quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:47 schreef Sound.Cloud het volgende:
Die stream van de NOS is weer topkwaliteit.
Overdrijven is ook een vak henk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan bijna zien wie er voor nederland speelt
Dan gebruik je xbmc.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het scorebord achter Cilessen is wel HDquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook nog maar 1200x vermeld inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, zijn toch de dingen die je meteen opvallen.
Jammer dat je dat niet opvolgt. Ik heb jou immers nog nooit zinnige content zien plaatsen. In VBL alleen maar zeiken op alles en iedereen en in AMS alleen maar haha Verstappen grindbak faler chokerquote:
Ja, dus. Dat geeft al aan dat het opvallend is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is ook nog maar 1200x vermeld inderdaad.
En dat het niet nodig is dat een 1201e keer te vermelden. bvdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, dus. Dat geeft al aan dat het opvallend is.
Hij vindt vooral zichzelf heel slim volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet opvolgt. Ik heb jou immers nog nooit zinnige content zien plaatsen. In VBL alleen maar zeiken op alles en iedereen en in AMS alleen maar haha Verstappen grindbak faler choker
ga jij tijdens de Tour ook zeggen dat de Nederlanders er niks van kunnen? Dat zouden we allemaal echt extreem lollig vinden namelijk!![]()
![]()
Er is geen tribune achter de goal!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dat het niet nodig is dat een 1201e keer te vermelden. bvd
AnOE^?quote:
Ik hoop ook op een rode kaart in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk staat Letland straks minstens 1x buitenspel
Hilarisch weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er is geen tribune achter de goal!!!
1202
Is dat niet gewoon Grieks in Cyprus?quote:
Mag ook, maar er staat hoe dan ook apoelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Grieks in Cyprus?
Crouch is er niks bijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Elshoff noemt gasten van 1.91 m 'boomlang'![]()
![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mag ook, maar er staat hoe dan ook apoel
Waar je je aan kan ergeren zeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Elshoff noemt gasten van 1.91 m 'boomlang'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De letters zijn i.i.g. Grieks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Grieks in Cyprus?
Die post heb ik even gemist, dan stop ik daar nu mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Volgens KingRoland mogen we dat niet meer herhalen
Hopen dat Toto zich maar snel gaat gedragen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb even een TR op iemand gezet.
Hopelijk doen de mods wat aan het walgelijke gedrag van deze user
Guus wil een ontslagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
waarom stel je die van persie nog op
Voetbal is geen modeshow.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Blind z'n kapsel, man man man dat kan toch niet
nog ff snel geld vangen, ik snap het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal horren hier in huis voor elke deur/raam die open kanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er vliegt constant een vlieg voor mijn TV langs.
Echt irritant.
allesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:57 schreef hmmmz het volgende:
Ik volg die kwalificatiereeks niet zo goed. Hangt er veel af van deze wedstrijd?
noem eens een wedstrijd van Nederland buiten een WK of EK die niet vermoeiend was om naar te kijkenquote:
Najah, nu verliezen is bijna zeker maximaal derde plek/quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:57 schreef hmmmz het volgende:
Ik volg die kwalificatiereeks niet zo goed. Hangt er veel af van deze wedstrijd?
heey mede dark souls fanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overal horren hier in huis voor elke deur/raam die open kan
play offsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als in dit verliezen = niet kwalificeren?
Derde plek betekent niet kwalificeren?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, nu verliezen is bijna zeker maximaal derde plek/
Jij moet terug de keuken in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:58 schreef hoekandit het volgende:
dat had pingel nr 2 voor Letland moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |