abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 juni 2015 @ 21:02:38 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153530713
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_153530752
BE, ik moest googelen wat mond-voetziekte is maar het ziet er heel pijnlijk uit. Arme kleine en arme jij. Dit is echt niet tof!
  zondag 14 juni 2015 @ 21:04:01 #3
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153530773
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Zoë23 het volgende: Sterkte DJMO Mevrcactus O+ JM knapperd O+ zo leuk als ze kunnen zitten! Pittig dagje met zieke kindjes. Ze krijgen eigenlijk geen fles meer. Om 22u willen ze ook al niet meer.. Smorgens brood,pap smiddags brood,pap,groente en maisboogje en voor het slapen pap. 3x een bordje pap zodat ze toch flesvoeding binnen krijgen. Ze krijgen nu zo'n 500ml. Voor de rest water en smorgens als ze slapen krijgen ze 120-150ml maar dat doet man voor hij naar zijn werk gaat om 5:30. -O- Ik mis het fles geven.. :'(
ik ook... hier s ochtends bordje pap van 200ml en s middags (dus drie keer per week niet door mij) een flesje van 150 bij de boterham. en gek genoeg sinds t cb bezoek niet meer elke avond een klein flesje voor t slapen. zit ie dus zomaar vanzelf toch rond de door hen aanbevolen hoeveelheid van 300 (350) per dag... misschien is pap en 1 fles (of beker, zo'n open oefenbeker bijv) opvolgmlek voor jouw meiden ook wel gewoon geneog hoor zoe!
Kwak
pi_153530779
Ah blue ;( wat sneu. Beterschap en sterkte vannacht :*

Zoe :* wel fijn dat ze de pap goed eten idd, maar zo ben je de hele dag bezig met eten geven lijkt me. -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 juni 2015 @ 21:04:13 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153530783
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Zoë23 het volgende:
Sterkte DJMO

Mevrcactus O+

JM knapperd O+ zo leuk als ze kunnen zitten!

Pittig dagje met zieke kindjes.
Ze krijgen eigenlijk geen fles meer. Om 22u willen ze ook al niet meer..
Smorgens brood,pap smiddags brood,pap,groente en maisboogje en voor het slapen pap.
3x een bordje pap zodat ze toch flesvoeding binnen krijgen. Ze krijgen nu zo'n 500ml. Voor de rest water en smorgens als ze slapen krijgen ze 120-150ml maar dat doet man voor hij naar zijn werk gaat om 5:30.

-O- Ik mis het fles geven.. :'(
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef BlueEyes het volgende:
-O- net terug van de HAP

Mond-voetziekte incl ontstoken tonsillen.

Hij is zo zielig en klagerig en alles is teveel.
We gaan een bijzondere nacht tegemoet (ik moet morgen om 7.30 op m'n nieuwe werk verschijnen :') )
sterkte blue :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 juni 2015 @ 21:05:09 #6
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153530821
oh arme F! ;(
Kwak
pi_153531585
Blue, wat zielig!! Beterschap en sterkte voor vannacht!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153531607
Blueeyes
Heb ook gegoogled..brr. F :*

DJMO
Water drinken ze gelukkig goed uit een tuitbeker of rietjesbeker.
Zou graag knus een flesje willen geven maar de fles is not done -O-

Crumpette
Ze krijgen om de 2uren iets te eten en na het middagslaapje zit er 3-3,5u tussen.
Opzich geen ramp, peuter eet nu veel beter omdat ze met de baby's mee eet. En de baby's worden weer enthousiast omdat S ook aan tafel zit. Het zijn ook wel gezellige momentjes.
Ben soms wel 'bang' dat ze te weinig ( fles )voeding krijgen maar ze groeien goed.

Kwakz0r
Bijzonder hoe baby's dat toch weer zelf regelen :)
Open oefenbeker hebben we ook! Van Difrax. Ze drinken er soms pap uit. Gaat net wat sneller dan oplepelen (ongeduldige baby's :9 )
Ik dacht dat 500ml het minimum was maar 300-350 is dus ook oké? Als ze verder goed groente eten enz?
  zondag 14 juni 2015 @ 21:28:27 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153531905
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:21 schreef Zoë23 het volgende:
Blueeyes
Heb ook gegoogled..brr. F :*

DJMO
Water drinken ze gelukkig goed uit een tuitbeker of rietjesbeker.
Zou graag knus een flesje willen geven maar de fles is not done -O-

Crumpette
Ze krijgen om de 2uren iets te eten en na het middagslaapje zit er 3-3,5u tussen.
Opzich geen ramp, peuter eet nu veel beter omdat ze met de baby's mee eet. En de baby's worden weer enthousiast omdat S ook aan tafel zit. Het zijn ook wel gezellige momentjes.
Ben soms wel 'bang' dat ze te weinig ( fles )voeding krijgen maar ze groeien goed.

Kwakz0r
Bijzonder hoe baby's dat toch weer zelf regelen :)
Open oefenbeker hebben we ook! Van Difrax. Ze drinken er soms pap uit. Gaat net wat sneller dan oplepelen (ongeduldige baby's :9 )
Ik dacht dat 500ml het minimum was maar 300-350 is dus ook oké? Als ze verder goed groente eten enz?
ik hoor hier dus verschillende dingen over... ik dacht goed te zitten met 500 ml maar met acht maanden vond t cb hier dat ik op 300 moest zitten. dan wel nog 100 ml yoghurt erbijm en liefst t drinken alleen nog uit open beker...

dus zoiets
ontbijt 150 ml in beker met een boterham of pap van 150 ml
tussendoortje
lunch 150 ml in beker met een boterham
tussendoortje
diner 100 gr groente/80 gram aardappel pasta of rijst en 20 gram vlees of ei
100 ml yoghurt toe

tussendoor water of thee drinken. tussendoor 1 keer fruit en een keer rijstwafel/soepstengel oid.

M krijgt nu gewoon nog flessen, en dus soms nog wel een avondflesje. t is nog mn baby hoor, ik ga niet nu al helemaal geen flessen meer geven :@
Kwak
  zondag 14 juni 2015 @ 21:33:00 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153532077
toevoeging: andere cb's en andere voedingslijstjes hebben er meer melk op staan volgens mij. alleen eet M dus goed en laat hij sinds een week beetje smelk staan en slaapt door op zn yoghurt. hij is steeds tevredener met water in zn tuitbeker bijvoorbeeld ook...

ieder kindje is anders. ik bedoel meer dat weinig melk drinken als ze goed groeien vlgs mij niet meteen een probleem is boven de zeven/acht maanden en dat zijn ze bijna...
Kwak
pi_153532281
Ik begrijp het.
Gaat wel snel hoor :o moet hier echt aan wennen.. S.ara kreeg tot 16mnd bv :@.

Tuit/rietjesbeker/fles lijkt me ook oké. Drinken uit een open beker stimuleren is natuurlijk ^O^ Maar drinken gaat nog wat te snel voor ze. Pap verwerken ze wat beter uit een beker omdat het dikker is. Alles op z'n tijd..gaat al zo snel
  zondag 14 juni 2015 @ 21:38:57 #12
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153532298
Sterkte blue!
  zondag 14 juni 2015 @ 21:57:23 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153532970
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:38 schreef Zoë23 het volgende:
Ik begrijp het.
Gaat wel snel hoor :o moet hier echt aan wennen.. S.ara kreeg tot 16mnd bv :@.

Tuit/rietjesbeker/fles lijkt me ook oké. Drinken uit een open beker stimuleren is natuurlijk ^O^ Maar drinken gaat nog wat te snel voor ze. Pap verwerken ze wat beter uit een beker omdat het dikker is. Alles op z'n tijd..gaat al zo snel
gek genoeg mis ik nu de borstvoeding ineens. terwijl ik dat, behalve vlak na het stoppen, helemaal niet gehad heb. ik cind dit ook erg hard gaan, maar ik volg hem gewoon (as we speak krijgt hij de fles van papa want overprikkeld en oververmoeid en oververhit dus slapen zonder gaat dan echt nog niet).

mijn kleine baby -O-

(en tegelijk vind ik het O+ al die leuke dingen die nog gaan komen nu!)
Kwak
pi_153533038
Och Blue arme F. Mond-voet-handziekte is echt naar. :{ Beterschap voor F. :*
pi_153533195
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gek genoeg mis ik nu de borstvoeding ineens. terwijl ik dat, behalve vlak na het stoppen, helemaal niet gehad heb. ik cind dit ook erg hard gaan, maar ik volg hem gewoon (as we speak krijgt hij de fles van papa want overprikkeld en oververmoeid en oververhit dus slapen zonder gaat dan echt nog niet).

mijn kleine baby -O-

(en tegelijk vind ik het O+ al die leuke dingen die nog gaan komen nu!)
Ik herken het, ookal ben ik er (jammer genoeg) niet aan begonnen bij E en S. Blijft moeilijk. Maargoed ik ben blij dat ze het verder goed regelen al vind ik het soms lastig om het los te laten.
Fijn om jou ervaring met voeding te lezen.

Flesje van papa O+ dan zijn ze weer even lekker baby

Jaa het is ook superleuk!
E en S hebben beide een ondeugende blik&lach. Boeven zijn het.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:05:14 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153533271
Oh Blue, Silvijn en ik hadden dat vorig jaar, echt een schijtziekte. Veel beterschap! Bij mijzelf hielp pcm wel enigszins. Mocht je dat voor F nog niet gedaan hebben.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:10:53 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153533473
Bah blue wat naar! Sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153533503
Oh nee Blue, dat is zo naar!
Sterkte!
pi_153533656
Beterschap en sterkte BE!

Ik heb mijn spullen ingepakt en mijn wekker gezet (kwart voor fucking vijf!!!). Morgen ga ik weer aan het werk en hoewel ik er echt wel weer zin in heb, stond ik net te huilen onder de douche.
Ik vind het helemaal niet leuk om Frits de hele dag alleen te laten. ;(
pi_153533795
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:14 schreef Cholula het volgende:
Beterschap en sterkte BE!

Ik heb mijn spullen ingepakt en mijn wekker gezet (kwart voor fucking vijf!!!). Morgen ga ik weer aan het werk en hoewel ik echt wel weer zin in heb stond ik net te huilen onder de douche.
Ik vind het helemaal niet leuk om Frits de hele dag alleen te laten. ;(
Ik kan het me helemaal voorstellen... :*
  zondag 14 juni 2015 @ 22:19:01 #21
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153533843
BE beterschap!

Cholula succes morgen! Snap dat t heel dubbel is. :*
pi_153534256
Sterkte Cho :*. Eerste keer is altijd moeilijk.

Blue, beterschap :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153534384
Oh BE, wat ellendig en wat een timing ook :{ Beterschap voor stuiterbal en sterkte voor jou!

En Cho: begrijpelijk hoor.. Succes!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153534618
Och arme F, dat is echt een k*tziekte! Heeft ie ook blaren in zijn mondje? Sterkte en beterschap :*

Succes morgen Cho!

Hier is de dame gelukkig weer aan de betere hand. Gisteravond was ik er zo klaar mee dat ik rond 23.30 naar mijn moeder ben gereden. Ze krijste zo hard dat ik haar door mijn oordoppen heen hoorde en mijn wekker ging om 03.15. Als ik drie uur heb geslapen is het veel maar gelukkig was ik met gezellige collega's aan het werk dus voelde ik mijn vermoeidheid niet zo erg.

We denken dat ze net als haar zus ook keelpijn heeft want melk gaat er amper in en veel eetlust heeft ze ook niet. Gelukkig drinkt ze wel oké.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_153536527
Heftig weer Geppie

En cho :*

Ik had gisteren onze dame weer eens een jurk aangetrokken, voorheen was t er echt geen type voor maar nu... O+

O+
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')