Mijn ervaring is anders. Als ik een dag veel carbs eet zie ik er daarna een paar dagen minder droog uit door waterretentie.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, maar minder dan dat je met een niet-low carb dieet zou doen.Carbs maken je niet minder droog dan eiwitten/vet.
En spierglycogeen wss.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nadeel is dat je wel een paar dagen bizar veel aankomt in water na een cheatdag.
Klopt, maar dat effect gaat weer weg. Je lichaam blijft niet altijd meer water vasthouden als je teruggaat naar een regulier dieet.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Als ik een dag veel carbs eet zie ik er daarna een paar dagen minder droog uit door waterretentie.
Ik zie verder geen een voordeel van teruggaan naar een regulier dieet.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt, maar dat effect gaat weer weg. Je lichaam blijft niet altijd meer water vasthouden als je teruggaat naar een regulier dieet.
Like i said: als je dit op de lange termijn kunt volhouden en je voelt je er goed bij moet je het zeker blijven doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie verder geen een voordeel van teruggaan naar een regulier dieet.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was vandaag op een kattenshow
Wat een belevenis
Rodin>Tchock?quote:
Oh ja die heb je ook nogquote:
wtf is datquote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een belevenis
Gewoon concert van ze of staan ze op festival ofzo?quote:
Veel pittige kapsels zekerquote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een belevenis
Van de katten of van de baasjes?quote:
Nee joh, komen alleen maar sjonnies op afquote:Op zondag 14 juni 2015 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]hehe
Van de baasjes. Maar kattenshow is zo'n chique bedoening toch...
Dus jij vindt JR een sjonniequote:Op zondag 14 juni 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, komen alleen maar sjonnies op af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |