Ja, gemiddeld pak ik er 3 per wedstrijd, en 1 rode dus dit valt meequote:
De fuckquote:Op maandag 15 juni 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld pak ik er 3 per wedstrijd, en 1 rode dus dit valt mee
Ja, gaat nergens over. Mis nu 5 basis spelers, 3 door rode kaarten en 2 door blessures.quote:
Bayern kan dat wel opvangenquote:Op maandag 15 juni 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Mis nu 5 basis spelers, 3 door rode kaarten en 2 door blessures.
Gruwelijke speler, waarom zou je die wegdoen?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoffenheim heeft de duurste speler op de transferlijst staan
zelfs jouw wisselspelers zijn bijna allemaal 90+ dus geen probleem lijkt mequote:Op maandag 15 juni 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Mis nu 5 basis spelers, 3 door rode kaarten en 2 door blessures.
Snap ik ook niet, ja behalve geld dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gruwelijke speler, waarom zou je die wegdoen?
Ik heb een voorkeur voor bepaalde spelers, dus die mis ik wel. In feite is de vervanging wel voldoende ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
zelfs jouw wisselspelers zijn bijna allemaal 90+ dus geen probleem lijkt me
Nu niet meerquote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoffenheim heeft de duurste speler op de transferlijst staan
Jij hebt trouwens die Rus gekocht ..was aan het sparen voor die gozer en nu heb ik het eindelijk heb jij hem gekocht.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
De media beginnen al druk op je uit te oefenenquote:
quote:Witte zakdoekjes voor haagse_peitah
MÜNCHEN - Bayern München draait stroef dit seizoen. Haagse_peitah zegt alles onder controle te hebben.
Haagse_peitah kan met 5 ervaring nog niet echt bogen op een glansrijke carriere. Hij moet het dan ook voornamelijk hebben van zijn representatieve uitstraling in de pers. Bij Bayern München hoopt hij een goede stap te zetten in zijn trainerscarriere.
Bayern München draait echter stug in de competitie tot dusver. De 3e plaats is niet echt een prestatie van formaat. "Het bestuur en de supporters verwachten meer" zegt haagse_peitah, "en ikzelf ook." Daarom heeft de oefenmeester al aangegeven naar versterkingen te zullen kijken. "Ik denk dan met name aan de aanval" zei hij. "Een goede spits erbij en we gaan helemaal los!"
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef Zhero het volgende:
[..]
De media beginnen al druk op je uit te oefenen
[..]
Van mij had je natuurlijk wel moeten winnenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, echt een schande 12 punten uit 5 wedstrijden
Hij is amper online en steekt er amper tijd in. Daar gaat je elftal niet beter van voetballen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:52 schreef Zhero het volgende:
Trouwens lekker dat Schalke het zo slecht doet, hopelijk neemt ie snel ontslag.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:52 schreef Zhero het volgende:
Trouwens lekker dat Schalke het zo slecht doet, hopelijk neemt ie snel ontslag.
Dan mogen jullie mij wel even DM'en mocht dat gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is amper online en steekt er amper tijd in. Daar gaat je elftal niet beter van voetballen.
quote:
Ik geef hem er morgen wel van langs met een trainingskampje, dan quit hij gelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dan mogen jullie mij wel even DM'en mocht dat gebeuren.
Ik kan het geld goed gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je vraagt er ook veel te veel voor, naar mijn idee. Hoeveel is die waard? 23 miljoen ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:07 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik kan het geld goed gebruiken.
Heb liever een stuk of drie goede spelers dan een top speler.
Maar voorlopig speelt die nog gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |