En hier weer verder
Koos: Kim, vind je het erg dat je genomineerd bent?
Kim: Nee hoor, ik vind het jammer, maar ik huil om die brief *snif* *snif*
Koos: Dat wou ik maar even horen.
Bianca zegt dat ze een foto mist.
Nadat Bianca eerst al Desiree heeft getroost, geeft ze nu Kim een knuffel, en praat ze met haar.
B: 'Je bent een tijger, 20 jaar en nog nooit zo lang van huis weggeweest. Je bent een tijger hoor.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:02]
Kim heeft in een brief te horen gekregen dat ze hebben gezien dat ze zich in bed bij Georgie afvroeg wat haar ouders daarvan vonden. G had toen gezegd dat ze trots zouden zijn. Georgie had gelijk wordt er geschreven. Ah, wat lief krijst Bianca. Die klinkt licht hysterisch van de emoties.
Koos heeft het over de verkering van zijn zoon. Zijn dag kan niet meer stuk, hij is genomineerd en het kan hem geen bal meer schelen.
Kim huilde om de brief en niet om de nominatie. Dat wilde Koos ff weten. Het klinkt alsof Kim nog steeds een beetje huilt. Koos laat zijn foto's zien. Kim lacht nu.
Bi vertelt de anderen wie de familieleden van Kim zijn op de foto's. Ik hoor Annet zacht praten op de achtergrond. Helaas niet te verstaan. Ik hoor voornamelijk de overenthousiaste Bianca. Ferdi en Georgie willen Cindy nu wel aandacht geven.
Kim moet weer huilen. Bi zegt dat ze altijd zo sterk is, huil nu maar ff uit. Maar 20 jaar hoor, tijger, nog noit zo lang van huis geweest. Koos zegt dat hij ook jankt als een kind en Kim lacht alweer wat. Dan zegt G nog wat en de Kimgiechel is bijna terug. Hij troost haar.
De rest is alweer met zichzelf bezig. Bi roept er bovenuit.
Bianca is weer bij Desiree gaan zitten. Dees huilt inmiddels niet meer en lacht enigszins waterig.
Buiten klinkt de toeter van Robin z'n broer. Hij gaat buiten staan schreeuwen. Kim gaat bij Cindy een sigaretje roken. Robin vraagt zijn broer hoe het gaat. Kim huilt weer een beetje en lacht dan weer in de armen van Georgie. Hij danst wat met haar op het terras. Hieke zit bij de geit. Ferdi schreeuwt op de achtergrond, net als Robin.
Robin vraagt of Ferdi en co binnen kunnen gaan schreeuwen. Hij kan het niet verstaan. Ferdi:'LATERRRRR' Bi komt knuffelen met Kim en Robin raakt gefrustreerd dat hij het niet kan verstaan, of ze niet dichterbij kunnen komen. KUT zegt Robin.
Kim luistert met Robin. Ze horen de toeter van Tommie, de vriend van Robin. Hij roept:'Bedankt voor jullie steun!'
Kim huilt weer. Beter kan je niet zo'n brief krijgen. Bianca zegt dat het goed is om je te ontladen. Kim vindt het stom dat ze jankt. Bi zegt dat ze zich al zo lang sterk heeft gehouden. Kim had dat liever nog wat langer volgehouden. Volgende week kan Kim haar familie bij de deur zien, ook als ze er niet uit moet. Ze vraagt zich af wie nog meer genomineerd zijn.
Robin schreeuwt nog steeds. Volgende week komen ze weer zegt ie. Bi vindt het koud en gaat naar binnen.
Robin danst wat op de muziek die hij hoort. Staat op het geitenhok. Bedankt zijn vrienden voor de muziek. Weer de toeters en geluid van motoren. Robin is helemaal blij.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:19]
(kon het niet eerder posten omdat ik een cd zat te branden)
Bianca troost Kim
Robin zegt dat ie helemaal blij is dat hij zijn zus en vrienden heeft gehoord. Hij is blij als ie mag blijven en helemaal blij als ie weg mag. Nu hij zijn vrienden heeft gehoord. Blijven is wel een uitdaging maar het interesseert hem nix. Dees kijkt weer wat sip dat er voor haar niemand was. Annet is meer onder de indruk van haar post dan van de nominatie.
Reclame...
Dees staat een beetje te snotteren en veegt dan de uitgelopen make-up bij. Het was Annet dus die plaste.
Wow, Dees zegt dat Hieke tijdens het lezen met Ferdi onder de dekens iets heeft uitgespookt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:29]
Annet en Dees zeggen dat Hieke oneerlijk is. Ze denken er hetzelfde over. Dees zegt dat Hieke man en kind heeft dat is toch erg?! Ze heeft met Ferdi gerotzooid, dat is ze de hele week al aan het doen maar dat komt nu met de drank heel sterk naar boven. Annet kwam de slaapkamer binnen en vroeg eerst maar of ze naar binnen mocht. Ferdi zei ja. Dees denkt dat Ferdi er ook een beetje bang voor is wat er kan gebeuren. Hij heeft vast iets van tot hier en niet verder.
Dees weet precies wat Annet denkt en ff later lopen ze naar de anderen toe in de woonkamer. Daar wordt gelachen. Koos, Kim en Robin zitten rustig op de bank. Koos zegt dattie dronken is(?)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 00:34]
Georgie: Ik heb al 6 tequila's achter m'n kiezen !!
Georgie: Hieke !!! Oude schnatzer.
Georgie staat bij de deur van de voorraadkamer en probeert de redactie te verleiden hen iets te geven.. kaas?
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:39]
Ik ben ff weg
R: Ze willen ons niet meer, Annet, ze willen ons niet meer. Maar we gaan niet weg hoor, we gaan er niet uit.
Veel geschreeuw en gelach.
Koos: 'Hieke, moet je luisteren, 1 van ons vieren wint het NIET !!'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 00:42]
Hieke constateert dat de kaas en pinda's op zijn. Georgie verzoekt BB om wat kaas. Ferdi's stemvolume neemt toe recht evenredig met zijn drankgebruik.
Robin grapt met de nominaties: We gaan d'r mooi met z'n vieren niet uit! Koos heeft grootste pret om Robin.
Koos lachend: Een van ons vieren wint niet!
Hieke geniet in stilte en toost nog 's met Ferdi.
Iedereen kwekt door mekaar heen.
Robin spot verder met zijn nominatie.
Hieke en Georgie ruzieėn wat om wie wat en hoeveel gedronken heeft. Gaat over bier en tequila.
Dees is heel uitgelaten. Geeft Kim een knuffel. Ook Annet is er inmiddels bij komen staan. Ze lopen met z'n drieen naar de oven en gaan daar een sigaretje roken.
Dees: 'Ik ben in ieder geval jarig in het huis !! Ik kan er dan 's avonds misschien uit moeten, maar m'n verjaardag vier ik hier.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:02]
Dees buiten: DANKJEWEL!
Bianca door het raam: NIET WEGGAAN! MAMA waar ben je!! MAMA.
Koos: Vraag 's om mijn moeder.
Ferdi vindt het afgesloten zijn van de buitenwereld goed te doen.
Hieke: Maar jij hebt geen kindje.
Koos: En geen liefje buiten.
Hieke stoeit met Bianca. Ferdi schreeuwt boven alles en iedereen uit.
(herken ik nog van vorige keer, toen ie teveel gezopen had)
Bianca doet ook wat nonchalant over het BB-verblijf.
Hieke tegen haar: Ik wil jou wel 's zien als jij een dochter hebt navy girl!
Spelletje nu: wie kan het best zijn tong gebruiken en likken. Ferdi en Georgie laten zien op A4-tje hoe het moet en krijgen de lachers (vooral Hieke en Bianca) op hun hand. Standje 69, hoe moet 't?
Koos lacht d'r wat mee. Georgie durft geen demonstratie op een lolly.
Bianca naait 'm wat op.
Georgie en Ferdi doen voor hoe je moet beffen. Koos en Robin willen niet. Hieke en Bianca vinden het heel interessant. Waar Kim, Dees en Annet zijn weet ik niet.
Ferdi heeft het weer over in zijn blote piemel gaan staan. Dat wil Koos ook niet.
Hieke zegt met dubbele tong tegen Georgie dat ze een hele avond gratis voor drank bij hem op de bar komt dansen. Ze zal ze dan eens laten zien... Dansen is haar hobby. Georgie zegt iets over bang zijn voor Hieke en zijn principes
Koos en Bi mengen zich ook in de discussie en zeggen iets over een lapdance van Bi(?).
Dan weer over de alcohol, bier, bacardi. Koos vindt het jammer dat zijn bier op is, is niet eerlijk verdeeld. Annet komt erbij, ze drinkt nix. Er is nog 1 biertje in de koelkast en ze staat op.
Dees is er nu ook. Ze is helemaal blij, al komt er niemand meer voor haar. Haar moeder is geweest. Ze is door de hekken geglipt en stond achter de schutting.
Hieke en Ferdi zitten knus op de bank met Bianca. Annet en Dees hebben de andere bank. Koos zit alleen. Ferdi probeert de rest mer alcohol aan te smeren. Koos klinkt een stuk nuchterder dan Ferdi. Dronken gezang dat het zonnenstralen regent. Ferdi haalt iets te drinken voor Koos. Hij vindt dat Bianca te langzaam drinkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-11-2000 01:22]
A: 'Nu wil ik ook eens een keer mijn naam horen roepen'
D: 'Oh nee, dat kan mij helemaal niks meer schelen. Ik heb mijn mams gehoord.'
A: 'Ja, maar ik wil m'n naam ook wel eens horen.'
..
K: 'Ik wil helemaal niet weten wie mij genomineerd hebben.'
..
K: 'Annet, je gaat toch geen stress-kip worden deze week he?'
A: 'Oh nee hoor, absoluut niet.'
De 3 dames gaan weer naar binnen. Cindy sluipt mee naar binnen en wordt door Dees weer naar buiten gedaan.
Op stream 4 zit Robin in de DBK, maar geen geluid.
Ferdi pakt biertje zegt tegen Koos dat ie wat sterke drank moet pakken, deze weigert. Heeft al genoeg gehad. Liever bier. Schijnt op te zijn.
Koos zuchtend: Nou, dan gaan we maar weer foto's kijken.
Dees vertelt dat haar moeder heeeeeeeeel dichtbij stond te schreeuwen. Ze is hartstikke blij. Maakt haar niet uit al staat er nooit iemand meer. Haar moeder! En zo dichtbij! Haar BB-tijd kan niet meer stuk!
Koos: Maar je weet toch, iedereen steunt je.
Ferdi zit lekker dicht tegen Hieke aan en op zijn praatstoel. (verrassend weinig COOOMOOOOOOONs vanavond)
Bianca en Hieke kibbelen weer over de drankverdeling.
Dees: Echt achter de schutting gewoon! Ik kon amper roepen, stond gewoon te huilen. Kim moest voor mij roepen.
Streams naar badkamer. Georgie en Kim innig verstrengeld
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 03-11-2000 01:27]
Reclame..
Kim zegt iets dat ze toch al uit de groep ligt
Ik ben weer ff weg..
Er wordt weer flink gedronken. Hoezo back to basic?
K: Je hebt waterige oogjes, volgens mij ben je dronken.
Met enige moeite lukt het ze dan toch weer uit de badkuip te klimmen.
Ferdi komt even kijken. Iedereen weg, Hieke komt weer uit de wc en loopt naar Ferdi. Neemt 'm aan z'n hand mee. Om de hoek bij de jongenskamer smoezen ze even wat.
....<deel gemist> ...
F: Straks he?
H: Ja straks..
F: Daar houd ik je aan !!
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 03-11-2000 01:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |