Ja het was heerlijk en nog gezond ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:42 schreef Belsezar het volgende:
Een whatsappje uit Brazilie, paar fotos van een hotel.
Een van mijn beste vrienden heeft dus een hotel gekocht. Weer een vakantieadres erbij
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik zit propvol van een half stokbroodje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat dus :8quote:Op zondag 14 juni 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?
Ik ook hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 11:13 schreef DrMarten het volgende:
Drs P overledrn
En ik maar denken dat die al lang dood was
KT kan vliegen!quote:Op zondag 14 juni 2015 11:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat dus :8
iemand toevallig een vriend met een vliegtuig?
Details. Er liggen halverwege vast nog wel wat eilandjes.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het vliegtuig het tot aan brazilie volhoudt
Raketje, flesje water, even bijkomenquote:Op zondag 14 juni 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
Worstenbroodjes in de oven, eitjes in de pan, koffie is klaar. Tijd voor ontbijt
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?
Even een beetje zelfpromotiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 14 juni 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijk
[..]
Even een beetje zelfpromotie
Smulweb, daar haal ik ook wel eens lekkere recepten vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, staan lekkere dingen op. Dit was het eerste recept wat ik erop heb gezet maar er zullen er vast nog wel meer volgenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Smulweb, daar haal ik ook wel eens lekkere recepten vandaan
Pff, ik was om half 1 terug van een wandeling van 2,5 uur en jij bent net wakkerquote:Op zondag 14 juni 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
Worstenbroodjes in de oven, eitjes in de pan, koffie is klaar. Tijd voor ontbijt
Nrtjes de wekker op 11 uurquote:Op zondag 14 juni 2015 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff, ik was om half 1 terug van een wandeling van 2,5 uur en jij bent net wakker.
quote:Op zondag 14 juni 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijk
[..]
Even een beetje zelfpromotie
Leuk! Maar de foto doet het recept geen recht vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wat is er met je moeder?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
Morgen hele dag in het ziekenhuis met mijn moeder.
Pfff, ik zie er nu al tegen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |