Betaald uiteraard, want er moet toch ook brood op de plank komenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een kulverhaal. En ook zonder bewijs of wat dan ook. Nu is voor mij wel duidelijk dat jij een troll bent. Betaald of onbetaald.
En hoe weet de brandweer dat WTC7 in gaan storten door een paar kantoor brandjes? En hoe kan het dat experts zeggen (als ze de ineenstorting zien van WTC7) dat het opgeblazen is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet gegaan.
Tijdens gebeurtenissen als 911 zenden veel nieuwsstations continu achter elkaar nieuws uit, waarbij niet wordt gecontroleerd of berichten die tot hun komen ook echt kloppen.
De NOS heeft vorig jaar of het jaar daarvoor op 11 september nog een compilatie uitgezonden van onjuiste berichtgeving die ze destijds hebben verspreid.
Dan het bericht dat wtc7 was ingestort: de correspondente ter plaatse, met op de achtergrond het WTC-gebouw nog fier overeind, geeft zelf al aan dat het om een vaag bericht gaat. Very Sketchy noemt ze het. En dat was het ook, want de oorsprong van het bericht ligt in het feit dat de brandweer enkele uren daarvoor al had geconcludeerd dat WTC7 zou gaan instorten die middag en de wijde omgeving had ontruimd, Iedereen zat vervolgens te wachten op het moment dat het gebouw neerkwam.
Dat bewijst toch niks. Hij kan om zoveel redenen uit de lucht zijn.....quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Betaald uiteraard, want er moet toch ook brood op de plank komen
Anyway, ga naar de site van Marc Dermul op www.911belgium.be
Hij is uit de lucht.
Helemaal niet.Voor dat je 'uit word gedondered' moet je eerst inschrijven en dat is niet zo makkelijk als hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dit soort info heb ik hier gemist!
straks even uitvoerig bekijken!
[..]
Zelfde dus als http://septemberclues.info/ forum, waar je uit word gedonderd als je het niet volledig eens bent met iederen
Oh gee! Dat wist ik niet ! Waren de alu en titanium vliegtuigen ook niet massieve brokken dan?quote:Op maandag 14 september 2015 23:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, die bijlmerflat was ook veel groter dan het vliegtuig.
Toch vouwde de het vliegtuig zich niet om de flat heen.
Je logica klopt van geen kanten.
De toren die geraakt wordt is niet 1 brok massief staal. Het vlieguig raakt een aantal kolommen van de buitenwand en die moeten de energie ervan absorberen. Dat kunnen ze uiteraard niet en dus gaat het vliegtuig er doorheen.
De vleugel is inderdaad niet volledig in staat om door de stalen balken te snijden. Je ziet dan ook op foto's dat de vleugeleinden wel door de aluminium facade zijn gekomen, maar niet door de stalen balk daarachter.
Op deze foto is dat bijv. te zien.
http://s14.postimg.org/e5j6n8ezl/WTC_1_hole_NIST_report.jpg
Het waren projectielen van zo'n 140 ton met een snelheid van 800 km/u.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh gee! Dat wist ik niet ! Waren de alu en titanium vliegtuigen ook niet massieve brokken dan?
Mja, zelfs al zou ik Marc persoonlijk uitnodigen om hier te vertellen waarom zijn site uit de lucht is, dan nog wordt dat weggewuifd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat bewijst toch niks. Hij kan om zoveel redenen uit de lucht zijn.....
Je denkt dat ze hun vak niet verstaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En hoe weet de brandweer dat WTC7 in gaan storten door een paar kantoor brandjes?
Dus iemand die een youtubefilmpje van een paar seconden ziet weet het beter dan de mensen die letterlijk voor het gebouw stonden?quote:En hoe kan het dat experts zeggen (als ze de ineenstorting zien van WTC7) dat het opgeblazen is?
je moet er eerst op zitten voor er uit gedonderd worden!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal niet.Voor dat je 'uit word gedondered' moet je eerst inschrijven en dat is niet zo makkelijk als hier.
