Ik dacht dat jij een giechelstemmetje had, maar dat valt reuze mee allemaal. Je doet het prima jongen!quote:
Snap geen bal van dat spelletje... soort risk of zo?quote:
je moet elkaar opeten, kleinere cellenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap geen bal van dat spelletje... soort risk of zo?
Nee je verzamelt bolletjes waar je dik van word en je probeert een paar Chinezen op te slokken die hun hele dag op die site spenderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap geen bal van dat spelletje... soort risk of zo?
Dat was zo begin jaren 90 dé sex appeal van menig vrouw.quote:
Ja, maar hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was zo begin jaren 90 dé sex appeal van menig vrouw.
Inderdaad. Ik weet nog dat ik getrakteerd werd op een ritje in een echte koets. Was hartstikke hip toen.quote:
Neuh, hij heeft er nooit heel lang van kunnen genieten.quote:
Ik moet altijd lachen om fylax.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moest trouwens echt lachen hoe fylax het uitsprak.
quote:
Dat verwachtte ik alquote:
*proest*quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
Aan de kwaliteit van de stream kan je wel horen dat we er een tijdje uit zijn geweest.
Zelfde als met goede oude platen, die ruis geeft er een charme aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
Aan de kwaliteit van de stream kan je wel horen dat we er een tijdje uit zijn geweest.
net zoals het geknetter van de grammofoonplaat, alsof je voor de open haard zitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfde als met goede oude platen, die ruis geeft er een charme aan.
Bedankt krijg alleen maar meer zin nuquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in Babi Pangang... bazenvoer.
Bedankt Guus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Subliminal message zit er in dit nummer, als je goed luistert kun je ergens horen "gegen die mauer, papieren bitte".
goede postkaapquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Subliminal message zit er in dit nummer, als je goed luistert kun je ergens horen "gegen die mauer, papieren bitte".
Jij bent het dus,.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zag he,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |