Gebruik gewoon de lasso tool, werkt bijna altijd het beste. Zelfs handmatig (zonder magneet) lijkt het of photoshop zelf detecteert wat je bedoeling is. vaak ook gewoon op 300% inzoomen en dan pixel voor pixelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Met name die auto zo uitknippen, maar ook heel simpel zo veel mogelijk van de witte achtergrond van die gele Transformer verwijderen. Hij was gewoon isolated on white. Dat zou heel snel moeten kunnen, maar ik weet niet hoe. De grote stukken heb ik met de quick selection tool gedaan.
Die van jou begreep ik pas later!
Ja, maar we zijn hier nog maar net.quote:
Ik was er in deel 1 alquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn hier nog maar net.
Oh ja, de regel is dat elke nieuwkomer een zelfgemaakte foto upload.
Ohja al vergeten, jij had die blowende struik gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er in deel 1 al
Maar goed, ff zoeken
Tuurlijk, ik ga geen saaie foto's van een rechte A2 met twee rotondes van anderen stelenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?(Want dat is wel de bedoeling)
Maar je maakt wel een saaie foto van een rechte A2 met twee rotondes .quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga geen saaie foto's van een rechte A2 met twee rotondes van anderen stelen
Met een GoPro aan een DJI Phantom gemaakt of zo?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Schaalverhouding klopt nog steeds absoluut niet, maar fuck it!
Maar ja, kleiner schiet ook weer niet op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Bootje is in verhouding inderdaad nogal groot
Was het maar een GoProquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een GoPro aan een DJI Phantom gemaakt of zo?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het maar een GoPro
Zo'n ding kost meer dan mijn DJI Phantom gekost heeft
Speciaal voor dit topic uitgekozen. Komt eigenlijk uit een opname.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Maar je maakt wel een saaie foto van een rechte A2 met twee rotondes .
Camera inbegrepenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh de v1 zonder gimbal.Maar tof man!
![]()
Wil ik ooooooook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |