Vergelijk jij deze SC met al zijn hoogstaande grappen en diepgravende kwaliteitsdiscussies nu met zoiets banaals als Patty Brard?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is net Patty Brard...niemand wil het zien, maar je komt er toch weer voor terug.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoor je dit al helemaal zeggen met je accent
Slijmbalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Zie je dat Specu? Ik zet de smilie na de punt, zoals het hoort.
Nee, ik zou niet durven om Patty Brard te beledigen....zij is enger dan jullie!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergelijk jij deze SC met al zijn hoogstaande grappen en diepgravende kwaliteitsdiscussies nu met zoiets banaals als Patty Brard?
Jij snapt er weer eens niks van.quote:
Leeft kuiken 2.0 nog?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven om Patty Brard te beledigen....zij is enger dan jullie!!
Waarom precies?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Om 12 uur gaat deze TT over zandnegers.
Het is wiefie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Alsof Yas nog niet genoeg TT's heeft gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Om 12 uur gaat deze TT over zandnegers.
Ja, en kuiken 3.0 ook. Ze hebben allebei wel gehandicapte pootje, maar zoals mijn moeder zei: "je vader mist ook een stuk poot en die heb ik ook niet laten inslapen, dus ze blijven".quote:
Nu willen we wel pics natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en kuiken 3.0 ook. Ze hebben allebei wel gehandicapte pootje, maar zoals mijn moeder zei: "je vader mist ook een stuk poot en die heb ik ook niet laten inslapen, dus ze blijven".
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof Yas nog niet genoeg TT's heeft gehad.
Sinds wanneer komt de punt VOOR de smiley????quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
van mijn vader zijn halve been????quote:
Sinds nu, zo moet dat gewoon.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt de punt VOOR de smiley????
Sooooowwwwwwwwwwwww.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof Yas nog niet genoeg TT's heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |