Staat stijf van de kruiden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Kip opwarmen is meestal niet te vreten, zo'n vies zoetig smaakje.
Kip rauw, dan ben je super ziek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Gooi het gewoon koud in de wraps? Lijkt mij beter dan nog een keer op te warmen dan wordt het droog als een malle.
bedankt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk, je moet alleen niet vergeten de elastiekjes steeds te verwijderen voordat je de kipfilets weer opwarmt.
Soberzo in pan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:49 schreef sturmpie het volgende:
beter in de pan dan de magnetron.
de kip wordt, na meerdere malen opwarmen, natuurlijk wel droog en misschien hard/krokant, maar het blijft eten
afrika
takje bijten
zwemmen naar italië
kip opwarmen in pan, ja dat mag, beter dan in magnetron.
Glazen deksel erop en staat in de kelder.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:28 schreef Neverknown het volgende:
Jawel dat kan wel als je het goed afgedekt en gekoeld hebt in de tussen tijd.
Kan prima,quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:01 schreef remlof het volgende:
Oh hij wil ze opeten. Dat zou ik niet doen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al gebakken had?
3 dagen... Ik eet hem smorgen op dus ik bakte hem in een grilpan deed saus en alles erbij, daarna at ik het. Toen in een pan in de kelder, toen de dag erna die avond opgegeten toen weg gezet en nu is het de bedoeling morgenvroeg te eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:53 schreef technofreak86 het volgende:
Je zet dus gekookte kip, nadat je het uit de pan half hebt opgegeten, met een glazen deksel 3 dagen in de kelder, en komt dan hier vragen of je het in een wrap kan doen? Dit moet haast wel een troll zijn. Wat verwacht je voor adviezen?
Jawel smaakte vandaag ook prima, niet heerlijk maar is okay, heb ze gebakken in de grilpan dus was toch al aan de droge kant.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan prima,
zolang je niet verwacht dat het lekker blijft dan.
Het is een hele pan en ik verrek het die pan schoon te maken om hem daarna weer vuil te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Waarom in de kelder en niet in de koelkast?
En hoe koud is het in je kelder?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is een hele pan en ik verrek het die pan schoon te maken om hem daarna weer vuil te maken.
Iets dat gaar is, is niet eeuwig gaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:23 schreef emmyemmy het volgende:
Als je het gebakken hebt waarom noem je het dan rauw? Volgens mij weet jij niet helemaal waar je mee bezig bent
Graad of 13quote:
Jawel, hoor. Gaar is gaar. Volgende stadium is rot.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Iets dat gaar is, is niet eeuwig gaar.
[..]
Graad of 13
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Iets dat gaar is, is niet eeuwig gaar.
Hmm dat klinkt niet goed, misschien het dan maar weg flikkeren of eraan ruiken en proberen als het niet gek ruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Gaar is gaar. Volgende stadium is rot.
Dat is dus vrij warm. Erg verstandig is het niet.
Nouja ik vind weggooien zonde, en het is lekker. Maar ik kan ruiken, als het rot is, proef je toch wel neem ik aan?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik vind weggooien zonde, en het is lekker. Maar ik kan ruiken, als het rot is, proef je toch wel neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |