Dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja, steeds maar op je aaifoon kijken en daardoor een file veroorzaken zeker
Oh, die zitten dus allemaal al op hun aaifoon om te vragen of de piepers al gaar zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh gezien de mensen voor mij veroorzaak ik niets.
Dat vraagt om een fotoquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geniet wel optimaal van mn nieuwe auto
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geniet wel optimaal van mn nieuwe auto
Het z'n redenen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Net goed, moet één van hen er (vermoedelijk) maar niet de brui aan gaan geven (want waarom op zoek naar een nieuwe blauwe?)
Ik ben werkzaam in de regio Drenthe en Groningen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
cvboer2, in welke regio zit jij eigenlijk? Onze ketel (Nefit Ecomline hr + nog wat) doet het nog als een tierelier maar is wel al 15 jaar oud en hoewel ik best vertrouwen heb in onze installateur maar juist bedrijven hier op het dorp vaak geen eer meer lijken te stellen aan het tevreden houden van klanten neig ik meer naar jou geloof ik, gezien alle kunde die jij hier laat blijken![]()
)
Exact.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat ons weer geen ene mallemoer aan gaat.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:44 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam in de regio Drenthe en Groningen.
Het bedrijf waar ik voor werk, werkt wel landelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]Da's veels te ver weg (of ze moeten Rhoon ineens gaan verplaatsen
)
Nee, die is het niet. Ik mag de regio niet verlaten van de werkgever...quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toch NIET die met de F met steun van VEH hoop ik![]()
En dan nog, landelijk, krijg ik jou nog niet![]()
Ja moeten we maar weer eens afsprekenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mooie bak Puala![]()
(daar zouden heel die potten met buxus met glans ingepast hebben als die buxussen niet de mot hadden gekregenevengoed weet je waar mijn keuken met eten staat hè
)
Zeker! En eindelijk een trekhaakquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, dat bied nog een hoop ruimte zo'n auto !
Ja, vind hub ook (wat niet zo gek is, was ook gezellig)quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja moeten we maar weer eens afspreken
Nooit meer de Praxis hoeven laten bezorgen die toch niet komen als je zit te wachtenquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:31 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Grote tandemasser erachterHandig met al je bouwprojecten.
Jij hebt 'm ook? Dan kunnen we aan de slagquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Nou kan ik hem inkoppen, maar doe het niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zouden ze hier wel willen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook? Dan kunnen we aan de slag
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar begint het meestal mee hè....
Ik heb er heel bewust alleen een voorzet gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb er heel bewust alleen een voorzet gegeven
Tssssssss aansteller....quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heel verstandig.Ik heb er inmiddels de leeftijd niet meer voor, maar ik zie jou nog wel sjouwen met een maxi cosi
Alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssssssss aansteller....
Ik word morgen 49 en mijn jongste wordt dit jaar 5
Ach, 34 kan nog prima ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heel verstandig.Ik heb er inmiddels de leeftijd niet meer voor, maar ik zie jou nog wel sjouwen met een maxi cosi
Thnxquote:
Ik mijzelf ook niet, daarnaast ben ik vrijgezel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach, 34 kan nog prima ja.
Ik mezelf nog niet
Ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:20 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook niet, daarnaast ben ik vrijgezel.
Och, in Belgie lopen ze gewoon met een kat of een hond rond in een maxicosi of buggy dus achquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ookDus ja kan wel met een maxi cosi rondlopen maar dat heeft weinig nut
Oeh ideeënquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Och, in Belgie lopen ze gewoon met een kat of een hond rond in een maxicosi of buggy dus ach
Pfff, Belgiëquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Och, in Belgie lopen ze gewoon met een kat of een hond rond in een maxicosi of buggy dus ach
Reken wel op minimaal 1 autoband aan flarden op die verschrikkelijk ontzettend slechte ***wegen daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 12-09-2015 00:48:42 ]Waar het stinkt is het warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |