!!

Dees:Ik praat er morgen net Ferdi over. Niet met Hieke. Met haar heb ik niks.

Annet denkt dat Ferdi wel weer terugkomt. Als Dees niet kan slapen wil Annet dat ze naar haar toekomt. Dees belooft dit. Ze knuffelen.
Dees hoopt dat Robin zo naar bed komt

Stream-2: Robin en Annet in living room.
Stream-1: Dees in bed alleen. (en nu dus alleen op kamer!)

pi_439087
Dees vertelt Annet dat ze Hieke heeft genomineerd.

Annet denkt dat Ferdi zo terug komt en dat hij een geintje maakte. Dees denkt van niet.

Annet verzekert Dees weer dat ze haar wakker kan maken als ze niet kan slapen. Dees:'Dat zit er dik in' Maar Dees wil nog ff met Robin kletsen en hoopt dat hij zo komt. Annet neemt afscheid en vertrekt naar de woonkamer. Daar zegt ze iets tegen Robin. Helaas heb ik daar geen geluid. Dees ligt in bed te wachten.

Annet gaat naar bed en Robin naar de badkamer. Hij staat met zijn tandenborstel in de gang. Lijkt of ie ergens naar luistert... Hij loopt naar Cindy. Nog steeds geen geluid op stream 2. Ik start 'm ff opnieuw op, helpt nix

Robin staat zich nu uit te kleden in de gang en Dees ligt nog wakker in bed. Dan stapt ie de slaapkamer binnen en terug naar de badkamer. Trek een shirt aan en zegt Truste tegen Dees.

Ze probeert te beginnen:'Wel lekker rustig zo..'
Robin:'Zeker lekker rustig'

Dees zucht DIEP. Vraagt dan of ze ff een minuutje bij Robin in bed mag. Tuurlijk zegt ie. Ze voegt de daad bij het woord.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 03:47]

pi_439091
Robin loopt wat rond, spitst zijn oren op verdachte slaapkamergeluiden, gaat naar buiten, aait Cindy. Terug naar binnen.

Ondertussen op stream-1 Desiree turend en denkend.

Robin binnen maakt aanstalten naar bed te gaan, Desiree wacht en kijkt bij het minste of geringste geluid naar de slaapkamerdeur of Robin nog niet komt.

Robin in slaapkamer: Hai.
Dees: Hai.

Robin wenst Dees welterusten.
Dees: Lekker rustig zo hè? Mag ik effe 'n minuutje bij jou liggen?
Robin: Ja hoor!

Beide streams op de zwijgende Robin en Desiree in Robin's bed.
Er wordt niet gesproken of bewogen.

*Misschien interessant om de streams op Ferdi en Hieke te zetten redactie?!

Dees: Heb je 't koud?
Robin: Valt wel mee. Was het alleen je moeder die zo schreeuwde vandaag?
Dees: Ja.

(Geluid weg)

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 03-11-2000 03:56]

pi_439096
Dees ligt bij Robin maar zegt nix. Ze snuft wat, misschien huilt ze.

*Qt vraagt zich af wanneer de klaagzang gaat beginnen

Ze zegt iets en Robin antwoord dat het wel meevalt. Vraagt dan of alleen haar moeder schreeuwde vanavond. Ja zegt Dees.

En weer is het stil.

pi_439104
We krijgen via stream 1 een kort shot van de damesslaapkamer met Hieke en Ferdi. Het is stil daar.

In de andere slaapkamer bedankt Dees Robin omdat ze bij hem mocht liggen. Het hielp hem ook zegt ie.

Dan hebben ze het over haar bouvier. Grote jongen en waar ze hem uitlaat. Ze ziet aan de foto's dat het goed gaat met de hond. Blabla de hond blabla

Robin:'Dat is toch mooi, een steun in de rug'

Dees zegt dat ze morgen alleen gaat liggen. Robin snapt het niet. Dees zegt dat ze niet voor joker gaat liggen daar alleen in bed. Ze voelt zich belachelijk wachtend op Ferdi en dan gaat ie nu bij Hieke liggen.

Robin snapt het niet. Ze legt het weer uit. Robin: 'Ja sorry hoor, maar ik begrijp jou niet. Als jullie nou iets hadden samen...'

Hij zegt dat Ferdi best bij Dees wil liggen maar nu wil ie ff bij Hieke. Ze spreken af dat Dees bij Robin mag liggen 's avonds. Ff tot hij gaat slapen. Ze eindigen met 'Lekker belangrijk'

Hij zegt dat Dees lekker niet genomineerd is. Ze is ook wel blij, 4 man maar zij niet. Hij weet wie hem genomineerd heeft, met sommige mensen kan hij het gewoon niet zo goed vinden. Als ie eruit moet is dat erg maar zijn zus en anderen wachten op hem.

Dees zegt een paar keer dat hij wel genomineerd is, maar dat dat niet betekent dat hij er ook uit gaat.

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 04:24:44 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_439106
04:20 uur
Desiree en Robin praten nog wat. Vooral over de nominaties. Desiree: "Ik heb niet op jou gestemd". Robin: "Ik weet wel wie er wel op mij gestemd heeft". (Ja, zo'n beetje alle anderen. Red.) Maar Robin vindt dat natuurlijk 'lekker belangrijk'. Desiree heeft geen idee wie van de genomineerden er uit zal vliegen. Robin: "Koos vindt jou een topper". Desiree: "Oh ja, zei hij dat?".

De klaagzang zal zo wel beginnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-11-2000 04:33]

pi_439107
Dees houdt van knuffelen en Robin noemt haar een knuffelbeer. Ze zegt dat dat zo is, maar niet met Ferdi, alleen met hem. Robin zegt dat Koos haar ook een topper vindt. Maar daar zou Dees nooit mee knuffelen zegt ze.

Hij vertelt dat Koos hem vertelt als Dees zich niet happy voelt en dat het net leuk was dat Dees haar moeder er was.

Robin doet Dees na. Huilend achter de schutting tegen haar moeder. Ze moeten er wel om lachen. Hij noemt haar een kleine huilebalk. Dan zegt ie dat hij zijn wekkertje gaat pakken en gaat slapen.

Ze staan op. Dees gaat in haar eigen bed liggen. Robin rommelt wat en zegt dan welterusten tegen Dees en zet de wekker. Ze gaan dus slapen.

Robin heeft niet zoveel zin in geklaag Cynix, Dees mag alleen knuffelen

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 04:29]

pi_439110
04:28
robin : "ik ga even de wekker pakken en dan ga ik slapen".

Ze blijven niet bij elkaar liggen , robin zei dat hij dan niet zou kunnen slapen.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 04:49:15 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_439112
04:45 uur
Diepe rust in het BB-huis. Iedereen slaapt.
pi_439199
Robin is wakker heeft cindy verzorgt en de kippen losgelaten.Gaat vervolgens het straatje vegen en de tuin een beetje opruimen.Hy is naar de w.c geweest en gaat zich nu weer uitkleden en terug na bed.
Stream nu op desiree die slaapt zonder Ferdie
  vrijdag 3 november 2000 @ 11:07:32 #76
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_439420
Bianca is buiten bezig met het hout hakken (zie alleen haar kont)

Cindy staat wat bij de deur naar binnen te kijken en de kippen lopen vrolijk rond in het zonnetje

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 03-11-2000 11:20]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
  vrijdag 3 november 2000 @ 11:16:44 #77
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439441
Vanmorgen alleen Robin op. Hij heeft voor de geit gezorgd, etc, maar ik geloof dat hij nu weer terug is naar bed. Nu loopt Bianca door het huis, kleedt zich om, gaat naar buiten. Ze hakt hout, doet wat warmers aan, gaat bij de kachel rommelen. Nu is ook Annet in de kamer. Zij doet haar schoenen aan. Ze weten niet hoe laat het is, omdat Robin het wekkertje bij zijn bed heeft staan.
  vrijdag 3 november 2000 @ 11:39:18 #78
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_439502
Annet en Bianca besluiten het het hok schoon van Cindy schoon te maken en Annet vult deze met nieuw stro, hoor ook nog iemand bezig met de muslie (zou bianca kunnen zijn).
  vrijdag 3 november 2000 @ 11:41:27 #79
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_439508
Annet jaagt een kip uit de tuin terwijl Bianca bezig is met de oven
*boring
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:00:06 #80
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439547
11.55
Annet en Bianca in de tuin.

A: Dees stemde niet op mij, en Ed was weg, dus dat was 4 punten minder.

A: Ferdi zei gister dat hij Koos en Dees had genomineerd.
B: Dan is het Ferdi dus niet geweest, en jij dacht van wel.
A: Ja, en dan ben ik nieuwsgierig van wie wel.

B: In het begin had Koos heel erg moeite met mij, hadden we het gister nog over. Maar ja, ik ben zoals ik ben.
A: Ik zal er niks over zeggen, niet om het een of het ander, maar ik denk dat je nu iets minder hebt van we doen dit, we doen dat... begrijp me goed hoor.
A: Je moet ook de positieve dingen er uit halen, niet alleen de negatieve dingen... Jij begrijpt denk ik als geen ander hoe teleurgesteld ik was toen Desiree mij nomineerde.
B: Oh ja .. absoluut. Maar jullie hebben er in ieder geval over gesproken. Wat was haar motivatie nou eigenlijk?
A: Heeft ze eigenlijk nooit gezegd.
A: Was toch echt een kliekje op die kamer, vooral Robin en Desiree.
B: Desiree hangt wat dat betreft toch erg aan Robins mening.

vrijdag 3 november 2000 @ 12:02:44 #81
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439554
Bianca denkt dat Desiree vorige keer op Annet stemde omdat ze onder de invloed van Robin staat. Annet denkt het ook. Ze hebben het over het kliekje op de andere kamer.
(Mijn klomp breekt. Bianca spreekt steeds kwaad over Robin tegen andere bewoners. Hieke instrueerde Anneet vorige keer dat ze op Georgie moest stemmen. - Zoals de waard is vetrouwt hij zijn gasten. Robin mag bot en onsympathiek zijn, maar hij is wel als zo'n beetje de enige volkomen integer.)
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:08:16 #82
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439576
Annet zegt dat zij en Hieke beiden een pakje sigaretten van Koos hebben gekregen. Annet rookt steeds meer. Bianca praat neerbuigend tegen Kim ('hon') en eigenlijk ook tegen Annet ('meid'). Annet over de Barcelona-plannen. Bianca houdt een beetje af: misschien heb ik er geen geld voor. Kim komt er bij zitten, dus het is afgelopen met de confidenties.
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:13:29 #83
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439593
12.12
Stream 3 toont een kip die het huis is in geslopen en op onderzoek is bij de planten bij de bank. Lijkt een goede stofzuiger te zijn want pikt er lustig op los van de grond.

[red. cameraman doet z'n uiterste best kip te volgen, maakt mij wel zeeziek met z'n heen en weer geren en geslinger]

vrijdag 3 november 2000 @ 12:28:45 #84
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439645
12.30

BB: Beste bewoners, het is half een, het is tijd om de bestellijst in te vullen.
B: Krijgen we dan de basislijst?
BB: De weekopdracht is geslaagd
B+K+A: WOOHOOO
BB: En dus ook de recordpoging.
B+K+A gaan helemaal door hun dak.
BB: Jullie krijgen 30% meer, wat betekent dat jullie boodschappen mogen doen voor fl 655,20

vrijdag 3 november 2000 @ 12:28:55 #85
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439646
Vliegtuigje vliegt over om de dames te groeten. B en A krijgen daar kippevel van. BB-stem zegt dat weekopdracht geslaagd is en dat het wereldrecord ook gelukt is. Desiree liep ook net naar buiten en maakt een dansje met A en B (en K?). Nu hebben ze een budget van 655 gulden en 20 cent.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 03-11-2000 12:32]

vrijdag 3 november 2000 @ 12:46:34 #86
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439673
Robin is ook weer op. Desiree dekt tafel voor iedereen. Gezellig met zijn alleen ontbijten straks (terwijl ik mijn lunch reeds op heb).

Bianca vindt het een topweek. Ze heeft "good vibrations" (20 x), "MAN!". Nu de boodschappen lijst maken (B,A,K). Ze vinden Ferdi het meest veranderd: eerst was hij recalcitrant, nu is hij nog steeds recalcitrant, maar toch veranderd.

Hieke nu ook op. Ze komt erbij zitten.

RECLAME

Georgie heeft hoofdpijn zegt Kim. Hij kan niet opstaan.

Bianca tegen Hieke: heb je lekker geslapen met Ferdi? Nu wil ik je niet meer (grappend).

Hieke was "in de beans" en heeft heel diep geslapen en niks gemerkt. Lachend zegt ze dat ze dus voor niks haar relatie met Bianca op het spel heeft gezet.

vrijdag 3 november 2000 @ 12:55:18 #87
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439683
Hieke tegen Bianca: wat heb jij liggen knarsen in je slaap. En tegen Kim: en jij hebt gekletst in je slaap, over Robin.
Hieke beseft dat ze zich tegenspreekt, en zegt dat ze dat hoorde toen ze een vanochtend een aspirientje ging halen.
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:24:11 #88
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439753
Iedereen nu aan het ontbijt (behalve G en K). Ferdi's hoofd voelt niet lekker. Koos loopt nu ook langs.
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:40:43 #89
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439812
13.39
Ferdi haalt de aanbiedingenlijst uit de DBK.

Tampons .. 50 cent per doosje
Condooms .. fl 2 per stuk

'Echt waar? Staat dat daar?

Pastinaak
'Koos, wat is pastinaak?'

Bianca is het in de DBK wezen vragen, blijkt een soort groente te zijn.
D: 'Volgens mij iets als koolraap, of paksoi, helemaal niet lekker.'
B: 'Nee, volgens mij is het ook niet wat.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 13:49]

vrijdag 3 november 2000 @ 14:37:48 #90
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_440035
14.36
Zo af en toe komt er een vliegtuigje over en zwaaien de bewoners die op dat moment in de tuin zijn.

Dees en Bi zijn bezig met de boodschappenlijst. Ze hebben nogal wat geld te besteden, op een gegeven moment hebben ze alles wat ze eigenlijk nodig hebben en hebben ze nog f 100,- over.

Kim is weer even bij Georgie in bed gekropen.
K: 'Ik heb afgesproken met m'n oma, dat wannneer ik aan m'n oorbel draai, dat ik dan aan haar denk.'

G: 'Ik heb nogal last van m'n nek. Deed gister gek met Ferdi in de gang. Toen vielen we allebei en ik wou toen doorrollen en koprol achterover maken. Maar toen zei iets knak. Kon ook niet verder, moest toen terug rollen. En nu kan ik m'n nek bijna niet bewegen. .. nou ja, zo even een pijnstillertje en even 2 dagen bikkelen.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 14:52]

vrijdag 3 november 2000 @ 15:07:35 #91
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_440173
15.00
Ferdi is wezen vragen in de DBK wat ze met de compost moeten doen. Verzin zelf maar wat zeiden ze hem, de tuin is groot genoeg.

Eenmaal weer buiten is Ferdi begonnen met een gat van 1 bij 2 te graven in de hoek van de moestuin. Gat is zeker wel 50cm diep. Als hij klaar is, loopt hij weer even naar binnen.

F: 'Kim, ik houd van je..'
K: 'Wie zegt dat?'
F: 'Buiten he, de harde kern, de scooterboys.'

vrijdag 3 november 2000 @ 15:32:05 #92
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_440268
15.30
Georgie gaat naar de DBK. BB vertelt dat ze graag de kostuums terug willen, moeten weer teruggebracht worden. Ook wordt geinformeerd naar de nek van Georgie.

BB: 'Dan nog iets.. contact met buitenwereld is leuk natuurlijk, maar je kunt er niet zo veel mee.'
G: 'Moet ik zeggen dat ze niet meer mogen schreeuwen?'
BB: 'Zou je kunnen vragen of de rest dat toch maar niet wil doen.'
G: 'Doe ik.'

vrijdag 3 november 2000 @ 16:13:34 #93
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_440432
16.12
Robin staat buiten met de geit te dollen. Beest staan met haar voorpoten op zijn borst en eet iets uit zijn hand. Robin moet er om lachen. Daarna een potje om elkaar heen draaien.
pi_440819
Het is half zeven en Bianca,Dees en Robin zijn het eten aan het klaarmaken.Het wordt bruinebonensoep met rijst.
Kim en Georgie staan de foto's te bekijken Ze mogen heel even in de voorraadkamer rijst pakken wat BB is nog bezig met de voorraadkamer bij te vullen.
Bianca gaat de rijst wassen
Bianca:"veel rijst hebben we."
Desiree:"ja wel 3 bakken."
Bianca"ja joh voorlopig zitten we helemaal in de rijst."
Annet is bezig met de raampjes aan het schoonmaken
Georgie wil gaan lezen maar kan daarvoor geen rustige ruimte vinden,hij gaat maar foto's bekijken en heeft met Koos een gesprek dat je door die foto's beseft dat ze met iets speciaal bezig bent.
  vrijdag 3 november 2000 @ 18:42:09 #95
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440827
18:35 uur
Even een snelle update van de gebeurtenissen op dit moment:

Koos zit in de woonkamer iets te doen, wat voor mij onduidelijk is.
Georgie loopt ook in de woonkamer rond en zit te twijfelen of hij zal gaan lezen of even wacht op Koos om een potje te gaan schaken. Annet loopt de cameraraampjes te poetsen.
In de keuken is Desiree bezig met bonensoep. Bianca helpt haar, geloof ik. Buiten is iemand rijst aan het koken voor bij de soep. kim is inmiddels ook in de woonkamer en zit met Georgie te praten.

Koos zegt dat Els schrijft dat ze elke minuut van de dag aan hem denkt. Georgie zegt dat ze er misschien wel constant mee geconfronteerd wordt; op tv, radio en in de bladen. Koos denkt dat dit wel meevalt. Op haar werk zal er wel over gepraat worden en als ze in HHW loopt zal ze er ook wel mee geconfronteerd worden.

Kim vraagt hoe Koos het nu voelde om weer genomineerd te worden. De 2de keer viel het hem tegen dat hij zich zo rot voelde. Dit had hij niet verwacht. Hij had toen erg heimwee. Kim had dat gisteren heel erg, zegt ze.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:00:33 #96
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440853
18:55
Hieke ligt in de slaapkamer te lezen. Ze heeft net met Ferdi een tarotkaartje getrokken. Bianca is even bij Hieke geweest om te kijken hoe het met haar gaat.

Koos, Kim en Bianca zitten nu in de woonkamer. Koos ligt wat op de bank, Kim leest en Bianca is nu met de tarotkaarten bezig. De overige bewoners zijn in de keuken aan het koken en kletsen.

vrijdag 3 november 2000 @ 19:11:57 #97
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440877
19:05 - 19:10 uur
Ik ben ff weggeweest, dus het kan zijn dat ik iets heb gemist

In de woonkamer zijn Kim en Bianca bezig met de tarotkaarten. Kim heeft een kaart getrokken en Bianca leest de betekenis voor.
Koos ligt nog steeds op de bank en Robin zit te luisteren naar Bianca.

Robin zegt dat het zo allesomvattend is en op iedereen kan slaan. Bianca is het hier niet mee eens.

Bianca gaat naar Hieke in de slaapkamer en ze hebben het over de tarotkaaren.

Robin tegen Koos: Het gaat niet goed met je, hé?
Volgens mij krijgt hij geen antwoord.

Robin rent naar buiten en roept tegen Koos dat het voor hem is. Hij staat nu buiten te roepen. Koos is opgestaan en moppert: Moest ik hier nu voor omhoog. Inmiddels ligt hij weer in de bank.

vrijdag 3 november 2000 @ 19:16:16 #98
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440881
19:15 uur

Inmiddels zijn er meerdere bewoners in de tuin aan het gillen, maar de streams blijven stug allebei op een lezende Kim te staan.

Koos is inmiddels opgestaan en toch naar buiten gegaan.

vrijdag 3 november 2000 @ 19:22:06 #99
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440889
Georgie staat bij Kimmie. Met ferdi en Robin hebben ze het over Cindy. Het gaat over verbranden van iets van Cindy. Ze heeft jeuk aan haar verbrande oor. Volgens Georgie kruipt ze steeds tegen de oven aan. Kim zegt dat ze dat hek toch niet voor niks hebben gemaakt.

Robin snapt niet dat men buiten niet gewoon met een megafoon gaat staan. Zo zijn ze amper te verstaan. Da's toch logisch.

Iemand oppert dat het ook met een pion kan. Volgens mij kwam het van Kim, want Robin zegt nu ala megafoonklank "Kim je bent fantastisch". Volgens Robin zal Kim ook een grote fanclub hebben. Ze denkt zelf van niet.

vrijdag 3 november 2000 @ 19:24:21 #100
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440891

Robin en Koos zitten inmiddels bij Kim in de woonkamer. Georgie en Ferdi zijn weer buiten beeld.

Robin zegt dat hij wel over het gemis heen is van het vrij zijn. Als het lekker weer is geniet hij er echt van en hij voelt zioch niet meer opgesloten ofzo. Ferdi komt erbij zitten en mengt zich in het gesprek.

Cmmercial

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 03-11-2000 19:24]

vrijdag 3 november 2000 @ 19:31:07 #101
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440905
Zo te zien is de soep klaar. Kim, Georgie, Ferdi, Koos en Robin zitten in de woonkamer.
De eerste 3 zitten in een mok soep te lepelen. Van de overige bewoners is geen spoor te bekennen.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:25:16 #102
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_441057
Op dit moment mogen we genieten van het zicht op een etende Cindy en wat scharrelende kippen. De bewoners zijn binnen aan het eten, zover ik weet.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 21:44:13 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_441255
21:45 uur
Annet en Desiree zitten op de bank. Een paar anderen ziten te kaarten aan de tafel. Desiree: "Fewrdi zit vandaag al de hele dag buiten, he?". Annet: "Ja, en daar kom je ook niet doorheen als je vraagt hoe het met hem is". Desiree: "Vreemd, he?".
pi_441258
Desiree, Kim en Robin zitten allemaal te lezen in de woonkamer.
Annet komt erbij zitten.
Robin legt z'n boek weg.
Desiree: wat zullen we es gaan doen?
Robin: ik ga zo naar bed, ik heb geen zin om nog iets te doen en...er is ook niets te doen.
STEM: de nieuwe zender van Ferdi ligt in de dagboekkamer, nummer 14.
Iedereen lachen.

Robin weg.
Desiree: Ferdi zit vandaag al de hele dag buiten. Kom je ook niet doorheen als je vraagt hoe het met hem gaat. Beetje raar.

† In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 21:47:44 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_441263
21:50 uur
Kim zit een boek te lezen. Annet doet een act met de konijnensokpop... Ze houdt de pop achter de bank omhoog en doet met een piepstemmetje een soort poppenkastvoorstellinkje. Desiree vindt het wel grappig.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 21:56:13 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_441273

De sokpoppenact van Annet...

pi_441377
ik kom binnenvallen in de slaapkamer van de vrouwen

Hieke en Bianca liggen samen in bed te praten over dat ze elkaar al bij de selektiedag opvielen, over een moedervlek op de buik van Bi, een knobbeltje in de navel van Hieke, over de flueelzachte buik van Hieke.

Hieke zei tegen G&K dat ze alleen voeten warmden aan elkaar, dat er niets over gedacht moest worden.

Nu gaat Bi in haar eigen bed liggen, boven Kim en Georgie die net een mug zien vliegen.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 03-11-2000 22:55]

pi_441408
Dees, Koos ferdie en Annet zitten op de bank. Er wordt gevraagd wie wat nooit zou doen in het huis. Dees en Koos zouden nooit strippen. Er is niets dat Ferdie nooit zou doen. Zou hij ook met iemand naar bed gaan? Ja dat ook. Ferdie: als de gelegenheid zich voordoet dan doe ik het, dan flats je hem er uit geiligheid toch in? tot zover het topic zijn ferdie en hieke verliefd op elkaar

Vervolgens een discussie tussen dees en ferdie over ferdie en hieke. Dees vindt het echt niet kunnen maar kan het zich van Ferdie wel voorstellen. Van hieke niet. Het was niet verstandig om gisteren bij haar in bed te kruipen. Ferdie zegt dat dat wel kan, hij weet wat hij doet. tegen Dees: daar hadden we toch een weddenschap over? En ik heb gewonnen, jammer, maar..
Koos bemoeit zich er af en toe ook mee, is het eens met desiree. Ferdie zit er niet zo mee dat ze het er niet mee eens zijn; hij vind het wel leuk een beetje spannend te doen en weet dat er verder niets van kan komen.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_441423
Hetzelfde groepje nog in de huiskamer, de anderen zie of hoor ik niet. Annet gaat even naar Cindy, die doet iets wat niet mag. Ferdie gaat naar bed "ik heb het wel weer gehad met jullie, of hadden jullie nog wat te vertellen?" Hij vraagt of hij weer bij desiree mag slapen, dat mag. Het lijkt desiree toch nog niet echt lekker te zitten, ze zegt iets als: steeds als het vertrouwen er weer is doe je weer iets waardoor ik weer ga twijfelen. Ze kijkt er wel plagerig bij.

Het gaat nu over de temperatuur in de kamer.

beeld even weg

Ferdie: dit wordt een lang weekend met veel gezeik van mijn kant
Dees: hoezo van jou?
ferdie: omdat ik nu al weet dat ik me heel erg ga vervelen.

Koos zegt dat het helemaal stil is in de slaapkamer.
Het gaat weer over wie waar slaapt. Of Ferdie nou bij dees gaat slapen of niet. Koos wil hem niet bij zich in de kamer hebben dan wordt het te druk. Ferdie wil dat zelf ook niet want dan wordt het te gezellig en dan krijgt hij geen slaap.

Ferdie is het werkwoord geiten blijkbaar leuk gaan vinden, ik hoor het hem regelmatig zeggen. Als hij naar bed gaat is dat om te slapen niet om te geiten.

Het gaat nu over de nominaties. Koos zegt dat hij Georgie 3 x achter elkaar heeft genomineerd. Robin had zich volgens dees afgevraagd wie Kim had genomineerd en waarom iemand dat nou zou doen. Ferdie en Koos vragen zich af waarom je Kim NIET zou nomineren. Desiree dacht dat niemand dat zou doen maar ze had het duidelijk mis.

[Dit bericht is gewijzigd door Pussygnome op 03-11-2000 23:36]

pi_441431
Ze eten pinda's en hebben het erover dat ze bijna op de helft zijn. Ferdie vindt dat het af en toe wel heel langzaam gaat. Het scheelt dat je niet weet hoe lang het nog duurt. Ferdie denkt dat ze een deel van de boodschappen niet hebben gekregen omdat ze zelf over de inkt hadden lopen zeuren.

De pinda's zijn niet zo lekker en het is regelmatig stil. Annet vraagt aan Koos of hij het nog wel gezellig vind, hij zegt "nou het houdt niet over vanavond he?' Volgens ferdie valt het gewoon tegen na gisteravond.

Koos vond de vrijdag nadat Ed weg moest de fijnste avond "de muziek kwam pas na 12 uur, maar het was heerlijk." Koos is een muziek man en zou heel graag die cd van desiree weer horen. Dat blijkt een cd van alanis morisette te zijn. Prachtig vindt-ie dat.

vrijdag 3 november 2000 @ 23:58:00 #111
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_441437
23.57
Kim en Georgie liggen al in bed, en knuffelen, fluisteren en zoenen wat.

In het bed daarboven ligt ook al iemand, zo te zien Bianca.

Alweer een dag voorbij in het BB huis. We gaan dus weer verder in : http://www.fokforum.nl/showtopic/22389

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 23:59]

zaterdag 4 november 2000 @ 00:08:14 #112
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_441449
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')