SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik had netjes gewacht deze keer maar wilde deze TT erg graag makenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:50 schreef Tarado het volgende:
Ja sorry, had niet gezien dat ik de laatste was
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik had net zo iets in gedachte dus geen puntquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik had netjes gewacht deze keer maar wilde deze TT erg graag maken![]()
![]()
Waardeloze TT.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik had netjes gewacht deze keer maar wilde deze TT erg graag maken![]()
quote:...................................
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom uberhaupt Heitinga? Vorig jaar was die niet goed genoeg en nu wel?Het lijkt net alsof het scouting netwerk niet verder reikt dan een handjevol oud-Ajacieden
![]()
Heeft afgelopen jaar het Ajax systeem geleerd en is er nu klaar voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:24 schreef Gruisman het volgende:
Waarom uberhaupt Heitinga? Vorig jaar was die niet goed genoeg en nu wel?Het lijkt net alsof het scouting netwerk niet verder reikt dan een handjevol oud-Ajacieden
![]()
nieuwe spits is niet nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat ze eens Sigthorsson verkopen en een nieuwe spits halen
Milik - Zivko - Fisscher
mja
Boer denk
siggy ----- Milik -------- Schone -----Fisscher---- gudelj ----------zivkoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blijkbaar is ervaring alleen te vinden in oud-Ajacieden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:24 schreef Gruisman het volgende:
Ook wel logisch want alleen zij kennen het ajax spelletje.
Even serieus trouwens: wat is nou precies het ajax spelletje dan?
Want op mij komt het spel van de boer over als tot in den treurnis op balbezit proberen te voetballen zonder risico. Een zogeheten plan B is er ook niet. En alhoewel die uitspraak in die context vrij lachwekkend was, vind ik nog steeds dat er wel een punt in zit.
In mijn ogen kunnen de beste ploegen hun tactiek compleet omgooien om zo op de situatie in te kunnen spelen. In een seconde moet je van park the bus naar met het hele team de bal afjagen kunnen gaan. Van kort tikkie takkie dor het midden naar voorzetten van de zijkant. Spelers moeten veelzijdig zijn ipv vastgeroest in een specifieke taak in het systeem a la de toyoto filosofie.
Veel mensen gaven de afgelopen 5 jaar aan dat de sterkte van Ajax uit de vastigheid van het systeem komt, maar op de lange termijn zie ik dat alleen maar als een zwakte.
Het is ook niet zo gek dat ploegen als dnjepr of red bull salzburg van ajax winnen, die zijn gewoon veel dynamischer ipv het statische ajax.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik wil Zivko eerst 5 wedstrijden op rij in het eerste zien spelen voor ik een oordeel over hem geef.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zivkovic is niet goed genoeg, Fischer is geen echte spits. Milik alleen is niet voldoende.
Fisscher als derde keus spits is voldoende te noemenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
fijn weekend allen!!!
En genoeg slowchat weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Te triest dat hij gehaald werdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig voorlopig geen Sjonnie de booskijker
Al is alles beter dan Van der Hoorn, maar je versterkt er je basis nooit mee.
Netto is gewoon volslagen incompetentOh.![]()
Waarom mensen die geldwolf nog verdedigen is mij een raadselquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te triest dat hij gehaald werd
Al is alles beter dan Van der Hoorn, maar je versterkt er je basis nooit mee.
Netto is gewoon volslagen incompetentRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is wel een zooitje op dit moment zeg. Onderhandelingen die op maandag gestart worden met een speler worden op vrijdag afgebroken door iemand die op woensdag is geïnstalleerd als adviseur.![]()
Via die Duivenbodequote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:16 schreef FritzWepper het volgende:
Het is wel een zooitje op dit moment zeg. Onderhandelingen die op maandag gestart worden met een speler worden op vrijdag afgebroken door iemand die op woensdag is geïnstalleerd als adviseur.RED ONS HENNIEGOD![]()
Grote kans dat Overmars (en mss ook De Boer) de Kerst niet halen (stappen zelf op waarschijnlijk).
Zullen wel weer 2 kampen ontstaan, terug bij af dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lzo ver gaat het niet komenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Grote kans dat Overmars (en mss ook De Boer) de Kerst niet halen (stappen zelf op waarschijnlijk).
Zullen wel weer 2 kampen ontstaan, terug bij af dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we hopen dat Overmars en de Boer weggaanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Zullen wel weer 2 kampen ontstaan, terug bij af dus.Oh.![]()
Jonk als trainer, met een veredeld jeugdelftal spelen. Mooi man.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Overmars en de Boer weggaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: