Ik wacht er er ook nog op. Tegen BMG geef ik je weinig kans, maar wie weetquote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Funel het volgende:
wacht nog steeds op mijn eerste overwinning, dan maar tegen BMG
Mooi moment voor de eerste driepunterquote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Wij moeten morgen tegen elkaar, good luck.
quote:DIT ZOU MIJN DAG WORDEN - REUS
Marco Reus die door het matige spel van Borussia Dortmund de afgelopen weken het nodige kritiek moest incasseren, snoert de monden van velen.
''Vooraf wist ik dat dit mijn dag zou worden. Toen ik gisterenavond in mijn jacuzzi zat te ontspannen, keek ik ondertussen oude videobanden van de successen die we de afgelopen jaren bij de club hebben behaald. Dit prikkelde mij en dus was ik extra scherp voor deze wedstrijd. En kijk eens aan!'' Zo reageerde Marco Reus na afloop van de met 5-2 gewonnen wedstrijd tegen Schalke04.
Door de thuiszege van die Schwarzgelben stijgt de ploeg naar de elfde plaats.
Kreeg ik ook jaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk eens hoe vroeg het is! Het bestuur ligt nog lekker te slapen en zal later vandaag aankomen om hun gedachten met je te delen.![]()
![]()
Luie varkens zijn hetquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk eens hoe vroeg het is! Het bestuur ligt nog lekker te slapen en zal later vandaag aankomen om hun gedachten met je te delen.![]()
![]()
Graaiers !1!1!1quote:
daarnet ? doe nog maar een keerquote:Op maandag 15 juni 2015 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had je al uitgedaagd. Maar je accepteert niet
quote:WE MOETEN IN DE SPIEGEL KIJKEN - ARBELOA
Opnieuw verloor Hertha BSC een competitiewedstrijd. Dit maal was FSV Mainz05 te sterk voor Die Alte Dame.
De thuisclub kwam op een 1-0 voorsprong door een benutte strafschop van Schieber. Kort daarna kwam alweer de gelijkmaker van Geis, die met een schitterende volley de stand op 1-1 bracht.
In de tweede helft moest Hertha BSC uiteindelijk buigen voor het veel te sterke FSV Mainz05.
Arbeloa was furieus: ''Nadat we op voorsprong zijn gekomen, raakten we de draad volledig kwijt.''
Nadat een interviewer vroeg of trainer Wicky15 in staat was de ploeg weer op gang te krijgen, reageerde de 32-jarige Spanjaard als volgt: ''Je kunt de trainer niets verwijten, we moeten allemaal in de spiegel kijken.''
1 geeltje valt wel mee toch ?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1-1
Wel weer een kaart te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |