Oh jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:59 schreef KaBuf het volgende:
Oh wacht dan moet ik een seizoenskaart nemen![]()
Jonge aanvaller die goed te trainen is, en al wel beetje goed genoteerd staat. Rond de 70 ofzo. Heb zo'n 8,5 mio te besteden, geen idee of dat goed is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja
Maar als je vertelt wat je zoekt en waar kan ik wel even scouten
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jonge aanvaller die goed te trainen is, en al wel beetje goed genoteerd staat. Rond de 70 ofzo. Heb zo'n 8,5 mio te besteden, geen idee of dat goed is.Waar tie vandaan komt kan me niks schelen
![]()
Dank
Je bent geweldigquote:
Ach, kost geen drol en met een seizoenskaart speelt het wel echt veel leuker.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:59 schreef KaBuf het volgende:
Oh wacht dan moet ik een seizoenskaart nemen![]()
Scorebord, stadion en scouten vind ik toch wel grote voordelenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, kost geen drol en met een seizoenskaart speelt het wel echt veel leuker.
Zeker de stadion uitbreiding en trainings uitbreidingen geven je echt zoveel voordeel in thuis wedstrijden. En dan moet je je nog bedenken dat je veel meer personeel aan kan nemen met een seizoenskaart. Je kan iedereen of bijna iedereen aannemen want toch wel aan te raden is.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Scorebord, stadion en scouten vind ik toch wel grote voordelen
Ze zijn vrij duur, ja. Maar ik scout spelers voor mezelf alleen als ik ze echt nodig heb en dan zijn het vooral jonge gasten die nog hun transfersom waard kunnen worden na wat training als ik ze rust geef in de relatief makkelijk potjesquote:Op zondag 14 juni 2015 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker de stadion uitbreiding en trainings uitbreidingen geven je echt zoveel voordeel in thuis wedstrijden. En dan moet je je nog bedenken dat je veel meer personeel aan kan nemen met een seizoenskaart. Je kan iedereen of bijna iedereen aannemen want toch wel aan te raden is.
Scouten is ook handig, scout altijd specifieke spelers die ik nodig heb. Al zijn de spelers wel rete duur als je ze scout.
Waar je voor moet zorgen is dat je elke positie bijna dubbel bezet hebt en dat je 2e keus bijna net zo goed is als je eerste. En uiteraard dat je allemaal jonge spelers hebt. Misschien 1 ervaren speler van rond de 30, en de rest <26 jaar. Je spelers hebben nou eenmaal na 2 a 3 duels rust nodig en dan moet er een evenwaardige vervanger klaar staan.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zijn vrij duur, ja. Maar ik scout spelers voor mezelf alleen als ik ze echt nodig heb en dan zijn het vooral jonge gasten die nog hun transfersom waard kunnen worden na wat training als ik ze rust geef in de relatief makkelijk potjes
Goed ideequote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kunnen we in een spoiler in de OP een lokquote zetten voor als er een nieuw seizoen komt? Iedereen die dan wil meedingen naar een plek in de competitie kan dan in die lokquote.
Haags bepaalt verder de toelatingscriteria.
Yess eindelijk in actie in de bekerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
Augsburg en Bremen winnen hun bekerwedstrijd. Hierdoor is de volgende bekerronde als volgt:
Augsburg - Eintracht Frankfurt
Freiburg - Werder Bremen
Hamburger SV - Schalke 04
Mönchengladbach - Hannover 96
Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund
Hertha BSC - Bayern München
Stuttgart - Hoffenheim
Wolfsburg - Mainz
Je mag hem overkopen voor het dubbelequote:
Hiermee doe je Eintracht Rothenburg tekort.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf is dit voor iets stoms, denk daag iemand uit voor een oefenwedstrijd, kan ik alleen tegen dat Eintracht Rothenburg spelen.
Met alle respect, maar iedereen die mee doet wint met alle gemaak van die club!quote:Op zondag 14 juni 2015 10:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hiermee doe je Eintracht Rothenburg tekort.
Wicky ook?quote:Op zondag 14 juni 2015 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar iedereen die mee doet wint met alle gemaak van die club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |