Ik had echt een ziek verdedigende tactiek, zeer defensief, alles meeverdedigen en loeren op de counter. Heeft gewerktquote:Op zondag 14 juni 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik krijg echt bizar veel kaarten. Dat is gewoon echt niet gezond. En ik speel niet eens agressief.
Ik zag het ja. Ik heb een domme keuze gemaakt door wederom te kiezen voor de 3-4-3 opstelling.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:45 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik had echt een ziek verdedigende tactiek, zeer defensief, alles meeverdedigen en loeren op de counter. Heeft gewerkt
Ik heb ook het idee dat dit niet klopt idd.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:49 schreef Funel het volgende:
0,77 doelpunten per wedstrijd? is dat niet erg weinig
0-2 verlorenquote:
Goed moment om een keer te winnenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten morgen tegen elkaar.
Ik verloor vandaag van de nummer 18, mainz. Na een rode kaart in de 10e minuut ging het hopeloos misquote:
quote:POWERLOUNGEN GRAPT: WE TRAKTEREN MUSTAFI OP EEN BRÄTWURST!
In speelronde vier moest Hamburger SV het thuis opnemen tegen Borussia Mönchengladbach.
De wedstrijd eindigde verdiend in een gelijkspel.
In de 84e minuut wist Gouaida de score te openen voor Die Rothosen, maar moesten vlak voor tijd toch een goal incasseren van Mustafi namens Borussia Mönchengladbach.
''Dit voelt als een overwinning. We wisten van tevoren dat het lastig zou worden. Hamburger SV doet het goed en dus zijn we blij met het punt, zeker als hij zo laat nog valt.'' Reageert PowerLoungen in een interview met Fok!sport. ''Een typische Duitse goal zo in de 90e minuut. We zouden Mustafi eigenlijk op een Duitse brätwurst moeten trakteren.''
Na het gelijkspel staan Die Rothosen verassend op de eerste plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |