quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:12 schreef 44rdbei het volgende:
Lekker met de autootjes spelen.
vroem vroem!!!
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:12 schreef 44rdbei het volgende:
Lekker met de autootjes spelen.
vroem vroem!!!
[ afbeelding ]
Erg shakey als film, maar zoals te zien is vallen er erg goede stills uit te halen!quote:
Best wel ja, als het weer meezit. Dat geschud is helaas niks aan te doen, maar die stills maken een boel goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg shakey als film, maar zoals te zien is vallen er erg goede stills uit te halen!
Gebruik je 'm vaak?
Ja ik ben bang dat als ik er eentje koop, dat-ie op zolder gaat liggen verstoffen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel ja, als het weer meezit. Dat geschud is helaas niks aan te doen, maar die stills maken een boel goed
Ik heb af en toe ook het gevoel dat ik het wel gezien heb hier in de omgeving, maar iedere keer als ik de lucht in ga ben ik toch weer benieuwd naar de beelden die de vlucht heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat als ik er eentje koop, dat-ie op zolder gaat liggen verstoffen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook het gevoel dat ik het wel gezien heb hier in de omgeving, maar iedere keer als ik de lucht in ga ben ik toch weer benieuwd naar de beelden die de vlucht heeft opgeleverd.
Te veel offtopic, zelfs voor ONZ-begrippen
quote:
Wel een leuk idee maar dan zou je het in een paar frames moeten doen. Photoshop heeft de neiging om gifs heel erg op te blazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik ook aan te denken, maar ik ben niet zo'n held met animated gifs.
Goed gemaakt wel!
Verder wilde ik hem steeds verder laten inzoomen tot je een lekkere chick zag die d'r boobs stond te flashen!
Thx!quote:
Poging gedaan, roest is best lastig en heb ik ook niet zoveel ervaring mee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin om er verder een treurig oud wrak van te maken?
Ik had al geprobeerd er wat onkruid overheen en doorheen te laten groeien, maar dat is niet echt gelukt. Ook de kapotte ramen hadden mooier gekund.
Nice!quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Poging gedaan, roest is best lastig en heb ik ook niet zoveel ervaring mee.
Ik heb wat kleur uit de lak gehaald en geprobeerd om de auto wat doffer te maken, dat laatste is niet zo goed gelukt.
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!
Ja roest wilde ik niet op die kunststof bumper maken, maar het staat wel goed!Kan uitgeregend zijn van verroeste onderdelen er boven!
Hoe lang geleden heb je voor het laatst een metalen bumper gezien?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Danku
is dat kunstof, dat had ik niet in de gaten.
nog beetje noise toegevoegd, dan glimt de auto wat minder.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |