ik ook... hier s ochtends bordje pap van 200ml en s middags (dus drie keer per week niet door mij) een flesje van 150 bij de boterham. en gek genoeg sinds t cb bezoek niet meer elke avond een klein flesje voor t slapen. zit ie dus zomaar vanzelf toch rond de door hen aanbevolen hoeveelheid van 300 (350) per dag... misschien is pap en 1 fles (of beker, zo'n open oefenbeker bijv) opvolgmlek voor jouw meiden ook wel gewoon geneog hoor zoe!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Zoë23 het volgende: Sterkte DJMO Mevrcactus
JM knapperd
zo leuk als ze kunnen zitten! Pittig dagje met zieke kindjes. Ze krijgen eigenlijk geen fles meer. Om 22u willen ze ook al niet meer.. Smorgens brood,pap smiddags brood,pap,groente en maisboogje en voor het slapen pap. 3x een bordje pap zodat ze toch flesvoeding binnen krijgen. Ze krijgen nu zo'n 500ml. Voor de rest water en smorgens als ze slapen krijgen ze 120-150ml maar dat doet man voor hij naar zijn werk gaat om 5:30.
Ik mis het fles geven..
![]()
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Zoë23 het volgende:
Sterkte DJMO
Mevrcactus
JM knapperdzo leuk als ze kunnen zitten!
Pittig dagje met zieke kindjes.
Ze krijgen eigenlijk geen fles meer. Om 22u willen ze ook al niet meer..
Smorgens brood,pap smiddags brood,pap,groente en maisboogje en voor het slapen pap.
3x een bordje pap zodat ze toch flesvoeding binnen krijgen. Ze krijgen nu zo'n 500ml. Voor de rest water en smorgens als ze slapen krijgen ze 120-150ml maar dat doet man voor hij naar zijn werk gaat om 5:30.
Ik mis het fles geven..
sterkte bluequote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef BlueEyes het volgende:
net terug van de HAP
Mond-voetziekte incl ontstoken tonsillen.
Hij is zo zielig en klagerig en alles is teveel.
We gaan een bijzondere nacht tegemoet (ik moet morgen om 7.30 op m'n nieuwe werk verschijnen)
ik hoor hier dus verschillende dingen over... ik dacht goed te zitten met 500 ml maar met acht maanden vond t cb hier dat ik op 300 moest zitten. dan wel nog 100 ml yoghurt erbijm en liefst t drinken alleen nog uit open beker...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:21 schreef Zoë23 het volgende:
Blueeyes
Heb ook gegoogled..brr. F
DJMO
Water drinken ze gelukkig goed uit een tuitbeker of rietjesbeker.
Zou graag knus een flesje willen geven maar de fles is not done![]()
Crumpette
Ze krijgen om de 2uren iets te eten en na het middagslaapje zit er 3-3,5u tussen.
Opzich geen ramp, peuter eet nu veel beter omdat ze met de baby's mee eet. En de baby's worden weer enthousiast omdat S ook aan tafel zit. Het zijn ook wel gezellige momentjes.
Ben soms wel 'bang' dat ze te weinig ( fles )voeding krijgen maar ze groeien goed.
Kwakz0r
Bijzonder hoe baby's dat toch weer zelf regelen
Open oefenbeker hebben we ook! Van Difrax. Ze drinken er soms pap uit. Gaat net wat sneller dan oplepelen (ongeduldige baby's)
Ik dacht dat 500ml het minimum was maar 300-350 is dus ook oké? Als ze verder goed groente eten enz?
gek genoeg mis ik nu de borstvoeding ineens. terwijl ik dat, behalve vlak na het stoppen, helemaal niet gehad heb. ik cind dit ook erg hard gaan, maar ik volg hem gewoon (as we speak krijgt hij de fles van papa want overprikkeld en oververmoeid en oververhit dus slapen zonder gaat dan echt nog niet).quote:Op zondag 14 juni 2015 21:38 schreef Zoë23 het volgende:
Ik begrijp het.
Gaat wel snel hoormoet hier echt aan wennen.. S.ara kreeg tot 16mnd bv
.
Tuit/rietjesbeker/fles lijkt me ook oké. Drinken uit een open beker stimuleren is natuurlijkMaar drinken gaat nog wat te snel voor ze. Pap verwerken ze wat beter uit een beker omdat het dikker is. Alles op z'n tijd..gaat al zo snel
Ik herken het, ookal ben ik er (jammer genoeg) niet aan begonnen bij E en S. Blijft moeilijk. Maargoed ik ben blij dat ze het verder goed regelen al vind ik het soms lastig om het los te laten.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gek genoeg mis ik nu de borstvoeding ineens. terwijl ik dat, behalve vlak na het stoppen, helemaal niet gehad heb. ik cind dit ook erg hard gaan, maar ik volg hem gewoon (as we speak krijgt hij de fles van papa want overprikkeld en oververmoeid en oververhit dus slapen zonder gaat dan echt nog niet).
mijn kleine baby
(en tegelijk vind ik hetal die leuke dingen die nog gaan komen nu!)
Ik kan het me helemaal voorstellen...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:14 schreef Cholula het volgende:
Beterschap en sterkte BE!
Ik heb mijn spullen ingepakt en mijn wekker gezet (kwart voor fucking vijf!!!). Morgen ga ik weer aan het werk en hoewel ik echt wel weer zin in heb stond ik net te huilen onder de douche.
Ik vind het helemaal niet leuk om Frits de hele dag alleen te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |