quote:Mwoah, valt wel mee, enige band waar ik echt fan ben is Deftones. De rest vind ik gewoon leuk, maar de sfeer op concerten van Flogging Molly is gewoon zwaar ok.
Op dinsdag 12 november 2002 20:32 schreef tha_dark het volgende:
Zo Flipneus een echte fan!
quote:Devils Dance Floor is leuk
Op dinsdag 12 november 2002 20:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
No way, Swagger (de CD) is veel beter dan Drunken Lullabies. Devil's Dance Floor en Sentimental Johnny swingen de pan uit.
Heb echt zin in het concert in 013 op 23 november, wordt de derde keer dat ik ze zie.
Ik ga in de Melkweg, 2e keer dat ik ze zie dit jaar
quote:Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet? Dan heb ik telkens het gevoel van "mja dit ken ik nu wel".
Op dinsdag 12 november 2002 20:19 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Jup, NoFX, Millencolin, Pennywise, ten foot pole, Tsunami Bomb, ga zo mar door. Goede muziek.(Mijn mening, let me be, k?)
quote:Nee, alhoewel ik wel vind dat je punkrock live moet horen, het klinkt dan vele malen beter dan op CD. Dat heb ik met elke punkband die ik tot nu toe gehoord heb. Met Metal heb ik dat veel minder.
Op dinsdag 12 november 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet?
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 12-11-2002 21:20]
quote:yup, heb ik ook. Daarom vind ik flogging molly eigenlijk de enige leuke van de bands die hierboven zijn genoemd. Lekker swingend met die viool
Op dinsdag 12 november 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet? Dan heb ik telkens het gevoel van "mja dit ken ik nu wel".
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:22 schreef sweek het volgende:[..]
En ik geef commentaar over de posts in het topic, dat is on-topic.
Even on-topic: Sublime is ook werkelijk subliem.
quote:Dan raad ik Rancid nog maar eventjes aan...
Op dinsdag 12 november 2002 21:24 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Even on-topic: Sublime is ook werkelijk subliem.
K heb ze gezien op deco-tour en op Lowlands, en allebei was echt top!!!!
quote:Flogging Molly op Lowlands! jaja, ik was na het eerste nummer al helemaal doorweekt door het zweet
Op dinsdag 12 november 2002 21:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Flogging Molly is echt super!!!!!K heb ze gezien op deco-tour en op Lowlands, en allebei was echt top!!!!
![]()
quote:haha ik ook
Op dinsdag 12 november 2002 23:07 schreef Kemania het volgende:[..]
Flogging Molly op Lowlands! jaja, ik was na het eerste nummer al helemaal doorweekt door het zweet
verder hou ik enorm veel van dit soort muziek
quote:Dat komt denk ik omdat bij punk de live ervaring een veel groter deel van het gebeuren inneemt dan bij Metal. Bij Metal wil men ons toch eerder verbazen met grote muzikale hoogstandjes. Dat is bij punk minder. De sfeer die enkel live overkomt is essentieler. Ik denk dat daarom een punk die live niet goed presteert meer op z'n bek gaat dan een Metalband.
Op dinsdag 12 november 2002 21:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, alhoewel ik wel vind dat je punkrock live moet horen, het klinkt dan vele malen beter dan op CD. Dat heb ik met elke punkband die ik tot nu toe gehoord heb. Met Metal heb ik dat veel minder.
quote:Dropkick Murphy's Roeleren Zwaar!!!!
Op dinsdag 12 november 2002 20:13 schreef tha_dark het volgende:
Wie houdt er meer van deze muziek.
Reacties graag hier.
Maar goed, even wat punk en punkpop bands spuien:
Dead kennedys
Lard
NoMeansNo
Snuff
Jeff Dahl
M.D.C.
Coffin break
Bad religion (waar alle epitaph en de meeste fat wreck bands de mosterd vandaan hebben gehaald)
Stooges
Ramones (vooral de live albums zijn ongelovelijk)
9 pound hammer
New bomb turks
Poison idea
en wat denken jullie van de riot-grrls?
Bikini kill
Huggy bear
Red aunts
7 year bitch
Voodoo queens
quote:Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
Op dinsdag 12 november 2002 23:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat komt denk ik omdat bij punk de live ervaring een veel groter deel van het gebeuren inneemt dan bij Metal. Bij Metal wil men ons toch eerder verbazen met grote muzikale hoogstandjes. Dat is bij punk minder. De sfeer die enkel live overkomt is essentieler. Ik denk dat daarom een punk die live niet goed presteert meer op z'n bek gaat dan een Metalband.
Heb weinig zin in namedropping enzo, maar 1 naam moet ik ff laten vallen: I against I. Wat vinden we daarvan?
quote:Was dat niet dat bandje dat met eieren bekogelt werd bij Wantijpop ? Ik heb iAi een keer of 2 gezien maar kan niet echt zeggen dat ik het bijzonder vind. Maar dat heb ik ook met Bluefish.
Op woensdag 13 november 2002 10:03 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
Heb weinig zin in namedropping enzo, maar 1 naam moet ik ff laten vallen: I against I. Wat vinden we daarvan?
[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 13-11-2002 10:23]
quote:
Op woensdag 13 november 2002 10:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
Rancid, The Distillers, Raised Fist, Bombshell Rocks, N3uk!, Uppercut (Zeeland Hardcore!), KontHaarHaneKam etc. etc. stuk voor stuk zwaar goeie bands!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |