Volgens mij weet je het antwoord welquote:Op zondag 14 juni 2015 14:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]was te proberen. Piazon voor 10m?
14miljoen voor Kosticquote:Op zondag 14 juni 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag een goed resultaat kan behalen tegen Hoffenheim, maar ik zie het somber in helaas![]()
quote:
12 miljoen? is boven zijn waardequote:Op zondag 14 juni 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, 10m voor Piazon is natuurlijk een dikke nee
Is nog onder zijn waarde
Nee, dan nog steeds nietquote:Op zondag 14 juni 2015 14:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
12 miljoen? is boven zijn waarde
Ik ben wel bereid Flip te verkopen als je een jonge verdediger de omgekeerde weg laat bewandelenquote:Op zondag 14 juni 2015 14:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
12 miljoen? is boven zijn waarde
Welke verdediger dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid Flip te verkopen als je een jonge verdediger de omgekeerde weg laat bewandelen
Gimenez zum beispielquote:
Dan geen Flip voor jouquote:
Costa en Muniain staan op de transferlijstquote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef RRuben het volgende:
Niemand die een aanvaller rond de 90 in de aanbieding heeft? Pls
ja had ik al gezien, maar heb niet genoeg geldquote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Costa en Muniain staan op de transferlijst
Er is niemand anders die hun aanvallers van ~90 voor minder verkoopt hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 17:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja had ik al gezien, maar heb niet genoeg geldof ik moet olic verkopen maar die wil niemand
Ja helaas, ben best pauperquote:Op zondag 14 juni 2015 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is niemand anders die hun aanvallers van ~90 voor minder verkoopt hoor
quote:LEK NOG NIET BOVEN VOOR BORUSSIA DORTMUND
Na speelronde vier staat Borussia Dortmund op een bedroevende dertiende plaats.
Dit maal was het veel te sterke Bayer Leverkusen het Dortmund van BedanktHans met 4-1 te sterk.
''Vooraf weet je niet wat je meer kunt verwachten als je speelt tegen Borussia Dortmund. Aangezien ze net een nieuwe trainer hebben, kan het zomaar zijn dat ze compleet anders spelen. Ik ben heel trots op mijn team.'' Sprak de trainer van Bayer Leverkusen, die met zijn ploeg momenteel op de vierde plaats staat.
quote:''WIJ KUNNEN IN DE TOP 5 EINDIGEN'' - VASION
Voor het eerst dit seizoen wist Hannover96 drie punten binnenboord te houden in een thuiswedstrijd in de competitie.
De ploeg van trainer Vasion versloeg Schalke04 op eigen terrein met 3-2.
''Als je 3-0 voorkomt tegen een ploeg als Schalke04, dan gaat het team in de euforie dingen doen die voor fouten gaan zorgen en daardoor tegendoelpunten ontstaan.'' De wedstrijd was eigenlijk gespeeld nadat Hannover op een 3-0 voorsprong terecht was gekomen, maar moest op het eind toch nog op zijn hoede zijn.
''Na de strafschop kreeg Schalke04 hoop en zeker als snel daarna nog eens de tweede goal heel gelukkig binnenvliegt. Maar we hebben gewonnen en met deze ploeg kunnen wij minimaal in de top 5 eindigen dit seizoen.
Ik welquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:32 schreef RRuben het volgende:
WTF ik sta eerste![]()
![]()
![]()
![]()
tevens Powerloungen is echt een vieze duitser... beetje in de 90ste minuut scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |