quote:LEK NOG NIET BOVEN VOOR BORUSSIA DORTMUND
Na speelronde vier staat Borussia Dortmund op een bedroevende dertiende plaats.
Dit maal was het veel te sterke Bayer Leverkusen het Dortmund van BedanktHans met 4-1 te sterk.
''Vooraf weet je niet wat je meer kunt verwachten als je speelt tegen Borussia Dortmund. Aangezien ze net een nieuwe trainer hebben, kan het zomaar zijn dat ze compleet anders spelen. Ik ben heel trots op mijn team.'' Sprak de trainer van Bayer Leverkusen, die met zijn ploeg momenteel op de vierde plaats staat.
quote:''WIJ KUNNEN IN DE TOP 5 EINDIGEN'' - VASION
Voor het eerst dit seizoen wist Hannover96 drie punten binnenboord te houden in een thuiswedstrijd in de competitie.
De ploeg van trainer Vasion versloeg Schalke04 op eigen terrein met 3-2.
''Als je 3-0 voorkomt tegen een ploeg als Schalke04, dan gaat het team in de euforie dingen doen die voor fouten gaan zorgen en daardoor tegendoelpunten ontstaan.'' De wedstrijd was eigenlijk gespeeld nadat Hannover op een 3-0 voorsprong terecht was gekomen, maar moest op het eind toch nog op zijn hoede zijn.
''Na de strafschop kreeg Schalke04 hoop en zeker als snel daarna nog eens de tweede goal heel gelukkig binnenvliegt. Maar we hebben gewonnen en met deze ploeg kunnen wij minimaal in de top 5 eindigen dit seizoen.
Ik welquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:32 schreef RRuben het volgende:
WTF ik sta eerste![]()
![]()
![]()
![]()
tevens Powerloungen is echt een vieze duitser... beetje in de 90ste minuut scoren
Sowieso is Dortmund de meest ongunstige ploeg om te kiezen. Moet je kampioen worden terwijl je concurrent Bayern een veel hogere selectie waarde heeft.quote:
JAAAAAAquote:Op zondag 14 juni 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd FredFlinkstoned
Wtf.....
quote:DIT IS EEN SCHANDE - HAAGSE-PEITAH
Het Bayern München van trainer Haagse-Peitah zag zijn ploeg door doelpunten van Okazaki en Bernat beschamend onderuit gaan tegen FSV Mainz05.
De rode kaart van Lewandowski is volgens Haagse geen reden geweest van de nederlaag.
''Als je naar de cijfers kijkt, dan is die rode kaart niet de aanleiding geweest van dit verlies.
Vier doelpogingen is echt een schande. Ik moet deze ploeg aan het einde van de rit op de eerste plaats laten eindigen en dit schiet niet op.'' Aldus de teleurgestelde Haagse-Peitah.
Voor FSV Mainz05 kwam deze overwinning niet onverwachts.
''We hebben ze lang bekeken en goed geanalyseerd. Er waren mogelijkheden en die hebben we vandaag benut. Het maakte het makkelijker dat ze na tien minuten met tien man kwamen te spelen.'' Sprak de trainer van FSV Mainz05.
Ja, ik krijg echt bizar veel kaarten. Dat is gewoon echt niet gezond. En ik speel niet eens agressiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |