Bij mij gaat het ook niet zo lekker.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
Speel je tegen Hannover die 4e staat voor oefenpotje en speel je wel gelijk
Waarom lukt dit godverdomme nou niet in de competitie
He ik kan wel heel negatief gaan doen maar daar win ik geen wedstrijd meequote:
Wij moeten morgen tegen elkaar, good luckquote:Op maandag 15 juni 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
Speel je tegen Hannover die 4e staat voor oefenpotje en speel je wel gelijk
Waarom lukt dit godverdomme nou niet in de competitie
Weet je wel meteen waar je staat na die 2 dagen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, de dag nadat ik speel tegen Haags speel ik tegen PowerLoungen
Succesquote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Funel het volgende:
wacht nog steeds op mijn eerste overwinning, dan maar tegen BMG
Ik wacht er er ook nog op. Tegen BMG geef ik je weinig kans, maar wie weetquote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Funel het volgende:
wacht nog steeds op mijn eerste overwinning, dan maar tegen BMG
Mooi moment voor de eerste driepunterquote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Wij moeten morgen tegen elkaar, good luck.
quote:DIT ZOU MIJN DAG WORDEN - REUS
Marco Reus die door het matige spel van Borussia Dortmund de afgelopen weken het nodige kritiek moest incasseren, snoert de monden van velen.
''Vooraf wist ik dat dit mijn dag zou worden. Toen ik gisterenavond in mijn jacuzzi zat te ontspannen, keek ik ondertussen oude videobanden van de successen die we de afgelopen jaren bij de club hebben behaald. Dit prikkelde mij en dus was ik extra scherp voor deze wedstrijd. En kijk eens aan!'' Zo reageerde Marco Reus na afloop van de met 5-2 gewonnen wedstrijd tegen Schalke04.
Door de thuiszege van die Schwarzgelben stijgt de ploeg naar de elfde plaats.
Kreeg ik ook jaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk eens hoe vroeg het is! Het bestuur ligt nog lekker te slapen en zal later vandaag aankomen om hun gedachten met je te delen.![]()
![]()
Luie varkens zijn hetquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk eens hoe vroeg het is! Het bestuur ligt nog lekker te slapen en zal later vandaag aankomen om hun gedachten met je te delen.![]()
![]()
Graaiers !1!1!1quote:
daarnet ? doe nog maar een keerquote:Op maandag 15 juni 2015 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had je al uitgedaagd. Maar je accepteert niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |