abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:21:10 #201
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:14 schreef Wantie het volgende:
Nee, meeste mensen doorzien de onzin rond 911. Dat blijkt wel uit de vele pogingen om in New York een meerderheid van de bevolking achter een nieuw onderzoek te krijgen. Is niet gelukt. Of recentelijk nog toen Gage probeerde zijn AIA achter een nieuw onderzoek te krijgen. Ruime meerderheid stemde tegen.
Kijk ook naar de herdenking afgelopen vrijdag. Geen enorme rellen tegen de overheid vanwege de 3000 vermoorde burgers. Terwijl de VS een rijke geschiedenis heeft van rellen tegen de overheid.
Dat was een politieke vote in het geval van Gace, liet mooi zien hoe slap en corrupt het congres is. In Amerika gelooft meer dan de helft van de mensen het officiele verhaal niet, dus inderdaad doorzien de meeste mensen de onzin rond 911 (lees het officiele verhaal)
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:22:20 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, paar uren. De trainingen hebben wel langer in beslag genomen. Alle kaperpiloten hadden de examens van FAA doorlopen en de benodigde papieren gehaald om een passagiersvliegtuig te besturen.
Er is door de terroristen heel veel tijd en energie gestoken in het plannen van de aanslagen. Dat is niet in een paar uurtjes beslecht.
Waar het op neer komt is dat het verhaal ongeloofwaardig wordt gemaakt door de boel te verdraaien.
Als zelfs mensen uit de officiele comissie die 911 voor de regering hebben onderzocht het verhaal ongeloofwaardig vinden en jij zit het hier toch nog te verdedigen zegt dat meer over jou lijkt me.
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:23:09 #203
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104454
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje, dat er nog mensen zijn die geloven dat de aanslagen daadwerkelijk door Al Qaida zijn gepleegd 8)7
Tja hardnekkige propaganda helaas....
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:23:40 #204
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104464
Goeie website omtrent 911 trouwens:

http://www.waarheid911.nl/911perspectief.html
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:26:37 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156104529
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja hardnekkige propaganda helaas....
En waarom zou het niet kunnen?
Er bestaan geen pissed off arabieren die een schijt hekel hebben aan de VS?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:27:25 #206
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104554
Ook een grappig feitje:

De FBI heeft nooit bewijs gevonden dat Bin Laden linkt aan de aanslagen van 911.

http://www.globalresearch(...)ed-role-in-9-11/3246

En dit waren de woorden van Bin Laden vlak na de aanslagen van 911:

Osama bin Laden zei kort na de aanslagen het volgende: "Ik zou de wereld willen verzekeren dat ik de recente aanslagen, die lijken te zijn gepland door mensen om persoonlijke redenen, niet heb beraamd.
(...) Ik woonde in het Islamitische Emiraat van Afghanistan en heb de regels van de leiders opgevolgd. De huidige leider staat mij niet toe om zulke operaties uit te voeren." (CNN)
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:29:09 #207
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tuurlijk zou het kunnen. Daarom geloven zoveel mensen ook het officiele verhaal. En het zou ook best kunnen dat er arabieren bij betrokken waren. Wat ik voor mezelf in ieder geval 100% zeker weet is dat er veel meer mensen bij betrokken zijn geweest die oa enorm veel geld hebben verdiend en bepaalde motieven hadden om een oorlog te ontketenen.
Feyenoord!
pi_156104621
Die site doet qua layout wel pijn aan je ogen hoor Japie77, de tering. Inhoud leest interessant maar qua layout is het een chaos. Ook typisch dat er wel direct een donatiebutton bovenaan staat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:37:08 #209
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104735
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:31 schreef kalinhos het volgende:
Die site doet qua layout wel pijn aan je ogen hoor Japie77, de tering. Inhoud leest interessant maar qua layout is het een chaos. Ook typisch dat er wel direct een donatiebutton bovenaan staat.
Ah ja het gaat mij niet zo om de aankleding. Inhoud is veel belangrijker dan presentatie. Ik zie geen donatie button hoor trouwens.
Feyenoord!
pi_156104754
Dan kijk je niet goed.

Layout is wel degelijk belangrijk. Als je als verzender het kennelijk niet uitmaakt hoe je de boodschap communiceert dan wil je kennelijk niet dat het voor je lezer handig te lezen is. Wie wil je dan bereiken denk ik dan. Mensen die van onsamenhangende stukken tekst houden?

Als ik serieus genomen zou willen worden met een dergelijke website zou ik zorgen dat het voor iedereen die het wil prettig lezen is, dat mensen mijn boodschap willen begrijpen. Niet zoals het nu is, in ieder geval.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:43:55 #211
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156104857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:38 schreef kalinhos het volgende:
Dan kijk je niet goed.

Layout is wel degelijk belangrijk. Als je als verzender het kennelijk niet uitmaakt hoe je de boodschap communiceert dan wil je kennelijk niet dat het voor je lezer handig te lezen is. Wie wil je dan bereiken denk ik dan. Mensen die van onsamenhangende stukken tekst houden?

Als ik serieus genomen zou willen worden met een dergelijke website zou ik zorgen dat het voor iedereen die het wil prettig lezen is, dat mensen mijn boodschap willen begrijpen. Niet zoals het nu is, in ieder geval.
Heb hem gevonden inderdaad. Verder vind ik het absoluut geen onsamenhangende teksten. Maar goed terug naar de inhoud. :)
Feyenoord!
pi_156105128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje, dat er nog mensen zijn die geloven dat de aanslagen daadwerkelijk door Al Qaida zijn gepleegd 8)7
Ja grappig - maar die aantal mensen toch minder en minder zijn geworden.
Ik denk dat de meeste mensen nu denken dat er iets heel vreemd met de 911 OCT is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156105179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou vooruit voor de zoveelste keer.

De daders komen niet uit Irak en Afghanistan.
maar uit
Saudi Arabie 15 man
United Arab Emirates 2 man
Egypt 1 man
Lebanon 1 man
Andere terroristische organisaties claimden deze aanslag maar werden als niet serieus genomen en vrijwel gelijk werd gewezen naar al qaida, dit terwijl er genoeg andere organisaties waren/zijn die een schurft hekel hebben aan de VS.
En als dit alsnog zo snel uitgevist kon worden zou het inderdaad betekenen dat de overheid behoorlijk gefaald had.

15 man kwam uit Saudi Arabie nou weet iedereen als er 1 islamitisch land dikke vriendjes is met de VS dan is het dit land wel, ook de famillie van Bin Laden had nauwe banden met de regering in de VS, ze werden ook zeer snel de VS uitgevlogen vlak na de aanslagen!
Was er niet een connectie met de overheid van Saudi Arabie?

Waarom is het sprinkler systeem niet aangesprongen aangezien er een volledig nieuw sprinkler systeem is gebplaatst in beide gebouwen.
Er waren knallen/ explosies gehoord op meedere verdiepingen waar werden deze door veroorzaakt, en heeft dit misschien te maken met het weigeren van het sprinkler systeem?

Waarom werden er niet meer vliegtuigen de lucht in gestuurd om de gekaapte vliegtuigen te onderscheppen?
Ondanks dat de luchtmacht op dat moment op minimale sterkte was en er veel verlof was zouden de piloten en grond personeel alsnog sneller moeten kunnen ingrijpen op dat moment.
2 vliegtuigen vlogen rond waarvan redelijk snel bekend was dat ze gekaapt waren.

zie OP
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
Ah dus, basically jij gelooft de officiele lezing.
No surprises there then.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:59:53 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156105201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

No surprises there then.
Jij leest echt niet he!
pi_156105220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er bestaan wel pissed off amerikanen die een schijt hekel hebben aan de VS.
pi_156105241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:27 schreef Japie77 het volgende:
Ook een grappig feitje:

De FBI heeft nooit bewijs gevonden dat Bin Laden linkt aan de aanslagen van 911.

http://www.globalresearch(...)ed-role-in-9-11/3246

Osama bin Laden zei kort na de aanslagen het volgende: "Ik zou de wereld willen verzekeren dat ik de recente aanslagen, die lijken te zijn gepland door mensen om persoonlijke redenen, niet heb beraamd.
(...) Ik woonde in het Islamitische Emiraat van Afghanistan en heb de regels van de leiders opgevolgd. De huidige leider staat mij niet toe om zulke operaties uit te voeren." (CNN)
De fatty Bin Laden 911 confession tapes waren ontzettend grappig ! :)
pi_156105344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij leest echt niet he!
Ik lees heel goed,dankje.
Ik heb echt niet veel kritiek op 't officiele 911 verhaal (en alle andere onderwerpen) gelezen van je.
pi_156105379
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

No surprises there then.
Basically ben jij gewoon bang om met mensen te praten die het niet met je eens zijn. Waarom? Waarom altijd terugvallen op "durrhurr jij gelooft de officiele lezing"? Is het echt zo moeilijk om te begrijpen dat dat helemaal niet hoeft om jouw verhalen af te kunnen doen als rubbish? :D

Maargoed, de bangerd zal dit ook wel weer negeren. En dat volk moet ons dan aan de waarheid helpen. Waardeloos. _O-
Conscience do cost.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:08:52 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156105392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die zijn er ook en Europeanen en Aziaten en Afrikanen er zijn er gewoon genoeg!

Ik geloof geen snars van de noplanes en CGI theorie,

Wat japie77 hier boven neer zet is een stuk interessanter, en geloofwaardiger!
Vooral het gedeelte over het uitleveren van Bin Laden!
pi_156105680
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

https://www.pearle.nl/act(...)_z-McCFRcMjgodOTEAaQ
Ow ik kan er wel meer neer zetten maar daar begin ik niet aan als je al zo reageerd!
Ik denk dat jij kan beter over 't goede gebruik van leestekens gaan leren voor dat je commentaar over 'goed lezen' gaan maken.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:24:37 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156105824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij kan beter over 't goede gebruik van leestekens gaan leren voor dat je commentaar over 'goed lezen' gaan maken.
We zijn hier op een forum!
Niet bij het groot dictee!

An ja lezen, nergens staat er dat ik VOLLEDIG het officiele verhaal geloof!
jij vroeg waar twijfel je aan, noem paar punten op.
En daar maak jij van je geloofd het officiele verhaal!
Waar haal je dat uit? quote het even, want ik zie het niet jij wel ook al heb je geen bril op je harses!

Dus in plaats van dit soort droevige opmerkingen te posten kan je ook gewoon inhoudelijk gaan posten of reageren hierop.

In plaats van zelf iet te verzinnen WAT ER HELEMAAL NIET STAAT!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 15-09-2015 13:57:56 ]
pi_156105896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

godver Tingo ben jij in het dagelijks leven ook zo?

"Tingo, biertje?"
- "De Gamma is dicht hoor"
"Ja, of je wat wil drinken?"
- "Ik ga morgen een film kijken"
"Tingo pik ik ben je kwijt, wil je nou een biertje of niet? "
- Mooie goal man, van Elia dit weekend.

Zo gaat een gesprek op het forum hier ongeveer met jou _O- Je reageert niet eens op wat er gezegd wordt. Dat er Amerikanen een schijthekel hadden of hebben aan de VS zegt toch niks over het punt dat er ook Arabieren kunnen bestaan met dezelfde gevoelens?
pi_156107154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat was een politieke vote in het geval van Gace, liet mooi zien hoe slap en corrupt het congres is.
Ik heb het niet over het congres, maar de AIA. Gage is immers een AIA architect, weet je nog?
Hij schermt altijd met zijn lidmaatschap van die organisatie van architecten. Maar die liefde blijkt niet wederzijds.
Verder toont het mislukken van meerdere acties in New York dat er helemaal geen meerderheid is die achter een nieuw onderzoek staat.
pi_156107170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als zelfs mensen uit de officiele comissie die 911 voor de regering hebben onderzocht het verhaal ongeloofwaardig vinden en jij zit het hier toch nog te verdedigen zegt dat meer over jou lijkt me.
Ze vinden het verhaal niet ongeloofwaardig. Dat maak jij ervan.
Eerder zei je ook nog dat ze corrupt waren....
Er zit weinig consistentie in je verhaal.
pi_156107207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:27 schreef Japie77 het volgende:
Ook een grappig feitje:

Onjuist, de FBI heeft het bedrag op zijn hoofd verdubbeld na 911.
quote:

En uiteraard vertellen terroristen altijd de waarheid :)
Anyway, er zijn vele videos van de kapers en van bin laden waarin de verantwoordelijkheid voor de aanslagen worden opgeeist.
Beetje raar dat ze dergelijke videos maken als ze niet betrokken waren bij de aanslagen.
pi_156107251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:31 schreef kalinhos het volgende:
De opmaak van de site laat zien hoe het met de complotbeweging gesteld is...
Er is niemand meer over die de moeite neemt om de site weer bij de tijd te maken.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:38:56 #227
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156107744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het congres, maar de AIA. Gage is immers een AIA architect, weet je nog?
Hij schermt altijd met zijn lidmaatschap van die organisatie van architecten. Maar die liefde blijkt niet wederzijds.
Verder toont het mislukken van meerdere acties in New York dat er helemaal geen meerderheid is die achter een nieuw onderzoek staat.
Dat bedoelde ik inderdaad. Maar het was al een enorm succes dat de AIA wilde stemmen over deze resolutie omdat er nog steeds heel veel lading aan 911 zit natuurlijk. En ze tijdens het stemmen ook opgeroepen hebben om NEE te stemmen. Vandaar dat het een politieke vote was, omdat de meesten gewoon meestemden met het stem advies.

“We are a professional – not a political – organization. But in this case, if we vote “no” on this resolution, we are making a political decision, not a professional one. Thank you very much.” – Daniel Barnum, FAIA, AE911Truth Board of Directors

http://911blogger.com/new(...)down-resolution-15-6

Maar dat wist je vast wel? Of probeer je mensen hier bewust verkeerde informatie te geven?

En er zijn regelmatig steekproeven gehouden die allemaal aantonen dat er:

1. Nog steeds heel veel mensen niet goed op de hoogte zijn omtrent 911 en
2. Er altijd heel veel mensen zijndie niet in het officiele verhaal geloven.

38% of Americans have some doubts about the official account of 9/11, 10% do not believe it at all, and 12% are unsure about it;

46%, nearly one in two, are not aware that a third tower collapsed on 9/11. Of those who are aware of Building 7’s collapse, only 19% know the building’s name;
After seeing video footage of Building 7′s collapse:

46% are sure or suspect it was caused by controlled demolition, compared to 28% who are sure or suspect fires caused it, and 27% who don’t know;
By a margin of nearly two to one, 41% support a new investigation of Building 7′s collapse, compared to 21% who oppose it.

http://rethink911.org/new(...)native-911-theories/
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:44:56 #228
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156107869
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee ze vinden het officiele verhaal erg betrouwbaar, goed uitgevoerd en ze staan er totaal achter.....

Not.

Mooi filmpje over leden van de officiele commissie met hoe ze het nu zien: (de meesten geloven niet het officiele verhaal zoals ik al stelde)

Dit is wat Cleland, een lid van de officiele commissie oa verklaarde:

“One of these days we will have to get the full story because the 9-11 issue is so important to America. But this White House wants to cover it up”.

“I’m saying that’s deliberate. I am saying that the delay in relating this information to the American public out of a hearing… series of hearings, that several members of Congress knew eight or ten months ago, including Bob Graham and others, that was deliberately slow walked… the 9/11 Commission was deliberately slow walked, because the Administration’s policy was, and its priority was, we’re gonna take Saddam Hussein out.”

http://www.oldthinkernews(...)oubt-official-story/
Feyenoord!
pi_156107908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De fatty Bin Laden 911 confession tapes waren ontzettend grappig ! :)
Wil je beweren dat je de volledige video hebt gezien?
Ik geloof er niets van ;)

Hier enkele videos die al qaeda heeft vrijgegeven na 911:

deze video laat een compilatie zien van de kapers die gevechtstraining doen in Afghanistan, van Bin Laden die de aanslagen claimt, stukje van de video waarin Bin Laden de aanslagen bespreekt met andere Al Qaeda kopstukken. Van deze video beweert men dat Bin Laden fake is. Gek genoeg hoor je nooit iemand over de andere personen in de video, die dan dus ook fake moeten zijn geweest, stukje video van Bin Laden met zijn rechterhand, over de aanslagen en enkele verklaringen van de kapers zelf over hun motieven van de aanslagen.

Compilatie van videogesprekken van de kapers waarin ze hun motieven uiteen zetten.

complete video van gesprek van bin laden met andere al qaeda kopstukken, waarvan de truthers zeggen dat hij nep is.

interview met bin laden over 911 en zijn strijd tegen de VS en voormalige Sovjet Unie.

https://www.youtube.com/p(...)PsjLB93yQU2lT5pPKMjY
Serie videos van al qaeda met betrekking tot de aanslagen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:48:44 #230
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156107978
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee ze vinden het officiele verhaal erg betrouwbaar, goed uitgevoerd en ze staan er totaal achter.....

Not.

Mooi filmpje over leden van de officiele commissie met hoe ze het nu zien: (de meesten geloven niet het officiele verhaal zoals ik al stelde)

Dit is wat Cleland, een lid van de officiele commissie oa verklaarde:

“One of these days we will have to get the full story because the 9-11 issue is so important to America. But this White House wants to cover it up”.

“I’m saying that’s deliberate. I am saying that the delay in relating this information to the American public out of a hearing… series of hearings, that several members of Congress knew eight or ten months ago, including Bob Graham and others, that was deliberately slow walked… the 9/11 Commission was deliberately slow walked, because the Administration’s policy was, and its priority was, we’re gonna take Saddam Hussein out.”

http://www.oldthinkernews(...)doubt-official-story
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:49:16 #231
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156107992
[..]

Onjuist, de FBI heeft het bedrag op zijn hoofd verdubbeld na 911.

[..]

En uiteraard vertellen terroristen altijd de waarheid :)
Anyway, er zijn vele videos van de kapers en van bin laden waarin de verantwoordelijkheid voor de aanslagen worden opgeeist.
Beetje raar dat ze dergelijke videos maken als ze niet betrokken waren bij de aanslagen.
[/quote]

Kom maar met bewijs. Je kan van alles roepen hier. Ik kom met bronnen, jij met je eigen mening.

Waarom zou hij eerst zeggen dat hij het niet gedaan heeft en daarna opeens wel? Er is geen enkel bewijs gevonden dat Bin Laden verantwoordelijk was.

The idea that Osama bin Laden was responsible for the 9/11 attacks has been an article of faith for public officials and the mainstream media. Calling it an “article of faith” points to two features of this idea. On the one hand, no one in these circles publicly challenges this idea.

On the other hand, as I pointed out at length in two of my books – 9/11 Contradictions1 and The New Pearl Harbor Revisited,2 no good evidence has ever been publicly presented to support it.

Colin Powell’s Withdrawn Promise Two weeks after 9/11, Secretary of State Colin Powell, speaking to Tim Russert on Meet the Press, said that he expected “in the near future . . . to put out . . . a document that will describe quite clearly the evidence that we have linking [bin Laden] to this attack.”3

Powell reversed himself, however, at a press conference with President Bush in the White House Rose Garden the next morning, saying that, although the government had information that left no question of bin Laden’s responsibility, “most of it is classified.”4 According to Seymour Hersh, citing officials from both the CIA and the Department of Justice, the real reason for the reversal was a “lack of solid information.”5

This was the week that Bush, after demanding that the Taliban turn over bin Laden, refused their request for evidence that bin Laden had been behind the attacks.6 A senior Taliban official, after the US attack on Afghanistan had begun, said: “We have asked for proof of Osama’s involvement, but they have refused. Why?”7 Hersh’s answer was that they had no proof.

http://www.globalresearch(...)s-the-evidence/15892
Feyenoord!
pi_156108041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Maar het was al een enorm succes dat de AIA wilde stemmen over deze resolutie omdat er nog steeds heel veel lading aan 911 zit natuurlijk. En ze tijdens het stemmen ook opgeroepen hebben om NEE te stemmen. Vandaar dat het een politieke vote was, omdat de meesten gewoon meestemden met het stem advies.

“We are a professional – not a political – organization. But in this case, if we vote “no” on this resolution, we are making a political decision, not a professional one. Thank you very much.” – Daniel Barnum, FAIA, AE911Truth Board of Directors

Dat AE911truth op voorhand AIA probeerde bang te maken door te roepen dat een Nee alleen als een politieke stem kan worden uitgelegd, ja dat wist ik. Maar AIA liet zich niet van de wijs brengen en stemde toch tegen.
Als er inderdaad in heel de VS een ruime meerderheid is die gelooft dat 911 een inside job is, dan had men gewoon voorgestemd. Dan hadden we rellen gezien in NY in plaats van een herdenking. Etc. etc...
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:54:08 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156108091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wil je beweren dat je de volledige video hebt gezien?
Ik geloof er niets van ;)

Hier enkele videos die al qaeda heeft vrijgegeven na 911:

deze video laat een compilatie zien van de kapers die gevechtstraining doen in Afghanistan, van Bin Laden die de aanslagen claimt, stukje van de video waarin Bin Laden de aanslagen bespreekt met andere Al Qaeda kopstukken. Van deze video beweert men dat Bin Laden fake is. Gek genoeg hoor je nooit iemand over de andere personen in de video, die dan dus ook fake moeten zijn geweest, stukje video van Bin Laden met zijn rechterhand, over de aanslagen en enkele verklaringen van de kapers zelf over hun motieven van de aanslagen.

Compilatie van videogesprekken van de kapers waarin ze hun motieven uiteen zetten.

complete video van gesprek van bin laden met andere al qaeda kopstukken, waarvan de truthers zeggen dat hij nep is.

interview met bin laden over 911 en zijn strijd tegen de VS en voormalige Sovjet Unie.

https://www.youtube.com/p(...)PsjLB93yQU2lT5pPKMjY
Serie videos van al qaeda met betrekking tot de aanslagen.
Ik meen dat hij pas in een veel latere video daadwerkelijk de verantwoordelijkheid had opgeeist..
Daarvoor was het meer een soort van goedkeuring voor de aanslagen!
pi_156108133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:49 schreef Japie77 het volgende:

Kom maar met bewijs. Je kan van alles roepen hier. Ik kom met bronnen, jij met je eigen mening.
Ik heb zojuist gelinkt naar een hele reeks al qaeda videos.

quote:
Waarom zou hij eerst zeggen dat hij het niet gedaan heeft en daarna opeens wel?
Strikt genomen heeft hij het niet gedaan. 19 kapers hebben de aanslagen uitgevoerd, waarbij Khalid Seikh Mohammed het meesterbrein was. Bin Laden heeft enkel gefaciliteerd bij de voorbereidingen van de aanslagen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:57:45 #235
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156108152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat AE911truth op voorhand AIA probeerde bang te maken door te roepen dat een Nee alleen als een politieke stem kan worden uitgelegd, ja dat wist ik. Maar AIA liet zich niet van de wijs brengen en stemde toch tegen.
Als er inderdaad in heel de VS een ruime meerderheid is die gelooft dat 911 een inside job is, dan had men gewoon voorgestemd. Dan hadden we rellen gezien in NY in plaats van een herdenking. Etc. etc...
Je hebt de statement van het hoofd van de Board of Directors van AIA niet gelezen? Waarin hij iedereen oproept tot een NEE stem? En dan vind je het gek dat de meesten ook NEE stemmen?

De polls laten duidelijk zien hoe mensen erover denken. Dat jij dan denkt dat dat niet waar is, doet daar niks aan af. Kom nou eens met bronnen of bewijzen. Je roept de hele tijd van alles zonder onderbouwing.
Feyenoord!
pi_156108216
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

not

Meer bewijs dat de commissie niet corrupt was.
Verder is het niet zo dat we het op dit punt oneens zijn. Ik heb zelf ook meerdere malen aangegeven dat de commissie op elk vlak is tegengewerkt. Zelfs de bijlmerramp als voorbeeld aangehaald waarbij een vergelijkbaar onderzoek door critici wordt gezien als 1 grote witwasoperatie om de handen van de overheid schoon te wassen.
Dat zag ook bij de 911 commissie.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:01:58 #237
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156108232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb zojuist gelinkt naar een hele reeks al qaeda videos.

[..]

Strikt genomen heeft hij het niet gedaan. 19 kapers hebben de aanslagen uitgevoerd, waarbij Khalid Seikh Mohammed het meesterbrein was. Bin Laden heeft enkel gefaciliteerd bij de voorbereidingen van de aanslagen.
Ah er dus geen officieel bewijs dat Bin Laden achter de aanslagen zit maar jij denkt daar anders over omdat jij wat filmpjes hier post van Bin Laden die zegt dat hij het gedaan heeft. Dan moet het wel waar zijn!
Feyenoord!
pi_156108314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je hebt de statement van het hoofd van de Board of Directors van AIA niet gelezen? Waarin hij iedereen oproept tot een NEE stem? En dan vind je het gek dat de meesten ook NEE stemmen?
Als de overgrote meerderheid gelooft dat de overheid er achter zat, dan gelooft ook een meerderheid van het bestuur dat en laten de leden zich ook niet koeieneren door het bestuur.

quote:
De polls laten duidelijk zien hoe mensen erover denken.

Nee, dat laten ze niet zien. Kijk naar initiatieven als NYCCAN, ze slagen er niet in om genoeg handtekeningen te krijgen om de overheid te dwingen opnieuw de zaak te onderzoeken.
Als een overweldigende meerderheid denkt dat de aanslagen door de VS zelf zijn gepleegd, dan hoeven ze amper moeite te doen om die handtekeningen te verzamelen.
Niets wijst er op dat er echt interesse voor is.
Polls zijn leuk, maar zeggen niets. Want als het er op aan komt dan krijgt de truth movement niets voor elkaar.
Kijk naar ae911truth.
2350 leden tellen ze. Klinkt indrukwekkend, maar is een schijntje als je bedenkt dat Gage al enkele jaren wereldwijd lezingen houdt om architecten en ingenieurs te interesseren voor zijn zaak. Dan is zo'n aantal op de miljoenen architecten en ingenieurs alleen al in Noord-Amerika een druppel op de gloeiende plaat.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:10:10 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156108419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als de overgrote meerderheid gelooft dat de overheid er achter zat, dan gelooft ook een meerderheid van het bestuur dat en laten de leden zich ook niet koeieneren door het bestuur.

[..]

Nee, dat laten ze niet zien. Kijk naar initiatieven als NYCCAN, ze slagen er niet in om genoeg handtekeningen te krijgen om de overheid te dwingen opnieuw de zaak te onderzoeken.
Als een overweldigende meerderheid denkt dat de aanslagen door de VS zelf zijn gepleegd, dan hoeven ze amper moeite te doen om die handtekeningen te verzamelen.
Niets wijst er op dat er echt interesse voor is.
Polls zijn leuk, maar zeggen niets. Want als het er op aan komt dan krijgt de truth movement niets voor elkaar.
Kijk naar ae911truth.
2350 leden tellen ze. Klinkt indrukwekkend, maar is een schijntje als je bedenkt dat Gage al enkele jaren wereldwijd lezingen houdt om architecten en ingenieurs te interesseren voor zijn zaak. Dan is zo'n aantal op de miljoenen architecten en ingenieurs alleen al in Noord-Amerika een druppel op de gloeiende plaat.
ledental groeit ook niet echt moet ik zeggen.
Ondanks de vele lezingen wereldwijd, ik geloof dat de teller behoorlijk is bllijven steken.
Het geld word nu ook min of meer gebruikt om er voor te zorgen dat hij de wereld over gaat voor support zoals een tijdje terug in Nederland!
pi_156108480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah er dus geen officieel bewijs dat Bin Laden achter de aanslagen zit
Dat weten we niet, want de FBI geeft nooit bewijzen vrij zolang er geen sprake is van een veroordeling.

quote:
maar jij denkt daar anders over omdat jij wat filmpjes hier post van Bin Laden die zegt dat hij het gedaan heeft. Dan moet het wel waar zijn!
Ik heb nooit beweerd dat hij achter de aanslagen zat.
Sterker nog, ik beweer net geleden nog dat Khalid Seikh Mohammed er achter zat.

Anyway, jij citeert dat hij het niet gedaan heeft, dat moet waar zijn dus heeft hij het niet gedaan en ik citeer dat hij het wel gedaan heeft en dan opeens slaag je er wel in om te twijfelen aan iemands woorden.
pi_156108503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

ledental groeit ook niet echt moet ik zeggen.
Ondanks de vele lezingen wereldwijd, ik geloof dat de teller behoorlijk is bllijven steken.
Het geld word nu ook min of meer gebruikt om er voor te zorgen dat hij de wereld over gaat voor support zoals een tijdje terug in Nederland!
Nou, ik begreep afgelopen week dat prominenten als Chandler AE hebben verlaten uit onvrede met het beleid van de groep.
pi_156108644
Anyway, ik heb nog 2 videos voor wie op deze regenachtige dag 2 uurtjes over heeft:

Dit vertelt het verhaal van de kapers op hun pad naar 911, met interviews met familieleden van de kapers en anderen uit hun omgeving in de jaren voor de aanslagen. Onder anderen de vader van Atta komt aan het woord, die sinds 911 nooit meer iets van zijn zoon heeft vernomen.

De Egyptische presentator heeft er aardig werk in gestoken en de halve wereld afgereisd om te lopen in de voetsporen van de kapers. Zelfs Al Qaeda-kopstukken zijn geinterviewd en geven oa antwoord op de vraag waar UA93 in gevlogen had moeten worden.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:24:24 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156108880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Wantie het volgende:
Anyway, ik heb nog 2 videos voor wie op deze regenachtige dag 2 uurtjes over heeft:

Dit vertelt het verhaal van de kapers op hun pad naar 911, met interviews met familieleden van de kapers en anderen uit hun omgeving in de jaren voor de aanslagen. Onder anderen de vader van Atta komt aan het woord, die sinds 911 nooit meer iets van zijn zoon heeft vernomen.

De Egyptische presentator heeft er aardig werk in gestoken en de halve wereld afgereisd om te lopen in de voetsporen van de kapers. Zelfs Al Qaeda-kopstukken zijn geinterviewd en geven oa antwoord op de vraag waar UA93 in gevlogen had moeten worden.
Kijk dit soort info heb ik hier gemist!

straks even uitvoerig bekijken!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef Wantie het volgende:
Nou, ik begreep afgelopen week dat prominenten als Chandler AE hebben verlaten uit onvrede met het beleid van de groep.
Zelfde dus als http://septemberclues.info/ forum, waar je uit word gedonderd als je het niet volledig eens bent met iederen
pi_156109904
Jaren geleden had ik een discussie over WTC7 op nujij met een ingenieur die van mening was dat de toren nooit had kunnen instorten. Hij is zelfs naar aanleiding van die discussie lid geweest van AE911truth om aldaar de waarheid boven water te krijgen. Daar waren ze blij met hem, hij is toen samen met een ander lid in de blauwdrukken van Frankel Steel gedoken. Tot zijn verbijstering kwam hij er achter dat de toren toch niet zo solide was gebouwd als hij had gedacht en opeens was het toch niet zo onmogelijk dat WTC7 door brand was ingestort als dat hij eerder stellig beweerde. Die bevindingen werden door AE niet gewaardeerd. Zijn e-mails werden vanaf dat moment niet meer beantwoord...
Wel is hij op uitnodiging van een Belg op nujij een persoonlijk gesprek aangegaan met volgens mij Mark Dermul van 911Belgium. Die is door hem aan het twijfelen gebracht en heeft toen zijn site op zwart gezet omdat hij zich moest beraden op zijn standpunten inzake 911. Tot op heden is de site niet meer in de lucht....
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:16:10 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156110413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Wantie het volgende:
Jaren geleden had ik een discussie over WTC7 op nujij met een ingenieur die van mening was dat de toren nooit had kunnen instorten. Hij is zelfs naar aanleiding van die discussie lid geweest van AE911truth om aldaar de waarheid boven water te krijgen. Daar waren ze blij met hem, hij is toen samen met een ander lid in de blauwdrukken van Frankel Steel gedoken. Tot zijn verbijstering kwam hij er achter dat de toren toch niet zo solide was gebouwd als hij had gedacht en opeens was het toch niet zo onmogelijk dat WTC7 door brand was ingestort als dat hij eerder stellig beweerde. Die bevindingen werden door AE niet gewaardeerd. Zijn e-mails werden vanaf dat moment niet meer beantwoord...
Wel is hij op uitnodiging van een Belg op nujij een persoonlijk gesprek aangegaan met volgens mij Mark Dermul van 911Belgium. Die is door hem aan het twijfelen gebracht en heeft toen zijn site op zwart gezet omdat hij zich moest beraden op zijn standpunten inzake 911. Tot op heden is de site niet meer in de lucht....
Agh ja die staan tenminste open voor andere mogelijkheden.
Anderen hebben een bord voor de kop en willen niet eens een ander standpunt bekijken.
moet ook eerlijk gezegd toegeven dat veel informatie die hier in het verleden gepost werd best aanemelijk over kwam.
Maar Ik kreeg veel antwoorden op open staande vragen die mij al bijna 10 jaar bezig hielden.
De issue was dat het internet nogal overspoeld word met desinfo omtrend 9/11 waardoor de waarheid vaak lastig te vinden is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:03:05 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156115717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee? Waarom lukt het ze dan toch zo goed na 911?

En dat het ze ook nog eens lukt om met een paar uren vliegtraining die boeings in die twee torens te vliegen. Knap hoor!
Nee hoor, als je van plan bent om die torens te raken heb je maar weinig vaardigheid nodig. Het is moeilijker om ze te ontwijken.

Als jij van plan bent om iemand van zijn sokken te rijden, hoef je heus geen opleiding tot coureur te volgen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:13:12 #247
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156116057
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

LOL.

Zou niet weten wat die laatste ermee te maken heeft. In ieder geval zijn de eerste twee nooit bewezen. Zeker mbt de tweede is er paar jaar geleden juist bewezen dat die er dus NIET waren.
Dat zeg ik, het zijn alle drie leugens. Ik vraag je: welke leugen is de grootste?
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:27:12 #248
235357 TitusPullo
pi_156119638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar dat wist je vast wel? Of probeer je mensen hier bewust verkeerde informatie te geven?

En er zijn regelmatig steekproeven gehouden die allemaal aantonen dat er:

1. Nog steeds heel veel mensen niet goed op de hoogte zijn omtrent 911 en
2. Er altijd heel veel mensen zijndie niet in het officiele verhaal geloven.

38% of Americans have some doubts about the official account of 9/11, 10% do not believe it at all, and 12% are unsure about it;

46%, nearly one in two, are not aware that a third tower collapsed on 9/11.
Maar de BBC heeft toch het instorten van toren 7 al omgeroepen voordat die gebeurd was - waarschijnlijk op advies van de overheid? Waarom is dit dan gebeurd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:44:09 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156120541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Wantie het volgende:
Wat een kulverhaal. En ook zonder bewijs of wat dan ook. Nu is voor mij wel duidelijk dat jij een troll bent. Betaald of onbetaald.
Feyenoord!
pi_156120604
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar de BBC heeft toch het instorten van toren 7 al omgeroepen voordat die gebeurd was - waarschijnlijk op advies van de overheid? Waarom is dit dan gebeurd?
Nee, zo is het niet gegaan.
Tijdens gebeurtenissen als 911 zenden veel nieuwsstations continu achter elkaar nieuws uit, waarbij niet wordt gecontroleerd of berichten die tot hun komen ook echt kloppen.
De NOS heeft vorig jaar of het jaar daarvoor op 11 september nog een compilatie uitgezonden van onjuiste berichtgeving die ze destijds hebben verspreid.

Dan het bericht dat wtc7 was ingestort: de correspondente ter plaatse, met op de achtergrond het WTC-gebouw nog fier overeind, geeft zelf al aan dat het om een vaag bericht gaat. Very Sketchy noemt ze het. En dat was het ook, want de oorsprong van het bericht ligt in het feit dat de brandweer enkele uren daarvoor al had geconcludeerd dat WTC7 zou gaan instorten die middag en de wijde omgeving had ontruimd, Iedereen zat vervolgens te wachten op het moment dat het gebouw neerkwam.
pi_156120729
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een kulverhaal. En ook zonder bewijs of wat dan ook. Nu is voor mij wel duidelijk dat jij een troll bent. Betaald of onbetaald.
Betaald uiteraard, want er moet toch ook brood op de plank komen :)
Anyway, ga naar de site van Marc Dermul op www.911belgium.be
Hij is uit de lucht.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:49:09 #252
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156120817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tijdens gebeurtenissen als 911 zenden veel nieuwsstations continu achter elkaar nieuws uit, waarbij niet wordt gecontroleerd of berichten die tot hun komen ook echt kloppen.
De NOS heeft vorig jaar of het jaar daarvoor op 11 september nog een compilatie uitgezonden van onjuiste berichtgeving die ze destijds hebben verspreid.

Dan het bericht dat wtc7 was ingestort: de correspondente ter plaatse, met op de achtergrond het WTC-gebouw nog fier overeind, geeft zelf al aan dat het om een vaag bericht gaat. Very Sketchy noemt ze het. En dat was het ook, want de oorsprong van het bericht ligt in het feit dat de brandweer enkele uren daarvoor al had geconcludeerd dat WTC7 zou gaan instorten die middag en de wijde omgeving had ontruimd, Iedereen zat vervolgens te wachten op het moment dat het gebouw neerkwam.
En hoe weet de brandweer dat WTC7 in gaan storten door een paar kantoor brandjes? En hoe kan het dat experts zeggen (als ze de ineenstorting zien van WTC7) dat het opgeblazen is?
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:49:41 #253
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156120835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Betaald uiteraard, want er moet toch ook brood op de plank komen :)
Anyway, ga naar de site van Marc Dermul op www.911belgium.be
Hij is uit de lucht.
Dat bewijst toch niks. Hij kan om zoveel redenen uit de lucht zijn.....
Feyenoord!
pi_156120887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk dit soort info heb ik hier gemist!

straks even uitvoerig bekijken!

[..]

Zelfde dus als http://septemberclues.info/ forum, waar je uit word gedonderd als je het niet volledig eens bent met iederen
Helemaal niet.Voor dat je 'uit word gedondered' moet je eerst inschrijven en dat is niet zo makkelijk als hier.
Op Clues forum moet je wel 'n best wel hoog niveau hebben in 't Engelse taal (Italiaans en Norse mag ook) Inclusief 'n goede verstaan en gebruik van grammar,punctuation and spelling.Dat is ook heel duidelijk gemaakt op de introduction pagina.

September Clues is 'n fantastische alternatieve bron voor heel veel interessante politiek en wetenschappelijk geschiedenis onderwerpen - maakt niet uit wat je meningen over 'complot of niet' zijn.

Some people here would realise that if they had actually taken enough time to properly read and understand what Clues forum have to say.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 15-09-2015 21:04:34 ]
pi_156121351
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mja, die bijlmerflat was ook veel groter dan het vliegtuig.
Toch vouwde de het vliegtuig zich niet om de flat heen.
Je logica klopt van geen kanten.
De toren die geraakt wordt is niet 1 brok massief staal. Het vlieguig raakt een aantal kolommen van de buitenwand en die moeten de energie ervan absorberen. Dat kunnen ze uiteraard niet en dus gaat het vliegtuig er doorheen.
De vleugel is inderdaad niet volledig in staat om door de stalen balken te snijden. Je ziet dan ook op foto's dat de vleugeleinden wel door de aluminium facade zijn gekomen, maar niet door de stalen balk daarachter.
Op deze foto is dat bijv. te zien.
http://s14.postimg.org/e5j6n8ezl/WTC_1_hole_NIST_report.jpg
Oh gee! Dat wist ik niet ! Waren de alu en titanium vliegtuigen ook niet massieve brokken dan?
pi_156122086
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh gee! Dat wist ik niet ! Waren de alu en titanium vliegtuigen ook niet massieve brokken dan?
Het waren projectielen van zo'n 140 ton met een snelheid van 800 km/u.
Die gaan dwars door de buitenwand van de toren heen.
Kijk naar empire state building: een lichte B25 gaat daar ook dwars door de buitenwand heen. Kijk naar de Bijlmerramp, het vliegtuig slaat een gat in het flatgebouw. Kijk naar kamikaze-toestellen in WW2: de lichte vliegtuigjes sloegen dwars door de bepantserde romp van de schepen die ze aanvielen...
pi_156122145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat bewijst toch niks. Hij kan om zoveel redenen uit de lucht zijn.....
Mja, zelfs al zou ik Marc persoonlijk uitnodigen om hier te vertellen waarom zijn site uit de lucht is, dan nog wordt dat weggewuifd.
Dat is inmiddels wel gebleken uit de discussie...
pi_156122262
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En hoe weet de brandweer dat WTC7 in gaan storten door een paar kantoor brandjes?
Je denkt dat ze hun vak niet verstaan?

quote:
En hoe kan het dat experts zeggen (als ze de ineenstorting zien van WTC7) dat het opgeblazen is?
Dus iemand die een youtubefilmpje van een paar seconden ziet weet het beter dan de mensen die letterlijk voor het gebouw stonden?
Dat is jouw argument?

Ik zit anders in elkaar. Ik prijs de brandweer voor hun beslissing om de omgeving te ontruimen. Daardoor zijn er bij de instorting van wtc7 geen slachtoffers gevallen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:17:36 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156122449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.Voor dat je 'uit word gedondered' moet je eerst inschrijven en dat is niet zo makkelijk als hier.
Op Clues forum moet je wel 'n best wel hoog niveau hebben in 't Engelse taal (Italiaans en Norse mag ook) Inclusief 'n goede verstaan en gebruik van grammar,punctuation and spelling.Dat is ook heel duidelijk gemaakt op de introduction pagina.

September Clues is 'n fantastische alternatieve bron voor heel veel interessante politiek en wetenschappelijk geschiedenis onderwerpen - maakt niet uit wat je meningen over 'complot of niet' zijn.

Some people here would realise that if they had actually taken enough time to properly read and understand what Clues forum have to say.
je moet er eerst op zitten voor er uit gedonderd worden!
En mijn grammatica was niet de reden ;)
pi_156122635
In deze discussie op nujij is een deel terug te lezen over de ontmoeting met Marc Dermul:
http://www.nujij.nl/algem(...)kx?reactieOrder=stem

quote:
Aangezien niemand anders behalve Marc, El-Kammo en ikzelf aanwezig waren op die meeting zal ik misschien een beetje extra toelichting geven.

Marc is beginnen twijfelen aan de complotversie omdat El-Kammo in ongeveer 2 uurtjes tijd duidelijk heeft kunnen maken aan Marc dat je een gebouw kunt laten instorten door explosieven (duh !), maar dat het eveneens mogelijk is dat brand dit veroorzaakt heeft.

El-Kammo heeft gewoon, in Jip-enJanneke-taal, op een schoolbord uitgelegd hoe die torens geconstrueerd waren en dat we in Nederland (tegenwoordig ?) gewoon anders en veiliger bouwen.

De voornaamste reden waarom Marc is beginnen twijfelen aan de complotversie is gewoon omdat hij begrepen heeft dat het WTC 7,die zogenaamde "Smoking Gun", wél gewoon kon instorten door brand.

Tel daarbij op dat ik meer dan 30 punten van zijn top-40 heb ontkracht...

Is het dan niet normaal dat Marc een tijd van bezinning nodig heeft. Die man heeft meerdere jaren gewoon onzin zitten verkopen tijdens zijn (betalende) lezingen.

Je zou voor minder schuldgevoelens krijgen.

Marc Dermul is een fijn mens die wél logica weet te gebruiken en gewoon geluisterd heeft naar ons verhaal maar ik ben ervan overtuigd dat hij eveneens nog worstelt met de voorkennis-kwestie. En dat mag.
Marc heeft eerst zijn twijfels over de inside job op zijn site gezet en later is de site volledig op zwart gegaan.
pi_156122729
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het waren projectielen van zo'n 140 ton met een snelheid van 800 km/u.
Die gaan dwars door de buitenwand van de toren heen.
Kijk naar empire state building: een lichte B25 gaat daar ook dwars door de buitenwand heen. Kijk naar de Bijlmerramp, het vliegtuig slaat een gat in het flatgebouw. Kijk naar kamikaze-toestellen in WW2: de lichte vliegtuigjes sloegen dwars door de bepantserde romp van de schepen die ze aanvielen...
Je heb ook fotos van vogel schade op vliegtuigen gezien.
Imagine a jet travelling at 800km/u colliding with a 'twin tower' flying merrily through the air at about 50km/h. What do you think will happen?
pi_156122777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

je moet er eerst op zitten voor er uit gedonderd worden!
Denk dat hij dacht dat jij niet door de ballotage van zo'n elitair forum heen kwam :o)
Anyway, september clues is wel bijzonder. Zo proberen ze de exit van het landingsgestel uit WTC2 te verkopen als zijnde een fout met het superimposen van het vliegtuigplaatje op de live tv-beelden..
Wie daar anno 2015 nog steeds in trapt heeft echt een bord voor zijn kop.
pi_156123146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je heb ook fotos van vogel schade op vliegtuigen gezien.

Klopt, zelfde geval: die vogel veroorzaakt geen schade als hij tegen een vliegtuig vliegt dat op de grond staat.
Maar bij een snelheid van 800 km/u is het een heel andere kwestie.

Bij de twin towers is dus het vliegtuig de vogel en de twin towers het vliegtuig in je vergelijking.
Dat vliegtuig, daar blijft uiteraard niets van over. Maar de buitenwand van de twin tower blijft ook niet onbeschadigd.
140 ton aan massa met een snelheid van 800 km/u komt niet zomaar tot stilstand.
Hier een simulatie van wat er gebeurd met het vliegtuig als die zich in de toren boort:
Let ook op de foto bij 0:19: daar zie je hoe de uiteinden van de vleugels wel de aluminium bekleding van de twin tower hebben beschadigd, maar niet de achterliggende kolommen.
Duidelijk is te zien dat de gaten in de buitenwand vooral afkomstig zijn van de romp en motoren, de zwaarste delen van het vliegtuig.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:46:52 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156124219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Denk dat hij dacht dat jij niet door de ballotage van zo'n elitair forum heen kwam :o)
Anyway, september clues is wel bijzonder. Zo proberen ze de exit van het landingsgestel uit WTC2 te verkopen als zijnde een fout met het superimposen van het vliegtuigplaatje op de live tv-beelden..
Wie daar anno 2015 nog steeds in trapt heeft echt een bord voor zijn kop.
jup en ik werd er af gegooid nadat ik volledige foto'sen video's ging posten in plaats van close ups!
Zoals deze!

Niet geschikt voor tere oogjes van hardcore BNW-ers :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156124456
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, zelfde geval: die vogel veroorzaakt geen schade als hij tegen een vliegtuig vliegt dat op de grond staat.

OK. Om 't wat simpler voor je te maken...
Imagine a jet travelling at 750km/u and it collides with a 150,000 (?) tonne steel and concrete mechanical bird hovering happily in the air. What do you think would happen?
pi_156124689
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Imagine a jet travelling at 750km/u and it collides with a 150,000 (?) tonne steel and concrete mechanical bird hovering happily in the air. What do you think would happen?
Tja, je kunt fantaseren wat je wilt, feit is dat het vliegtuig een aantal stalen kolommen heeft geraakt en dat die niet in staat zijn om weerstand te bieden tegen een object van 140 ton met een snelheid van 800 km per uur.
En dan maakt het niet uit of het totale gebouw 150.00 ton weegt of 150 miljoen ton.
pi_156124888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

jup en ik werd er af gegooid nadat ik volledige foto'sen video's ging posten in plaats van close ups!
Zoals deze!
Ik heb een keer in een discussie over de stalen kolom die volgens Steven Jones met thermiet is doorgesmolten dergelijke foto's geplaatst.
De reactie van de truthers was hilarisch: ze geloofden me pas als ik een foto kon laten zien waarin exact die kolom die Jones in zijn bewijs gebruikte werd doorgesneden met een toorts.
Zolang zo'n foto niet getoond kon worden had Jones gelijk.
Grap is vooral dat ze niet van Jones verwachtten dat die een foto van diezelfde kolom toont waarbij deze met thermiet wordt doorgesmolten....

Maar dat zie je veel bij de complottheorieen. De theorie is waar, tenzij het tegendeel tot in detail wordt bewezen.
De theorie zelf behoeft geen bewijs.
pi_156125384
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Andere vergelijking: pak een stuk schuimrubber en sla keihard tegen de bumper van je auto. Wat gebeurt er? Niets.

Stel je een brok schuimrubber voor dat botst tegen de vleugel van een tonnen wegend ruimteveer... Gevolg: het ruimteveer verbrandt in de atmosfeer als gevolg van beschadiging van de vleugel door dat stuk schuimrubber...
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:07:17 #269
235357 TitusPullo
pi_156125399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb het wat onduidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dat het bericht afkomstig moest zijn uit overheidskringen. Waarom die de ineenstorting van dit gebouw zouden willen aankondigen wanneer die ineenstorting bedrog was, is mij een raadsel.
pi_156125660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals deze!

Niet geschikt voor tere oogjes van hardcore BNW-ers :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think you are telling lies to big yourself up.
I would have told you in a PM but maybe you would have taken a screenshot of it and posted it here on the forum - like you did last time.
You also stated that you were banned 3 times from clues forum for 'asking difficult questions'.
If you are going to tell lies, you should also remember what the lies were about exactly.
pi_156125762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

I would have told you in a PM but maybe you would have taken a screenshot of it and posted it here on the forum - like you did last time.
Het is een Nederlands forum.
pi_156125940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is een Nederlands forum.
Edit:Laat maar.Am pissed off with the bitchin bs.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:19:55 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156126180
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

You also stated that you were banned 3 times from clues forum for 'asking difficult questions'.
If you are going to tell lies, you should also remember what the lies were about exactly.

Ja want ik ga screenshots bewaren van iets om te bewijzen aan iemand die ik daarna op dit forum tegen kom, om te laten zien dat ik het gepost heb!
Dan nog het is nu zo'n beetje 6 jaar later kom op zeg stel je niet zo aan er over.
En ga gewoon inhoudelijk verder on-topic in plaats van dit soort gedram!
pi_156126214
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik heb het wat onduidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dat het bericht afkomstig moest zijn uit overheidskringen. Waarom die de ineenstorting van dit gebouw zouden willen aankondigen wanneer die ineenstorting bedrog was, is mij een raadsel.
Nee, het bericht is niet afkomstig uit overheidskringen. BBC had het overgenomen van een ander persbureau. De oorsprong ligt by the brandweer, die aankondigde dat het zou instorten en de wijde omgeving had ontruimd, 3 uur voordat het gebouw daadwerkelijk instortte.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:26:27 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156126575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Edit:Laat maar.Am pissed off with the bitchin bs.
Waarom doe je dit nu weer?
Vreet je nou eens niet op!
Kalmeer, neem een kopje thee!
En kijk eens naar de punten die japie77 aanhaalde ik vind het best boeiende materie!
pi_156126800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja want ik ga screenshots bewaren van iets om te bewijzen aan iemand die ik daarna op dit forum tegen kom, om te laten zien dat ik het gepost heb!
Dan nog het is nu zo'n beetje 6 jaar later kom op zeg stel je niet zo aan er over.
En ga gewoon inhoudelijk verder on-topic in plaats van dit soort gedram!
Ik was helemaal on topic tot jij met je leugens van je grote bek kwam.
Dag guyfee.
pi_156127284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, je kunt fantaseren wat je wilt, feit is dat het vliegtuig een aantal stalen kolommen heeft geraakt en dat die niet in staat zijn om weerstand te bieden tegen een object van 140 ton met een snelheid van 800 km per uur.
En dan maakt het niet uit of het totale gebouw 150.00 ton weegt of 150 miljoen ton.
We kunnen allemaal heel makkelijk zien wat 'n 5kg vogel met 50km/u doet als 't 'n vliegtuig met 800km/u tegenkomt.
Wat voor schade zal dat zijn als 't 'n 100,000 tonne vogel was denk je ?
Toch makkelijk te 'fantaseren'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 15-09-2015 22:43:21 ]
pi_156127391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Andere vergelijking: pak een stuk schuimrubber en sla keihard tegen de bumper van je auto. Wat gebeurt er? Niets.

Stel je een brok schuimrubber voor dat botst tegen de vleugel van een tonnen wegend ruimteveer... Gevolg: het ruimteveer verbrandt in de atmosfeer als gevolg van beschadiging van de vleugel door dat stuk schuimrubber...
Stel dat de vliegtuigen waren van massief rubber gemaakt! Wow! Groovy!
pi_156127707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

We kunnen allemaal heel makkelijk zien wat 'n 5kg vogel met 50km/u doet als 't 'n vliegtuig met 800km/u tegenkomt.
zekers, die vogel die veel zwakker gebouwd is dan het vliegtuig beschadigt het vliegtuig desondanks toch. Dat komt doordat beide met een snelheid van 850 km/u tegen elkaar aan botsen, waardoor er een enorme hoeveelheid kinetische energie vrij komt.

Zelfde zagen we bij de space shuttle: een stuk schuimrubber dat met een snelheid van 800km/u tegen de vleugel van de shuttle aan komt weet deze zodanig te beschadigen dat de shuttle de reis terug niet overleeft.

quote:
Wat voor schade zal dat zijn als 't was 'n 100,000 tonne vogel was denk je ?
Toch makkelijk te 'fanatseren'.
Het is niet relevant. Je kunt van alles fantaseren.
Wat relevant is, en wat ook uit je vergelijking blijkt, is dat het hier gaat om de hoeveelheid energie die vrij komt en wat dat doet met de constructie die geraakt wordt.
Dus als een vogel van 5 kg tegen een vliegtuig aanvliegt gebeurt er niets met het vliegtuig De vogel zal wellicht morsdood zijn.
Vliegt diezelfde vogel tegen een vliegtuig aan dat met een snelheid van 800 km/u tegen hem aanvliegt, dan zal de vogel compleet geplet worden, maar ook het vliegtuig raakt beschadigd.

Nu is het vliegtuig de vogel en de twin tower het vliegtuig.
De 'vogel' vliegt met 800 km/u tegen dat 'vliegtuig; aan. Gevolg, er blijft niets over van de 'vogel'. Maar wat gebeurt er met het 'vliegtuig'? Die raakt uiteraard ook beschadigd door de impact..
En nu spreken we niet van een vogel van 5 kg, maar van eentje van 140.000 kg.
pi_156127769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Stel dat de vliegtuigen waren van massief rubber gemaakt! Wow! Groovy!
Volgens jouw logica had dat schuimrubber nooit schade kunnen aanrichten.
In werkelijkheid sloeg het een gat in de vleugel ter grootte van een koffer.
pi_156127980
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor schade zal dat zijn als 't 'n 100,000 tonne vogel was denk je ?
Toch makkelijk te 'fantaseren'.
Nou, het probleem in deze is dat aan leken wordt gevraagd om te gaan fantaseren.
Tja, dat schiet niet op natuurlijk.
Zoiets behoor je te berekenen.
Dat kan bijv. met deze calculator
http://www.csgnetwork.com/kineticenergycalc.html
En dan kom je op 3449880000 joules aan kinetische energy.
En dat moest geabsorbeerd worden door zo'n 45 stalen kolommen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 15-09-2015 22:58:39 (meetresultaat aangepast) ]
pi_156128010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Volgens jouw logica had dat schuimrubber nooit schade kunnen aanrichten.
In werkelijkheid sloeg het een gat in de vleugel ter grootte van een koffer.
Laat maar yo.
It was amusing for a short while.
pi_156128034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar yo.
It was amusing for a short while.
Ah, je gooit de handdoek in de ring :)
Volgende keer beter joh.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:58:09 #284
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156128364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mja, zelfs al zou ik Marc persoonlijk uitnodigen om hier te vertellen waarom zijn site uit de lucht is, dan nog wordt dat weggewuifd.
Dat is inmiddels wel gebleken uit de discussie...
Is dat zo? Jij hebt tot nu toe nog niks wezenlijks aan bronnen laten zien. Alleen wat youtube filmpjes van Bin Laden....Verder is het alleen je eigen mening..
Feyenoord!
pi_156128465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Is dat zo? Jij hebt tot nu toe nog niks wezenlijks aan bronnen laten zien. Alleen wat youtube filmpjes van Bin Laden....Verder is het alleen je eigen mening..
Net wat ik zei, het wordt gewoon weggewuifd.
Bedankt voor het bekrachtigen daarvan ;)
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:02:50 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156128551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je denkt dat ze hun vak niet verstaan?

[..]

Dus iemand die een youtubefilmpje van een paar seconden ziet weet het beter dan de mensen die letterlijk voor het gebouw stonden?
Dat is jouw argument?

Ik zit anders in elkaar. Ik prijs de brandweer voor hun beslissing om de omgeving te ontruimen. Daardoor zijn er bij de instorting van wtc7 geen slachtoffers gevallen.
Nee dat zeg ik niet, ik vraag je hoe de brandweer het kan weten dat een gebouw in gaat storten?

Waar zijn de bewijzen van mensen die zeggen dat het geen controlled demolition is dan? En het lijkt me vrij logisch dat als je het van een afstandje ziet je er een veel beter beeld van hebt dan als je er dichtbij staat. Denk je ook niet?

Ow dus nu heb ik kritiek geleverd op de brandweer tijdens 911? _O-

Je moet toch wel een behoorlijke fantasie hebben om al die punten die niet kloppen mbt 911 en duiden op iets anders dan het officiele verhaal goed proberen te praten......maar je doet aardig je best in ieder geval. :)
Feyenoord!
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:07:46 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156128744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Net wat ik zei, het wordt gewoon weggewuifd.
Bedankt voor het bekrachtigen daarvan ;)
Je wilt zeggen dat je wel bronnen hebt gebruikt in sommige van je posts behalve youtube filmpjes van Bin Laden? Ik heb je oa bronnen gegeven van het feit dat er nooit bewijs is gevonden voor de betrokkenheid van Bin Laden, en dat Bin Laden vlak na 911 heeft verklaard dat hij er niks mee te maken had.
Feyenoord!
pi_156128800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik denk dat 't niet mogelijk is om zo dicht bij sea level op zo'n snelheid te vliegen.
Misschien kan je wat info vinden en hier plaatsen.
pi_156128831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, ik vraag je hoe de brandweer het kan weten dat een gebouw in gaat storten?
Vrij simpel, op basis van observatie. Die mensen maken dagelijks branden mee en zijn er op getrained om de veilgheid van de situatie in te schatten.
En met WTC7 was het volgende aan de hand: er zat beweging in de constructie, het gebouw begon te leunen, er ontwikkelde zich een bult in de buitenmuur en er kwam puin naar beneden via het gapende gat aan de voorzijde.
Die combinatie van factoren en het feit dat het gebouw relatief weinig kolommen had vanwege het grote open atrium aan de voorzijde van de toren deed de brandweer concluderen dat het zou gaan instorten.

quote:
Waar zijn de bewijzen van mensen die zeggen dat het geen controlled demolition is dan?
Die hoeven niets te bewijzen. Degenen die roepen dat het een gecontroleerde demolitie is moeten die bewering aantonen.

quote:
En het lijkt me vrij logisch dat als je het van een afstandje ziet je er een veel beter beeld van hebt dan als je er dichtbij staat.
Nou, laat dan eens beeld zien van de voorzijde van het pand tijdens de instorting.
Of beeld van de volledige instorting.
Zal je niet lukken want die zijn er niet.

quote:
Ow dus nu heb ik kritiek geleverd op de brandweer tijdens 911? _O-
In feite wel. Je neemt het ze bijna kwalijk dat ze een levensreddende beslissing hebben genomen die dag.

quote:
Je moet toch wel een behoorlijke fantasie hebben om al die punten die niet kloppen mbt 911 en duiden op iets anders dan het officiele verhaal goed proberen te praten......maar je doet aardig je best in ieder geval. :)
Tja, dat zei ik eerder al: alles wordt gewoon weggewuifd.
Japie weet het zelfs beter dan de brandweer die notabene ter plaatse was en verantwoordelijk voor de beslissingen van die dag...
pi_156128960
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat je wel bronnen hebt gebruikt in sommige van je posts behalve youtube filmpjes van Bin Laden?
Jazeker, slechts een enkele van de bronnen die ik aanhaalde zijn met bin laden.

quote:
Ik heb je oa bronnen gegeven van het feit dat er nooit bewijs is gevonden voor de betrokkenheid van Bin Laden
En we hebben samen al vastgesteld dat Bin Laden ook niet rechtstreeks betrokken was.

,
quote:
en dat Bin Laden vlak na 911 heeft verklaard dat hij er niks mee te maken had.
Terwijl hij later weer wel toegaf dat hij ermee te maken had...
En dat heb ik dan weer aangetoond.
En dat zit je kennelijk zo dwars dat je voor het gemak alle andere bronnen die ik heb aangehaald, zoals verklaringen van de kapers zelf, interviews met familieleden en andere nabestaanden van de kapers, etc. etc. alweer bent vergeten.
pi_156129001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat 't niet mogelijk is om zo dicht bij sea level op zo'n snelheid te vliegen.
Ah, we verschuiven het onderwerp :)
Jij beweert dat het niet mogelijk is, dus ik ben benieuwd naar de specificaties van boeing waaruit blijkt dat dat niet mogelijk zou zijn. Heb je die bij de hand?
pi_156129534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, we verschuiven het onderwerp :)
Jij beweert dat het niet mogelijk is, dus ik ben benieuwd naar de specificaties van boeing waaruit blijkt dat dat niet mogelijk zou zijn. Heb je die bij de hand?
Nee hoor.
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:56:43 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156130336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn zat voorbeelden van vliegtuigen die veel harder hebben gevlogen. Waar jij mee in de war bent is wat veilig en zonder schade mogelijk is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156130342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef kalinhos het volgende:
Je krijgt het idee dat Wantie onbekend is met het fenomeen Tingo.

Daar heb je 'n beetje gelijk in,ja.

Heb je definitieve twijfels over de officiele 911 verhaaltjes?
pi_156130349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Maar waar blijkt dan uit dat het onmogelijk zou zijn?
pi_156130380
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er zijn zat voorbeelden van vliegtuigen die veel harder hebben gevlogen. Waar jij mee in de war bent is wat veilig en zonder schade mogelijk is.
Zo dicht bij sea level? 800km/h?
Dan kan jij bronnen posten.
Ben benieuwd.
pi_156130570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Jij bent eerst aan beurt, laat eens de specificaties zien waaruit blijkt dat die snelheid niet gehaald kan worden.
  woensdag 16 september 2015 @ 00:30:39 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156131251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Deze bijv:
https://en.wikipedia.org/(...)Airlines_Flight_1771
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156131685
quote:
1240 km/u.
Das best snel!!
De rampplek leek ook erg op die van UA93.
Welke snelheid haalde die eigenlijk?
Japanse kamikaze-toestellen haalden een snelheid van zo'n 1000 km/u. Dat is ook best een prestatie voor die tijd.
pi_156132003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is niet relevant. Je kunt van alles fantaseren.

OK.
Try to imagine a '100,00 tonne twin tower' on rockets floating in the air,travelling roughly the same speed as a 5kg bird.....and along comes a jet at 800km/h....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')