heeft ze het goed gedaan?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn dochter aangemoedigd, ze liep de Ladies run in Rotterdam, alles was roze gekleurd.
Ik vind van wel, maar zij was niet echt tevreden, nu is ze nogal perfectionistisch, maar ze had ook niet genoeg getraind omdat ze afgelopen week ook haar scriptie heeft ingeleverd.quote:
10 tekenfilms achter elkaar, dat wil ik ook nog wel doen op de zondagmiddagquote:Op zondag 14 juni 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.
Heb je een roze dochter?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn dochter aangemoedigd, ze liep de Ladies run in Rotterdam, alles was roze gekleurd.
Maar of ze helemaal roze was weet ik met dat antwoord nog niet, alleen kleding of ook sieraden, misschien zelfs wel gesminkt.quote:
De hele dag TV kijken? Ik ben dan wel bejaard, maar nog niet hersendood. Dan ga ik liever een boek lezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
binge watching is af en toe wel top, hele eerste seizoen van maid marian and her marry men bijvoorbeeld. Of misschien is the young ones wat voor jou?
O das maar half roze. Wel een kleine foto.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opbrengst van de Ladiesrun gaat naar Pink Ribbon, alle 11.500 dames lopen in een roze shirt, nou ja, bijna alle.
En ik heb Evy gezien, al jaren lang mijn hardloopvriendin, maar nu eindelijk in het echt gezien
[ afbeelding ]
Zal wel de Friese versie van bing zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De hele dag TV kijken? Ik ben dan wel bejaard, maar nog niet hersendood. Dan ga ik liever een boek lezen.
Waarom noem jij het trouwens binge en die kleine muis bing?
wel marathons doen en Evy niet kennenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik trouwens ook wel met films gedaan, maar dan heet het weer marathon
Ik sta natuurlijk ook ver voor Evy met aantal films.quote:
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:34 schreef drakin het volgende:
Heb ik trouwens ook wel met films gedaan, maar dan heet het weer marathon
Hetzelfde rondje nog een keer (herhaal dit)quote:Op zondag 14 juni 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?
Dat is hier in augustus.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
De 24 uur van Le Mans.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |