Yess eindelijk in actie in de bekerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
Augsburg en Bremen winnen hun bekerwedstrijd. Hierdoor is de volgende bekerronde als volgt:
Augsburg - Eintracht Frankfurt
Freiburg - Werder Bremen
Hamburger SV - Schalke 04
Mönchengladbach - Hannover 96
Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund
Hertha BSC - Bayern München
Stuttgart - Hoffenheim
Wolfsburg - Mainz
Je mag hem overkopen voor het dubbelequote:
Hiermee doe je Eintracht Rothenburg tekort.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf is dit voor iets stoms, denk daag iemand uit voor een oefenwedstrijd, kan ik alleen tegen dat Eintracht Rothenburg spelen.
Met alle respect, maar iedereen die mee doet wint met alle gemaak van die club!quote:Op zondag 14 juni 2015 10:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hiermee doe je Eintracht Rothenburg tekort.
Wicky ook?quote:Op zondag 14 juni 2015 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar iedereen die mee doet wint met alle gemaak van die club!
Ik ook, moet tegen Bayernquote:Op zondag 14 juni 2015 14:20 schreef RRuben het volgende:
Ik denk dat ik vanaf vandaag hopeloos ga dalen op de ranglijst
quote:Op zondag 14 juni 2015 14:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik ook, moet tegen Bayern![]()
Oh wacht, sta al laatste.
Ben je malquote:Op zondag 14 juni 2015 14:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Sked, verkoop jij Stendera voor 14m?
Volgens mij weet je het antwoord welquote:Op zondag 14 juni 2015 14:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]was te proberen. Piazon voor 10m?
14miljoen voor Kosticquote:Op zondag 14 juni 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag een goed resultaat kan behalen tegen Hoffenheim, maar ik zie het somber in helaas![]()
quote:
12 miljoen? is boven zijn waardequote:Op zondag 14 juni 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, 10m voor Piazon is natuurlijk een dikke nee
Is nog onder zijn waarde
Nee, dan nog steeds nietquote:Op zondag 14 juni 2015 14:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
12 miljoen? is boven zijn waarde
Ik ben wel bereid Flip te verkopen als je een jonge verdediger de omgekeerde weg laat bewandelenquote:Op zondag 14 juni 2015 14:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
12 miljoen? is boven zijn waarde
Welke verdediger dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid Flip te verkopen als je een jonge verdediger de omgekeerde weg laat bewandelen
Gimenez zum beispielquote:
Dan geen Flip voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |