SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst:
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_Suisse_2015-startlist
Dagelijks wordt de Ronde van Zwitserland uitgezonden op Eurosport (Eurosport 2 is bovendien zender van de maand bij Ziggo).
Waarbij Porte wel weer iets zal tegenkomen en voor de echte bergen af zal stappenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Vroem > Porte > Thomas > Poels
Zo gaat het Sky treintje er dus uit zien...
Dumoulin heeft volgens mij nog nooit een sprintje gewonnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin kan ook snel aankomen dus ook nog kans op de dagwinst.
Gewoon demarrerenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dumoulin heeft volgens mij nog nooit een sprintje gewonnen.
Dat maakt niet uit, het is een feit dat hij een goede sprint heeft.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gewonnen maar wel kort geeindigd.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfde als Mollema dusquote:Op zondag 14 juni 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is een feit dat hij een goede sprint heeft.
Genotquote:
quote:
Doe eens even lief. Kloon van niemand.quote:
Dat wordt weer een feest in de Tour.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:20 schreef aesop het volgende:
Het. Weliswaar geen Gesink klim, maar dat Dumoulin he, er hier af rijdt...
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:20 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Doe eens even lief. Kloon van niemand.
Sommige mannen voelen zich er ongemakkelijk bij om ander mannelijk schoon te waarderen. Daar hebben wij gelukkig geen last van.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:20 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Doe eens even lief. Kloon van niemand.
Te verquote:Op zondag 14 juni 2015 17:21 schreef Momo... het volgende:
Een beetje onduidelijk hoe ver Sagan/Albasini enzo zitten
Ik bedoelde ook helemaal niet mooi van mooi. Hij was keihard aan het afzien en dat vind ik mooi. Vechtkop.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sommige mannen voelen zich er ongemakkelijk bij om ander mannelijk schoon te waarderen. Daar hebben wij gelukkig geen last van.
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen, het is goed zo. Tom is ook mooi.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook helemaal niet mooi van mooi. Hij was keihard aan het afzien en dat vind ik mooi. Vechtkop.
Toch belooft dit weinigs goeds voor die megaklim later deze week.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Gesink zal uiteindelijk wel in een groepje eindigen net achter de kopgroep.
Dus jij vindt Tom geen mooie jongen?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook helemaal niet mooi van mooi. Hij was keihard aan het afzien en dat vind ik mooi. Vechtkop.
Dat was Alors volgens mij vooralquote:Op zondag 14 juni 2015 17:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de eerste keer dat jij dat meldt
Die tv ligt al buitenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Haha Cavaliers zit nu te spugen naar zijn tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |