Never change a winning team !!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:31 schreef KaBuf het volgende:
Zo, voor m'n bekerwedstrijd m'n tactiek eens compleet omgegooid. Kijken hoe dat gaat
Netjes, die kan je nog flink trainen ookquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Gimenez gekocht, 20 jaar en 88 score verdediging. 19 miljoen betaald maar dan heb je ook wat. Bernat en Gimenez
Ja daaromquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes, die kan je nog flink trainen ook.
Als je geen beker partij speelt vandaag is dit de uitgelezen mogelijkheid om er aan te beginnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja daarom, alleen ff kijken wanneer ik hem ga trainen. Heb hem eigenlijk ook nodig voor de basis.
Ja vanavond ga ik trainen, eerstvolgende wedstrijd is tegen jou. Kan ie mooi Bayern slachtenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je geen beker partij speelt vandaag is dit de uitgelezen mogelijkheid om er aan te beginnen.
Wij spelen wel vrij snel tegen elkaar.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja vanavond ga ik trainen, eerstvolgende wedstrijd is tegen jou. Kan ie mooi Bayern slachten
Nog maar één wedstrijd gewonnenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Never change a winning team !!
Ja, ik heb er eentje. 90 aanvallende skills en 1 verdedigende skill. Voor 30 miljoen mag je hem ophalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:18 schreef RRuben het volgende:
Heeft iemand nog een goede aanvaller? Het liefst rond de 90 aanval
quote:WE ZIJN NIET KANSLOOS - MOREDHEL
In aanloop naar de eerste bekerwedstrijd, die zal gaan tussen het Fc Köln van Moredhel en het Werder Bremen van Opperkleurder, is de favoriet op papier misschien al bekend.
Echter denkt trainer Moredhel daar toch net iets anders over.
In een gesprek met Fok!sports reageert hij als volgt: ''We zijn niet kansloos tegen een ploeg dat altijd het spel wilt maken. Zolang je maar focust om de nul te houden en ze niet in hun spel laat, liggen er gewoon mogelijkheden voor ons.''
Werder Bremen, die na drie speelrondes op plaats zes staat, ziet zijn ploeg als de absolute favoriet.
Ik wil na 20:00 (morgen dusquote:
quote:NU MOETEN WE HET LATEN ZIEN - FUNEL
De tweede wedstrijd in het bekertoernooi zal gaan tussen FC Augsburg en SC Paderborn 07.
Beide ploegen hebben nog weinig kunnen overtuigen in de competitie.
Ondanks dat FC Augsburg thuis speelt, op papier meer kwaliteiten heeft en hoger op de ranglijst staat, ziet de trainer van SC Paderborn 07, Funel, geen reden om uitgeschakeld te gaan worden.
''Ons spel de afgelopen weken is gewoon goed. Het feit dat we zo laag staan heeft met het programma te maken.'' De club van trainer Funel moest al eerder twee uitwedstrijden spelen tegen Schalke 04 en Bayern Munchen. ''Nu we eindelijk een tegenstander krijgen die niet in de top staat, moeten we met ons spel deze wedstrijd winnen, we gaan het nu laten zien.'' meldt de trainer van SC Paderborn 07.
Godverdomme, morgen speel ik ook tegen Leverkusenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
Augsburg en Bremen winnen hun bekerwedstrijd. Hierdoor is de volgende bekerronde als volgt:
Augsburg - Eintracht Frankfurt
Freiburg - Werder Bremen
Hamburger SV - Schalke 04
Mönchengladbach - Hannover 96
Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund
Hertha BSC - Bayern München
Stuttgart - Hoffenheim
Wolfsburg - Mainz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |