WTF is dit dan voor filmpje? Die ecto's trek je toch gewoon van hun midlifecrisis fietsjes af? Flinke trap op de derailleurs en pedalen en klaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Hey kaasplankje![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:27 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word hier kkagressief van hè. Zijn er ook filmpjes waarin wielrenners helemaal de tyfus worden geslagen?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Hey kaasplankje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:55 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapvind jij haar echt lkkr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op dalijk wordt McNulty boosquote:
Is nav deze topicreeks Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet gewordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:49 schreef Drinky het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
wat is deze
Niet met kanker schelden en fopje geen homo noemen. Er zijn al genoeg gebande gymmers.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:49 schreef Drinky het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
wat is deze
Wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op dalijk wordt McNulty boos
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:55 schreef Deuce92 het volgende:
Hey SapGhettoslut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ray natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Het topic is wel goed dood sinds die aangescherpte policy en de bans. Weissman, Awesome, Etha, allemaal foetsie. En onze gevallen broeders zoals Yuri, Dreamerbulk, Fantaclit, cakeman, straatsoldaat, mcnulty. RIP
Wie missen jullie het meest?
- no shit sherlockquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Is nav deze topicreeks Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
Ha! nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:42 schreef Eleiko het volgende:
Hoe krijg ik trouwens die compleet nutteloze balk bovenin weg.
Die met die omschrijving van ONZ?
Welke droeftoeter heeft dat bedacht?quote:
hey stenglyquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:38 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is dit verdwenen uit MyAT?
Hey Drinky
Bram Moszkowitschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |