Schandalig inderdaad! Egoïsme ten top...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lees facebook maar eensgenoeg die het niet accepteren

twitter:TwanSpierts twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 18:40:52Pinkpop heeft Prodigy en Paul McCartney (en tig andere bands) gepolst als vervanger van @foofighters. Konden allen niet. #pp15 #L1 reageer retweet

Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lees facebook maar eensgenoeg die het niet accepteren

Stel je voor dat het ze wel gelukt was om, bijvoorbeeld, Paul McCartney te regelen. Dat zou nog eens een klapper geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.
Ik snap de irritatie wel maar dit is gewoon overmacht.

Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.
Ik snap de irritatie wel maar dit is gewoon overmacht.
 Het is geen liefdadigheidsinstelling he, bovendien is dat proces niet echt transparant/wie je ook boekt mensen gaan altijd klagen.
 Het is geen liefdadigheidsinstelling he, bovendien is dat proces niet echt transparant/wie je ook boekt mensen gaan altijd klagen.

Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?Het is geen liefdadigheidsinstelling he, bovendien is dat proces niet echt transparant/wie je ook boekt mensen gaan altijd klagen.

Ik ga morgenvroeg nog eens kijken, misschien kan er nog wel een tientje af.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Als ik in de buurt had gewoond had ik wel 45 euro overgehad voor Frank Turner (), OneRepublic, Placebo en Triggerfinger hoor

Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.

Dat geloof ik wel. Alhoewel ik vermoed dat Triggerfinger voor dit soort last minute invalbeurten wel wat meer vangt dan wanneer ze normaal voor een festival worden geboekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.

Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Dennism het volgende:
Die reacties op de FB van Pinkpop, over hardwerkende mensen die genaaid worden omdat ze nu hun kaartjes niet meer kunnen doorverkopen, de waarde daling van de kaartjes, dat het vreemd is dat er niet binnen een dag een andere headliner geboekt kan worden. Mensen die nu ineens oprakelen dat Sam Smith ook al afgezegd heeft en dat Placebo als vervanger daarvan ook al geen act is van het kaliber van Sam Smith.
Volgens mij allemaal lui die enkel kaarten hebben voor de handel, of mensen die voor het eerst naar een festvial gaan.
Het afzeggen is zeker klote, en ik hoop dat ze Werchter over 2 weken wel halen, want mijn Werchter kaarten heb ik ook deels voor de Foo Fighters gekocht, maar om nu zo te zagen op de Festival Organisatie vind ik toch wel erg slecht, die kunnen er helemaal niets aan doen, en de kans dat je 24 uur van te voren nog een AAA artiest kan boeken is ook vrij nihil.

Inderdaad, vandaar dat Triggerfinger toch een best mooi compromis is, zeker niet van het kaliber Foo Fighters, maar de laatste jaren zijn ze toch echt goed bezig en vrij populair.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.
Mensen die serieus U2, Coldplay, McCartney, AC/DC verwachten snappen er gewoon echt helemaal niks van.

Zielige mensen idd. Ik heb geen facebook scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.

Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.

Dit dus. En maar zeiken dat ze hun centjes terug willen want ze kwamen alleen voor FFquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |