Freddi fish en Pyjama aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en speelde toen ik 3 was altijd zo'n kinder computer spelletje met mn pa.
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
Denk dat ik het niet volhou. Lig nu al op apegapenquote:
Ahw, okay.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik het niet volhou. Lig nu al op apegapen
Ik was 15 had ik daar een modelen bureau hosselen met msnquote:Op maandag 15 juni 2015 02:36 schreef Typisch het volgende:
habbo
ik kocht 1 keer per jaar voor 25 euro aan credits
en dan verkocht ik mijn account voor minstens het dubbele
hosseling #youngmoney
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was 15 had ik daar een modelen bureau hosselen met msn
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Inso 15 was woonde hij al samenquote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nja oke 16quote:
Tot mn 18e had ik gewoon eigen kamer, was er alleen niet zo heel vaakquote:
Wat grappig is dit weekend was mijn broertje hier.quote:
Really? Dacht dat je echt al heel snel na begin van je relatie ging samenwonen. Hm.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot mn 18e had ik gewoon eigen kamer, was er alleen niet zo heel vaak
was er wel vaak, maar officieel pas sinds 18equote:Op maandag 15 juni 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Really? Dacht dat je echt al heel snel na begin van je relatie ging samenwonen. Hm.
Als je daar fucking veel geld had uitgegeven en je werd gehackt had je gewoon pech.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:41 schreef Fylax het volgende:
Ik had een keer een klasgenoot gehackt. Had een site gemaakt ''krijg gratis credits als je je habbonaam en wachtwoord invult''
heb toen alles gestolen maar ik was zo dom tegen een andere klasgenoot van mij te zeggen en die ging mij toen snitchen. toen werd die gozer helemaal mad op mij ging die janken enzo en toen kwamen juffrouws erbij en die gaven mij straf en zeiden het tegen mijn ouders
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je daar fucking veel geld had uitgegeven en je werd gehackt had je gewoon pech.
Habbo had je geld al binnen en je kon de tering krijgen. En de ouders maar dikke telefoon rekeningen betalen.
Nee, ik vond habbo geen fuck aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Zaten jullie ook altijd in dat forum 't kletshoekje?
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vond habbo geen fuck aan.
Ik maakte alleen grote buit met spelkamers toen ik 10 was.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Zaten jullie ook altijd in dat forum 't kletshoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |