Echt nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:02 schreef BarryOSeven het volgende:
HOPPA!!
Daar is ie dan!
[ afbeelding ]
Niceee!
Kak was erin getraptquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:02 schreef BarryOSeven het volgende:
HOPPA!!
Daar is ie dan!
[ afbeelding ]
Niceee!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Hehe, ok om het goed te maken mogen jullie over 6 minuten de tavern brawl in.
Ook nooit implosion gebruiken op een DS, gebeurt er ook niets.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gaat van alles mis blijkbaar met procs i.c.m. divine shield:
http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/3a3678/takes_damage_with_divine_shield_interaction_rules/
Hier al lang active...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar blijft die fucking brawl? Heb de trollbroek weer uit trouwens. Maar hij zou er vandaag komen toch?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hier al lang active...
[ afbeelding ]
Nee vandaag alquote:
http://eu.battle.net/hear(...)omization-15-06-2015quote:Region Open Close
Europe Wed 5:00 PM CEST Mon 6:00 AM CEST
Americas Wed 10:00 AM PST Mon 3:00 AM PST
Taiwan/China Thurs 3:00 AM CST Mon 6:00 AM CST
Korea Thurs 04:00 AM KST Mon 7:00 AM KST
Sweet!quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:23 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Nee vandaag al
[..]
http://eu.battle.net/hear(...)omization-15-06-2015
Ik ben gewoon bang om te vragen 'welke' omdat 90% kans is dat je nog steeds op je trollstoel zit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Die gouden cardback![]()
Jammer dat wij die niet kunnen krijgen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang om te vragen 'welke' omdat 90% kans is dat je nog steeds op je trollstoel zit.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang om te vragen 'welke' omdat 90% kans is dat je nog steeds op je trollstoel zit.
Van TESPA, enkel te krijgen door Amerikaanse studenten, of via Ebay voor een paar honderd dollar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waar is die dan van? Of heb je een trolltrui aan?
Nice, congrats!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Na zo'n 15 a 20? pakjes opengemaakt te hebben (voornamelijk arena) kreeg ik mijn eerste random Legendary: Mal'Ganis!
Ik vind het wel passend want ik speelde altijd Warlock in retail wow (2005-2007)
Nu heb ik ook een doel om een constructed deck te maken. Een budget versie van demon control begint zich nu wel uit te tekenen.
nu maar sparen voor 2x Doonmguard .
Tja is wel lastig ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen maar allround rares gecraft voor 100 per stuk, denk aan knife juggler, defender of argus, azure drake. En ook maar 1 per stuk om meer variatie te hebben
met het idee dat ik dan al mijn simpele deckjes wat kan upgraden omdat je toch voor de quests flexibel moet zijn (ik doe sowieso alle 60+ quests ongeacht class en 40 quest doe ik ook als ik niet meer mag wisselen. )
Ik disenchant de meeste golden cards ook als ik er nog geen 2 van heb. Uitzondering zijn als het echt top kaarten zijn.
Zit nu met het dilemma om 6 commons te craften en dan heb ik 85% van een echt deck. (minus Dr Boom en 2-3 rares) Die rares kan ik dan zo snel mogelijk erbij craften.
Of moet ik aan de lange termijn strategie vasthouden en nooit craften omdat je ze uiteindelijk toch wel krijgt,.......
moeilijk moeilijk
Voor brawl zijn er nieuwe kaarten, alleen daar te gebruiken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Altramedes?
Is dat een nieuwe legendary?
Whenever your opponent plays a card gaing +2 attack
Ah tof!quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor brawl zijn er nieuwe kaarten, alleen daar te gebruiken.
Kun je dat kiezen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee zoveel als je wilt, ik speel iig tenminste 1x met elk deck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |