Vast wel, maar misschien ook wel omdat er gewoon geen betere spelers zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:10 schreef BB-King het volgende:
Waar blijven die voorzetten naar Huntelaar en Van Persie?
[..]
Zou hij Daley opstellen?
Als ik ballen had...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
reservespeler die alleen maar aandacht krijgt omdat ze lekker is
Zucht...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Met mijn ballen mag ze wel spelen hoor.
geverfd groenquote:
Dan moeten ze eens goed schietenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is weer zo'n avond dat de bal er niet in mag
Nee, Depay doet gewoon onverstandige dingen met de bal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is weer zo'n avond dat de bal er niet in mag
Niet gek, daar hoort hij zelf ook thuisquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:14 schreef Falco het volgende:
Narsingh legt het af tegen een Jupiler-speler.
Heel PSV legde het af tegen een Jupiler League-club in de beker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:14 schreef Falco het volgende:
Narsingh legt het af tegen een Jupiler-speler.
Vandaar die 4-4-1 opstelling van Hiddink. Die is opgesteld voor Depay!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Depay doet gewoon onverstandige dingen met de bal.
haha ja wat zijn die slechtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel PSV legde het af tegen een Jupiler League-club in de beker.
2 keepers?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vandaar die 4-4-1 opstelling van Hiddink. Die is opgesteld voor Depay!
nounounou, niet overdrijven hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
(absoluut geen stelling:) El Ghazi is drie klassen beter dan Narsingh.
quote:
Jezelf quotenquote:
Goed geconstateerd dat ik dat deed inderdaad.quote:
ik word geroepen?quote:
Die schiet twee keer de bal bij Stamford Bridge naar binnen en dan is dat ook weer klaarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd of Depay de vrije trappen mag nemen bij United
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |