quote:Hulde. Heb op het moment ook de nieuwe schijf liggen, bombastisch. Echt een gruwelijke schijf. Ken Robin heel goed, dus ken I Against I al een tijdje...maar jij ook aangezien je de site maakt...hehe..
Op woensdag 13 november 2002 10:03 schreef TrashNSk8 het volgende:Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
Heb weinig zin in namedropping enzo, maar 1 naam moet ik ff laten vallen: I against I. Wat vinden we daarvan?
"To walk away....from this conversation isn't right!"

quote:Donots, ook hier kan ik alleen maar van genieten..superband...was er ook in 013, en ook hier konden de andere bands (Millencolin, vooral qua zang en show, en Anti-Flag, zeker qua zang en melodieen) niet aan tippen naar mijn mening....De nieuwe Donots CD is ook echt super. Een en al geweldige nummers. Hulde.
Op woensdag 13 november 2002 10:22 schreef BigBear het volgende:
Iemand ooit van de Donots gehoord? Die stonden een tijdje terug in het voorprogramma van Millencolin in 013. Die waren echt gaaf! Zeker de show die ze neerzetten, was erg goed. In vergelijking met hun vond ik de show maar matigjes, maar goed das mijn mening

Ben gister naar(in chronologische volgorde) the peepshows raised fist en bombshell rocks geweesd.
Vooral raised fist was erg goed, bombshell rocks stond de microfoon van de zanger veel te stil, zodat je geen ruk qua zang hoorde.
PS: valt me op dat nog niemand de casualties genoemd heeft.

Face to Face .. Swinging Utters .. Down by Law .. Ignite
  ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FooFighters op 13-11-2002 12:49]

quote:Dead Kennedys.
Op woensdag 13 november 2002 12:21 schreef hawaii het volgende:
dead kennedies, travoltas, ramones (o die was al wel genoemd), anti-flag, agnostic front, propaghandi, leftover crack etc. etc.

quote:Bluefish is kut. IaI werd idd met eieren bekogeld, trieste actie. Alleen omdat ze wat bekender werden, was pure jaloezie...
Op woensdag 13 november 2002 10:18 schreef DimeBag het volgende:[..]
Was dat niet dat bandje dat met eieren bekogelt werd bij Wantijpop ? Ik heb iAi een keer of 2 gezien maar kan niet echt zeggen dat ik het bijzonder vind. Maar dat heb ik ook met Bluefish.

quote:ja, vanaf het begin. ik heb ze honderden keren gezien, zijn al jarenlang mijn beste vrienden. De nieuwe nummers zijn weer erg goed, op die 2e plaat staan een paar draken. De eerste is meer recht toe, recht aan. Wat meer standaardwerk. Maar muzikaal gezien beter dan de meeste andere Europese punkrockbands.
Op woensdag 13 november 2002 10:53 schreef -Lars- het volgende:[..]
Hulde. Heb op het moment ook de nieuwe schijf liggen, bombastisch. Echt een gruwelijke schijf. Ken Robin heel goed, dus ken I Against I al een tijdje...maar jij ook aangezien je de site maakt...hehe..
"To walk away....from this conversation isn't right!"
Oh, de Donots hebben hun eerste NL show in Dordrecht gedaan... 
 In het voorprogramma van bovenstaand bandje... Toen was het nog leuk, vind er nu niet zoveel meer aan. Een ander hier reeds besproken bandje (Bluefish) speelde toen ook nog. Damn, wat een drama was dat. Maar goed, die hebben nix te zoeken in een topic over punkrock.

quote:Lang leve de Dordtse scene
Op woensdag 13 november 2002 13:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Bluefish is kut. IaI werd idd met eieren bekogeld, trieste actie. Alleen omdat ze wat bekender werden, was pure jaloezie...

Op deze manier kunnen we wel een tijdje doorgaan ja.

quote:Tja, die is idd niet al te best. Zowel qua bands niet als qua personen. De Dordtenaren zijn bang voor verandering en alles moet blijven zoals het is. Dus bandjes moeten in de marge blijven, Bibelot moet dezelfde muziek draaien als 10 jaar geleden, etc.Zodra je daar iets aan wil veranderen, ben je arrogant enzo...
Op woensdag 13 november 2002 14:05 schreef DimeBag het volgende:[..]
Lang leve de Dordtse scene

quote:vandaar dat ik niet wou gaan name-droppen. nutteloos. Pik er dan liever een paar bands uit en praat daarover.
Op woensdag 13 november 2002 14:08 schreef Navelpluisje het volgende:
Het begint meer een opsomming te worden van alles wat maar een beetje met punk te maken heeft. Het begon met redelijk vrolijke punk-rockgroepen.Op deze manier kunnen we wel een tijdje doorgaan ja.

quote:Haha, en dat zegt Mr Old School himself! Als het niet snel is en niet beukt, is het niet core! Of iets dergelijks toch?
Op woensdag 13 november 2002 14:37 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Tja, die is idd niet al te best. Zowel qua bands niet als qua personen. De Dordtenaren zijn bang voor verandering en alles moet blijven zoals het is. Dus bandjes moeten in de marge blijven, Bibelot moet dezelfde muziek draaien als 10 jaar geleden, etc.Zodra je daar iets aan wil veranderen, ben je arrogant enzo...
VOOR DE CORE! *proest* 

quote:Flogging Molly is stoer!!
Op woensdag 13 november 2002 15:21 schreef debofantastico het volgende:
Flogging Molly!!!!Whoehoe!!!!

quote:LIEG NIET!!! haal dan eens ff die 2 pac en dr dre uit je collectie en gebruik ze als onderzetter
Op dinsdag 12 november 2002 20:16 schreef -Ma3stro- het volgende:
zo af en toe.

quote:Ik was toen ook daar, zo heb ik de donots leren kennen, kben nu 3 keer naar een concert van hun geweest en heb de nieuwe cd. Kvind ze gewoon zwaar goed.
Op woensdag 13 november 2002 10:59 schreef -Lars- het volgende:[..]
Donots, ook hier kan ik alleen maar van genieten..superband...was er ook in 013, en ook hier konden de andere bands (Millencolin, vooral qua zang en show, en Anti-Flag, zeker qua zang en melodieen) niet aan tippen naar mijn mening....De nieuwe Donots CD is ook echt super. Een en al geweldige nummers. Hulde.

Janez Detd (happy punk, best grappig 
 )
The Vandals
NOFX
Millencollin
Lagwagon
CKY
Swingin' Utters
Lars Frederiksen
enz.
| 
 |