Op Clues forum moet je wel 'n best wel hoog niveau hebben in 't Engelse taal (Italiaans en Norse mag ook) Inclusief 'n goede verstaan en gebruik van grammar,punctuation and spelling.Dat is ook heel duidelijk gemaakt op de introduction pagina.
September Clues is 'n fantastische alternatieve bron voor heel veel interessante politiek en wetenschappelijk geschiedenis onderwerpen - maakt niet uit wat je meningen over 'complot of niet' zijn.
Some people here would realise that if they had actually taken enough time to properly read and understand what Clues forum have to say.
Marc heeft eerst zijn twijfels over de inside job op zijn site gezet en later is de site volledig op zwart gegaan.quote:Aangezien niemand anders behalve Marc, El-Kammo en ikzelf aanwezig waren op die meeting zal ik misschien een beetje extra toelichting geven.
Marc is beginnen twijfelen aan de complotversie omdat El-Kammo in ongeveer 2 uurtjes tijd duidelijk heeft kunnen maken aan Marc dat je een gebouw kunt laten instorten door explosieven (duh !), maar dat het eveneens mogelijk is dat brand dit veroorzaakt heeft.
El-Kammo heeft gewoon, in Jip-enJanneke-taal, op een schoolbord uitgelegd hoe die torens geconstrueerd waren en dat we in Nederland (tegenwoordig ?) gewoon anders en veiliger bouwen.
De voornaamste reden waarom Marc is beginnen twijfelen aan de complotversie is gewoon omdat hij begrepen heeft dat het WTC 7,die zogenaamde "Smoking Gun", wél gewoon kon instorten door brand.
Tel daarbij op dat ik meer dan 30 punten van zijn top-40 heb ontkracht...
Is het dan niet normaal dat Marc een tijd van bezinning nodig heeft. Die man heeft meerdere jaren gewoon onzin zitten verkopen tijdens zijn (betalende) lezingen.
Je zou voor minder schuldgevoelens krijgen.
Marc Dermul is een fijn mens die wél logica weet te gebruiken en gewoon geluisterd heeft naar ons verhaal maar ik ben ervan overtuigd dat hij eveneens nog worstelt met de voorkennis-kwestie. En dat mag.
Je heb ook fotos van vogel schade op vliegtuigen gezien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het waren projectielen van zo'n 140 ton met een snelheid van 800 km/u.
Die gaan dwars door de buitenwand van de toren heen.
Kijk naar empire state building: een lichte B25 gaat daar ook dwars door de buitenwand heen. Kijk naar de Bijlmerramp, het vliegtuig slaat een gat in het flatgebouw. Kijk naar kamikaze-toestellen in WW2: de lichte vliegtuigjes sloegen dwars door de bepantserde romp van de schepen die ze aanvielen...
Denk dat hij dacht dat jij niet door de ballotage van zo'n elitair forum heen kwamquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
je moet er eerst op zitten voor er uit gedonderd worden!
Klopt, zelfde geval: die vogel veroorzaakt geen schade als hij tegen een vliegtuig vliegt dat op de grond staat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je heb ook fotos van vogel schade op vliegtuigen gezien.
jup en ik werd er af gegooid nadat ik volledige foto'sen video's ging posten in plaats van close ups!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk dat hij dacht dat jij niet door de ballotage van zo'n elitair forum heen kwam)
Anyway, september clues is wel bijzonder. Zo proberen ze de exit van het landingsgestel uit WTC2 te verkopen als zijnde een fout met het superimposen van het vliegtuigplaatje op de live tv-beelden..
Wie daar anno 2015 nog steeds in trapt heeft echt een bord voor zijn kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
OK. Om 't wat simpler voor je te maken...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, zelfde geval: die vogel veroorzaakt geen schade als hij tegen een vliegtuig vliegt dat op de grond staat.
Maar bij een snelheid van 800 km/u is het een heel andere kwestie.
Tja, je kunt fantaseren wat je wilt, feit is dat het vliegtuig een aantal stalen kolommen heeft geraakt en dat die niet in staat zijn om weerstand te bieden tegen een object van 140 ton met een snelheid van 800 km per uur.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Om 't wat simpler voor je te maken...
Imagine a jet travelling at 750km/u and it collides with a 150,000 (?) tonne steel and concrete mechanical bird hovering happily in the air. What do you think would happen?
Ik heb een keer in een discussie over de stalen kolom die volgens Steven Jones met thermiet is doorgesmolten dergelijke foto's geplaatst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup en ik werd er af gegooid nadat ik volledige foto'sen video's ging posten in plaats van close ups!
Zoals deze!
Andere vergelijking: pak een stuk schuimrubber en sla keihard tegen de bumper van je auto. Wat gebeurt er? Niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Om 't wat simpler voor je te maken...
Imagine a jet travelling at 750km/u and it collides with a 150,000 (?) tonne steel and concrete mechanical bird hovering happily in the air. What do you think would happen?
Ik heb het wat onduidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dat het bericht afkomstig moest zijn uit overheidskringen. Waarom die de ineenstorting van dit gebouw zouden willen aankondigen wanneer die ineenstorting bedrog was, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet gegaan.
Tijdens gebeurtenissen als 911 zenden veel nieuwsstations continu achter elkaar nieuws uit, waarbij niet wordt gecontroleerd of berichten die tot hun komen ook echt kloppen.
De NOS heeft vorig jaar of het jaar daarvoor op 11 september nog een compilatie uitgezonden van onjuiste berichtgeving die ze destijds hebben verspreid.
Dan het bericht dat wtc7 was ingestort: de correspondente ter plaatse, met op de achtergrond het WTC-gebouw nog fier overeind, geeft zelf al aan dat het om een vaag bericht gaat. Very Sketchy noemt ze het. En dat was het ook, want de oorsprong van het bericht ligt in het feit dat de brandweer enkele uren daarvoor al had geconcludeerd dat WTC7 zou gaan instorten die middag en de wijde omgeving had ontruimd, Iedereen zat vervolgens te wachten op het moment dat het gebouw neerkwam.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup en ik werd er af gegooid nadat ik volledige foto'sen video's ging posten in plaats van close ups!
Zoals deze!
Niet geschikt voor tere oogjes van hardcore BNW-ers
I think you are telling lies to big yourself up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I would have told you in a PM but maybe you would have taken a screenshot of it and posted it here on the forum - like you did last time.
You also stated that you were banned 3 times from clues forum for 'asking difficult questions'.
If you are going to tell lies, you should also remember what the lies were about exactly.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Het is een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think you are telling lies to big yourself up.
I would have told you in a PM but maybe you would have taken a screenshot of it and posted it here on the forum - like you did last time.
Edit:Laat maar.Am pissed off with the bitchin bs.quote:
Ja want ik ga screenshots bewaren van iets om te bewijzen aan iemand die ik daarna op dit forum tegen kom, om te laten zien dat ik het gepost heb!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think you are telling lies to big yourself up.
You also stated that you were banned 3 times from clues forum for 'asking difficult questions'.
If you are going to tell lies, you should also remember what the lies were about exactly.
Nee, het bericht is niet afkomstig uit overheidskringen. BBC had het overgenomen van een ander persbureau. De oorsprong ligt by the brandweer, die aankondigde dat het zou instorten en de wijde omgeving had ontruimd, 3 uur voordat het gebouw daadwerkelijk instortte.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb het wat onduidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dat het bericht afkomstig moest zijn uit overheidskringen. Waarom die de ineenstorting van dit gebouw zouden willen aankondigen wanneer die ineenstorting bedrog was, is mij een raadsel.
Waarom doe je dit nu weer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Edit:Laat maar.Am pissed off with the bitchin bs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |