• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
https://www.youtube.com/channel/UC49lePw9AWIw-moU-Mu542gquote:Op maandag 15 juni 2015 10:28 schreef kamperdijk het volgende:
Iemand een link van waar jullie tafeltennis kijken?
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef kamperdijk het volgende:
Ja weet ik, maar op school wordt YouTube geblokkeerd maar met een link kun je toch het filmpje bekijken
Maar ja, Jiao won hiervoor al met 3-0 van de beste Duitse, de nummer 10 van de wereldquote:Op maandag 15 juni 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch maar even kijken hoe Jie het doet
2-1 achter net helaas...
Ik volg het tafeltennissen niet zo, maar dacht dat Jie wel zo ongeveer gelijkwaardig was aan Jiao. Met 2-0 voorsprong de dubbel in is natuurlijk lekkerquote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, Jiao won hiervoor al met 3-0 van de beste Duitse, de nummer 10 van de wereld
Ik had beter niet kunnen kijken gaat helemaal verkeerd zoquote:Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef heywoodu het volgende:
En welkom in het topic, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Was ook een lastig wedstrijd dit.quote:
quote:Han Ying 10
Solja 24
Shan 29
Jiao 35
Ji 21
Eerland 89
.
9-2 nu hoor, het kan nogquote:Op maandag 15 juni 2015 10:39 schreef kamperdijk het volgende:
[..]
Ik had beter niet kunnen kijken gaat helemaal verkeerd zo
Mja, nu moet dubbel wel gewonnen worden zodat Jiao of Jie het daarna af kunnen makenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was ook een lastig wedstrijd dit.
Dit zijn de rankings
[..]
Ja, en aangezien Eerland sowieso een single moet spelen na de dubbel is het helemaal cruciaalquote:Op maandag 15 juni 2015 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, nu moet dubbel wel gewonnen worden zodat Jiao of Jie het daarna af kunnen maken
Kwaliteit hequote:Op maandag 15 juni 2015 11:00 schreef Max23 het volgende:
Eerland maakt weer net zoveel fouten als gisteren
Op het WK vorig jaar sleepte ze Nederland er meerdere malen doorheen jaquote:Op maandag 15 juni 2015 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb haar in andere toernooien een stuk beter zien spelen
Gaat meer om basisniveau die je hebt, die van Eerland is stukken lager dan die van Jie/Jiao bijvoorbeeld. Dat is geen schandequote:Op maandag 15 juni 2015 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb haar in andere toernooien een stuk beter zien spelen
Uiteraard, maar dit toernooi zit ze duidelijk onder haar basisniveauquote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat meer om basisniveau die je hebt, die van Eerland is stukken lager dan die van Jie/Jiao bijvoorbeeld. Dat is geen schande
Goede jinxquote:Op maandag 15 juni 2015 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Kom op, 4 punten voorsprong moet je hier gewoon echt afmaken.
Wel lullig voor Eerland als Jie straks wint. Een strafexpeditie tegen Hanquote:Op maandag 15 juni 2015 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Eerland tegen Han zetten is ook wel logisch, die verlies je toch ook als Jie speelt.
Maar dat was wel met een totaal andere speelsterquote:Op maandag 15 juni 2015 11:39 schreef Max23 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze Jie niet in de dubbel hadden gedaan ipv Jiao
Jie heeft laatst nog de halve finale op het WK gehaald.
Ja hehe, maar dan had Jiao 2x een enkel kunnen spelenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was wel met een totaal andere speelster
Ze stonden al meteen 10-5 achter, maar nu trekken ze wat bijquote:Op maandag 15 juni 2015 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Volleybal is ook begonnen, helaas zonder stream.
Over de wegwedstrijd en Mathieu van der Poel dus.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:47 schreef DeeBee het volgende:
MvdP gaat de rest helaas niet op een rondje zetten in Baku, start niet vanwege een infectie (waar David ook last van heeft).
Dat is gewoon mensenhandelquote:Op maandag 15 juni 2015 11:56 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, dan vraag ik me toch af waarom ik geen Azeri ben he....
Ze hebben vier Cubaanse speelsters laten trouwen met Azeri's zodat ze sneller voor Azerbeidzjan uit konden komen![]()
![]()
Kijk die foto's van de betreffende speelsters dan![]()
http://toflyvolley.blogsp(...)ku-naturaliza-4.html
Echt diep triest jaquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2228598/3/25#153544847]maandag 15 juni 2015 11:58[/url] schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mensenhandel
Ze hadden achteraf gezien ook behoorlijk wat moeite met Rusland, als je nu ziet dat Rusland met 3-0 heeft verloren van Bulgarijequote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, zoveel moeite hebben met Kroatiė mag echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt nog leukquote:Op maandag 15 juni 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb maar wat ingezet op de Duitse voor game 3, dat ze met minstens 5 punten verschil wint
wat was de quotering?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb maar wat ingezet op de Duitse voor game 3, dat ze met minstens 5 punten verschil wint
1.7 voor minstens 4 punten verschil, 2.07 voor minstens 5 verschil.quote:
Oh, keek gewoon op de sitequote:Op maandag 15 juni 2015 12:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij loopt voor op de stream
Was pas 8-6 op de stream![]()
Voor de tweede game waren die noteringen ongetwijfeld nog hoger, maar ik was te druk met dat het zielig was voor Eerland en vergat het helemaalquote:
Dat wel ja, maar nu mogen de andere 2 geen fout meer makenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechtste wordt geschrapt toch
Geen onderdelen meerquote:Op maandag 15 juni 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
1.3 voorsprong op Zwitserland, nog een onderdeel? Max?
Mhm, spannend nog dan! Ben benieuwdquote:Op maandag 15 juni 2015 13:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen onderdelen meer![]()
Wel nog 3 subdivisies
Gevaarlijk zijn daarin: Italiė, Frankrijk en Belgiė wellicht.
Italiė moet 0,235 goed maken, de anderen bijna een heel punt
Edit: Frankrijk zo'n 0,700 en Belgiė meer dan 0,900
En dan moet het inmiddels al vrij raar lopen willen ze de kwartfinale niet halenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:37 schreef Max23 het volgende:
Het ging niet makkelijk, maar wel winst voor de Volleybalsters
[ afbeelding ]
Heb je alles teruggelezenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan moet het inmiddels al vrij raar lopen willen ze de kwartfinale niet halen
De turnstersquote:
Van Gerner wankelde nog veel meerquote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Val dan ook gewoon helemaal ipv dat wankele gedoe.
Hij staaaaaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit zijn de momenten waarop je Hans van Zetten mist
En verhalen over Spartaanse trainingsmethodes en de Grote Turnbijbel/de Code of Points enzoquote:
13.533 ook nietquote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef swimmie86 het volgende:
13.400 is ook niet goed genoeg om in te lopen. Goed zo Italiė
En dat terwijl ze niet eens zeker nog zijn tochquote:
Oh dat is wel heel hoogquote:Op maandag 15 juni 2015 14:13 schreef swimmie86 het volgende:
Azerbeidzjan viert hun derde plek in het turnen alsof ze die al gewonnen hebben.
Frankrijk moet nog, maar gemiddeld 14,83 punten halen zie ik ze ook niet doen.
2x 13,985 moeten ze dan halen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Overigens is Italiė nog steeds gevaarlijk als ze 2x een score van 13 hoog neerzetten
14.0 zelfs denk ik
of eentje 14.1 en 13,8 natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
2x 13,985 moeten ze dan halen.
Eén score lager en helaas.
Nee, we kijken alles op Youtubequote:
https://www.youtube.com/channel/UC49lePw9AWIw-moU-Mu542gquote:
In de kwart- en halve finale stonden ze volgens mij bij voorbaat 2-0 achter en werden de wedstrijden van Boll (1x enkel en 1x dubbel) gewoon als verlies geteld.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:37 schreef bruinebeer het volgende:
Dus omdat Boll ziek is, kunnen ze maar met 2 mensen spelen toch? Mogen ze dan nog wel 4 enkel partijen spelen, of staan ze bij voorbaat al 2-0 achter?
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:58 schreef Max23 het volgende:
Ik moet er van door![]()
17:30 terug denk ik. maar zal wel geen waterpolostream komen
Is dat niet zodat je niet je batje zo kan beļnvloeden dat ie beter slaat ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:37 schreef swimmie86 het volgende:
Waarom krijgt die tafeltennisser een batje uit een zak?
Maar je mag wel elkaars batje inspecteren voor de wedstrijd (vooral om te zien wat voor materiaal het precies is en of zwart en rood wel de normale structuur hebben)quote:Op maandag 15 juni 2015 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat niet zodat je niet je batje zo kan beļnvloeden dat ie beter slaat ofzo?
Worstelenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:08 schreef DeLuna het volgende:
Komt er nog iets leuks naast het synchroonzwemmen?
Ik ook (volgens mij zijn dit de eerste gevechten die ik helemaal kijk), maar met het oog op Rio volgend jaar wil ik er in elk geval een heel klein beetje bekend mee wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap maar weinig van het worstelen
Hmmm, oké. Wat is die niet nader te noemen regel dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Worstelen![]()
Tafeltennisfinale bij de mannen om 17.00 en verder groepswedstrijden in het volleybal (je mag meehelpen juichen voor Duitsland en Azerbeidzjan om niet nader te noemen redenen) en waterpolo met om 17.30 de Nederlandse dames die hopen te stunten tegen Hongarije
Verrassing: weddenschappen op die beide teamsquote:Op maandag 15 juni 2015 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, oké. Wat is die niet nader te noemen regel dan?
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verrassing: weddenschappen op die beide teams
Daar zal ik later eens naar kijkenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel van de medailles van Azerbeidzjan is behaald door echte Azeri's...
Die 8-8 is de "technische score" en de 3-1 dan de "echte" (?) score ofzo. Wilde vanmorgen de NOS al uitlachen omdat ze zeiden dat Blaszka met 3-1 verloor terwijl het 9-5 was maar dat was dus de technische score. Ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ja wat was dat johEn waaro mis het nu 3-1 dan ipv 8-8?
Die chat zit ook vol met Azeri's en Russen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Volgend gevecht: Oekraļne - Oekraļne Azerbeidzjan
Wedstrijd om bronsquote:
Die doet het hier steeds nietquote:Op maandag 15 juni 2015 16:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die chat zit ook vol met Azeri's en Russen.Net als de turn stream net vol zat met Nederlanders
Niet-Azeri's zeggen ook de hele tijd dat het allemaal import is enzo en dan worden die Azeri's boos.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die doet het hier steeds niet![]()
Nou ja, maar goed ook denk ik
link?quote:Op maandag 15 juni 2015 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet-Azeri's zeggen ook de hele tijd dat het allemaal import is enzo en dan worden die Azeri's boos.
Ah ja, die zit bij mij hele tijd te ladenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naast de streams op Youtube heb je die chats.
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet-Azeri's zeggen ook de hele tijd dat het allemaal import is enzo en dan worden die Azeri's boos.
Door een Azerbeidzjaanse te vernederenquote:
quote:We had a heady bout of Bongo Cam in between the bronze and gold medal matches here at the table tennis, despite most of the seats being empty. It's not stopping the announcer, who plonks herself in between a load of fans in orange uniform sporting Dutch flags.
"Who are you supporting?" she asks, in what must go down as one of the great opening interview questions.
She follows it with: "And why are you supporting The Netherlands?".
"Well, we're Dutch and we like supporting our country," is the rather bemused response.
Oh ja, helemaal vergetenquote:
Dan maar weer live de score bij de bookies volgen, zijn vreemd genoeg altijd weer sneller dan de organisatiequote:
Mooi was dat jaquote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Max23 het volgende:
Zin in morgen, vooral in het schieten van Peter Hellenbrand, zo'n verrassing toen die op de vorige OS ineens 5e werd
Overigens wordt zowel het handboogschieten, als het gewone schieten niet op de stream uitgezonden. Ook het beachvolleybal staat nog niet op de planning vanaf 7:00 op de streamsquote:Op maandag 15 juni 2015 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi was dat ja
Ik ben bezig met de voorbeschouwing voor morgen, het wordt echt een veel te volle dag qua finales
En boogschieten![]()
En taekwondo met een Iraniėr die in eigen land tijdens competitiewedstrijden de wereldkampioen versloeg maar hier uitkomt voor.....nou ja, je snapt 'm wel
Nou ja, het boogschieten is ook niet echt de moeite waard morgenochtend, beetje met z'n allen tig pijlen op een hele rij borden schieten...quote:Op maandag 15 juni 2015 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens wordt zowel het handboogschieten, als het gewone schieten niet op de stream uitgezonden. Ook het beachvolleybal staat nog niet op de planning vanaf 7:00 op de streams
Planning van de vroege streams: https://www.youtube.com/u(...)_view=502&shelf_id=0
De landenwedstrijd van het boogschieten heeft morgen wel een rechtstreekse wedstrijd (na de plaatsing) toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het boogschieten is ook niet echt de moeite waard morgenochtend, beetje met z'n allen tig pijlen op een hele rij borden schieten...
Het leuke daar zijn de rechtstreekse wedstrijden.
Zo te zien gaat ie hier morgenochtend om te beginnen op taekwondo dan
De achtste finales ja, maar die beginnen pas om 14:00quote:Op maandag 15 juni 2015 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
De landenwedstrijd van het boogschieten heeft morgen wel een rechtstreekse wedstrijd (na de plaatsing) toch?
Aangezien ik dadelijk opblijf voor het vrouwenvoetbal (NL dames spelen beslissende groepswedstrijd om 1:30), ben ik morgen niet zo vroeg erbij.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De achtste finales ja, maar die beginnen pas om 14:00
Ik blijf ook op voor NL, maar kom op, eerste ronde taekwondo/vrouwenworstelen....dat ga ik niet laten schieten hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aangezien ik dadelijk opblijf voor het vrouwenvoetbal (NL dames spelen beslissende groepswedstrijd om 1:30), ben ik morgen niet zo vroeg erbij.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf ook op voor NL, maar kom op, eerste ronde taekwondo/vrouwenworstelen....dat ga ik niet laten schieten hoor
Jammer van Eerkamp en jammer dat het wel in China live op tv was, maar niet in Nederland.quote:LI Jiao (NED) - silver
On how long she plans to continue playing professional table tennis. She is now 42:
"I'm certainly playing until (the) Rio (Olympic Games), after that I'll see. It would be a shame to quit now if I play like this (referring to her impressive win against Germany's European No1 HAN Ying)."
On whether the final should have been aired on live TV in Netherlands:
"It was live in China. Of course I think (the Dutch TV stations) should have aired the final. It's their own players that feature in a final."
On losing the vital double match with Britt EERLAND (NED):
"Losing the double is disappointing, because we were so close. Just a couple of points the other way, and then..."
"We've only just teamed up, and I have to say that Britt performed beyond expectation in the double. We click well together."
"Britt plays a lot of spin, so I have to adapt to her game. I should be the one to adapt, because I'm the more experienced player."
"We need to improve our communication. It's all in the details."
On whether she's happy with the silver medal:
"Maybe tomorrow. I expected a different colour. Yesterday evening I told my team-mates that Germany was not that super. 'Why would they be better than us?' I asked them."
"Of course I would have preferred to win the gold, but for Britt the process of losing a final is really going to help her."
LI Jie (NED) - silver
On the difference between losing to Germany 3-0 at last year's European Championships and their performance this final:
"(LI) Jiao is very important. If she plays before me, I'm more calm. You know she always plays well."
On losing the second match against SHAN Xiaona (GER):
"She always plays well against me. The only thing you can do, being a defender, is hope she makes mistakes. I knew I had a 30/70 chance of winning."
Britt EERKAMP (NED) - silver
On being nervous coming into the doubles match, knowing what was at stake:
"You feel the tension, but you're just trying to block it out. You try to think about table tennis so much, that there's no room to think about the pressure."
On losing her final match against HAN (GER):
"I've pretty much been blown off the table."
"It's not that I wasn't trying, I simply don't have the skills just yet. When I saw how (LI) Jiao took care of her, I was thinking to myself: 'Can't you teach me that?'"
On crying after the fifth match and being comforted by her team-mates:
"I cried because I didn't want to lose like this."
"They (LI Jie and LI Jiao) felt bad for me that (the European Games) had to end in such a disappointing manner."
o wacht, nee geen ideequote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:16 schreef Max23 het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen waarom Griekenland (voorafgaand aan de laatste speelronde) boven Nederland staat?
[ afbeelding ]
Onderling resultaat geldt hier toch niet, aangezien Griekenland van Hongarije heeft verloren?
Het zou me niks verbazen als die nog slaapt aangezien hij opbleef voor het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is heywoodu er niet voor het vrouwenworstelen?
Toch niet ook voor de wedstrijd van 3 uurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die nog slaapt aangezien hij opbleef voor het vrouwenvoetbal
Geen ideequote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch niet ook voor de wedstrijd van 3 uur
Ik was om 7 uur wakker maar op een of andere manier viel ik weer in slaap tot nuquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die nog slaapt aangezien hij opbleef voor het vrouwenvoetbal
Bij de mannen ook twee Brazilianen, 1 speelt met een geboren Rus en de ander met een geboren Oekraļner. Een van die Brazilianen gaf pas aan dat ie zich 100% Azeri voeltquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
In tweede set ook keihard op weg naar winst
Bij vrouwentoernooi wordt Azerbeidzjan trouwens getipt als favoriet..
Hebben een Braziliaanse in team
Live streams zijn uurtje geleden uitgevallenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur wakker maar op een of andere manier viel ik weer in slaap tot nu![]()
En waar zijn de live streams gebleven?
Wel jammer, nu kunnen de Nederlanders al in de halve finale tegen elkaar komen in plaats van de finalequote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:22 schreef heywoodu het volgende:
Hellenbrand
De boogschutters, lekkere ranking round
Belooft wel wat voor de teamwedstrijd en mooi dat Italiė daar 2e wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wel jammer, nu kunnen de Nederlanders al in de halve finale tegen elkaar komen in plaats van de finale
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Live streams zijn uurtje geleden uitgevallen
Azerbeidzjan heeft geen Koreanen gekochtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:13 schreef Max23 het volgende:
Vrouwen ranking round boogschieten is begonnen. Tussenstanden zijn net als bij de mannen niet live te volgen op de Baku-site, maar wel op deze:
http://www.ianseo.net/TourData/2015/810/IQRW.php
Om te vernieuwen F5 (per zes pijlen wordt een nieuwe tussenstand geplaatst)
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:21 schreef Max23 het volgende:
Overigens heb ik op een Finse sportsite van een aantal sporten de regels gevonden, format, hoeveel er doorgaan etc. (was niet te vinden op de Baku-site)
Boogschieten
Wielrennen
Ritmische Gymnastiek
http://www.sport.fi/syste(...)%202.pdf[Tafeltennis
Badminton
Judo
Zwemmen
Als deze documenten gewoon op de Baku-site hadden geplaatst, was dat erg nuttig geweest
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Raar wel, want het zijn gewoon officiėle documenten zo te zien
als je puur kijkt naar stand aantal tegengoalsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik was aan het zoeken naar waterpolo, omdat ik het raar vond dat Griekenland voorafgaand aan de laatste groepswedstrijden boven Nederland was geplaatst, terwijl het doelsaldo van Nederland beter was. Onderling resultaat kon het ook niet zijn, omdat de Grieken van Hongarije hadden verloren, en die stonden ook op evenveel punten.
Inderdaad, maar nu de laatste groepswedstrijd is gespeeld zetten ze Nederland wel weer bovenaan, terwijl ze nog steeds meer tegendoelpunten hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
als je puur kijkt naar stand aantal tegengoals
Daarom hoopt een Azerbeidzjaans echtpaar dat ze de beste man en vrouw wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:30 schreef Max23 het volgende:
De score van de mixed teams bij het boogschieten wordt dus gevormd door de scores van de beste man en de beste vrouw van een land bij elkaar op te tellen, waardoor er een ranking ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |