SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sepp heeft dat geld achterover gedruktquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:32 schreef heywoodu het volgende:
Ecuador heeft duidelijk niet genoeg in het scheidsrechtersfonds gestort.
Wist niet eens dat Amerika moest. Zappen dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:44 schreef Max23 het volgende:
Van deze wedstrijd zendt ZDF dus alleen de eerste helft uit en daarna Amerika-Zweden?
2:00 aftrapquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Amerika moest. Zappen dus.
In Zwitserland spreken ze vooral Duits, dus ik denk dat een verbastering van TOR dan het best in de buurt komtquote:
Tenzij je bij Bern ofzo komt, dan spreken ze een onverstaanbare mix van Frans, Duits en Italiaansquote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:07 schreef Sked het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze vooral Duits, dus ik denk dat een verbastering van TOR dan het best in de buurt komt
Met het nodige gelukquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Een stunt bij Frankrijk - Colombia, de Colombiaansen winnen met 0-2!
Twijfelgevalletje hoor.quote:
603?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:10 schreef Frutsel het volgende:
damn blijven zappen tussen 411 en 603 nu.
oopsiequote:
topquote:
quote:
zk en crquote:
zuid koreaquote:
nu in grote letters?quote:
COSTA RICAquote:
sorry baasquote:Op zondag 14 juni 2015 01:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja hallo ik zei toch al dat het duidelijk was
nav de tv-beelden even gekeken en sommige zijn wel heel erg ji-sing park lookalikesquote:
Was het maar waar.quote:Op zondag 14 juni 2015 01:35 schreef Nober het volgende:
Colombia wint van Frankrijk terwijl Frankrijk domineerde tegen de Engelsen.
Speelde ze in bikini's?
erg benauwd in mijn kamer pyjama uitquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 02:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
erg benauwd in mijn kamer pyjama uit
Costa Rica.quote:Op zondag 14 juni 2015 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm lastige puzzel, zuid korea tegen croatia?
Pyjama? Man man man.quote:Op zondag 14 juni 2015 02:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
erg benauwd in mijn kamer pyjama uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |