Omdat het een deathrattle is en je dus 7 minions kwijt kan, ervanuit gaande dat je verder niets hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoezo die extra boombot? Kan maar 7 minions in totaal hebben
Ik zie jou wel online in battle.net.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Je bent sneller dan ik Molurus, zit nog steeds te wachten
Yep... allemaal mensen die het niet voor elkaar krijgen om 1 partij per week te spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe zit het met het toernooi eigenlijk?
heb het gevoel dat ik al een jaar niet gespeeld heb
edit: Oh ik zie dat de deelnemerlijst gehalveerd is
Ik heb die kaartmount al wel maar waarschijnlijk minder wins dan jij. Dus mogelijk dat er iets mis is gegaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:43 schreef topdeck het volgende:
Huh ik heb 160 wins met lock (voor hots launch) en k heb nog die kaartmount niet. Of moet je 100 wins hebben naa de launch?
oh ik heb m toch welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:09 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik heb die kaartmount al wel maar waarschijnlijk minder wins dan jij. Dus mogelijk dat er iets mis is gegaan?
Binnenkort een keertje? Kan maandag op zijn vroegst..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef muhahaha het volgende:
Mja denk ook wel dat zij weinig kans hadden op winst. Ik hoef alleen nog een game tegen Perrin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |