Twee legendaries zijn nog niet gold..quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de decklist, zag er tof uit haha.
Eens kijken of ik daar een deck voor kan bedenken.quote:
Had hem een keer permanente stealth gegeven in Rogue, tegenstander wist niet meer wattie moest doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Eens kijken of ik daar een deck voor kan bedenken.Rogue met Price Galywix en Cho wordt misschien best leuk.
Hahahah geniaal, hij is inmiddels gecraft en heb even een priest deck van hearthpwn gehaald. Wat is die site traag trouwens, volgens mij zit er een javascript bitcoin miner in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had hem een keer permanente stealth gegeven in Rogue, tegenstander wist niet meer wattie moest doen
Niet over 8 uur en 10 minuten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:45 schreef muhahaha het volgende:
Over 9 uur is de nieuwe brawl beschikbaar
Ik weet het ook niet, maar ik ging ervan uit dat de standaard tijd voor ons gewoon 5 uur 's middags op woensdag isquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag geen minuten in de app dus geen idee. Dacht dat hij al beschikbaar zou zijn.
Yup daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik ging ervan uit dat de standaard tijd voor ons gewoon 5 uur 's middags op woensdag is
Dat zou wel heel tof zijn, maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat de manier van brawlen gaat veranderen. En zeker niet wekelijks, dat is technisch veel te veel gedoe.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik hoop een waarin we zelf decks kunnen maken, denk dat de modus op die manier veel meer te bieden heeft.
Het is bevestigd (bij de aankondiging) dat we in sommige brawls onze eigen decks mogen maken, dus verwacht die zekerquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zou wel heel tof zijn, maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat de manier van brawlen gaat veranderen. En zeker niet wekelijks, dat is technisch veel te veel gedoe.
Denk eerder dat ze 2 nieuwe heroes introduceren die je kunt kopen, met zo'n custom decklist.
Dat zou heel erg tof zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is bevestigd (bij de aankondiging) dat we in sommige brawls onze eigen decks mogen maken, dus verwacht die zeker
Of dat nu al het geval gaat zijn is te betwijfelen, maar het komt zeker en lijkt me een stuk interessanter.
Lijkt er dus op dat er ook andere prijzen bijkomen?quote:Shake things up and have some fun with quirky custom decks & rule bending challenges. Take part in a brawl each week to win card packs and other epic in-game prizes.
Ík hoop het. Anders zou het voor mij snel einde brawl zijn als er niet een beloning tegenover staat dat de moeite waard is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Zie net dat ik een mail heb gekregen van Blizzard waarin het volgende staat:
[..]
Lijkt er dus op dat er ook andere prijzen bijkomen?
Ik hoop dat ze die custom kaarten gaan releasen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Zie net dat ik een mail heb gekregen van Blizzard waarin het volgende staat:
[..]
Lijkt er dus op dat er ook andere prijzen bijkomen?
Hoop wel dat het cards gaan zijn die je daarna ook kunt craften, anders wordt het nogal kut en kom ik sowieso nooit meer aan werken toequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel een licht aangepaste versie hoop ik dan, anders zijn ze nogal onspeelbaar
Het gaat om die in-game epic loot handelquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Nou, 1 potje brawl winnen lukt toch wel?
Lijkt me juist leuk die achievements in Hearthstone. Ze zitten ook in Diablo, WoW en StarCraft. Ik vind het altijd leuk, die subdoelen in een spel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Blegh, achievements. Alleen met echte beloningen eraan verbonden, anders laat ik ze lekker liggen. Voegt niets toe.
Meh, wat heb ik eraan. 'Win honderd keer als hunter, 10 e-penis punten'. En nu? Heeft dit mijn ervaring veranderd of heb ik iets gedaan wat ik toch wel zou doen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:16 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Lijkt me juist leuk die achievements in Hearthstone. Ze zitten ook in Diablo, WoW en StarCraft. Ik vind het altijd leuk, die subdoelen in een spel.
En wat bedoel je met, het voegt niks toe?
Uiteraard en voor velen zijn achievements ongetwijfeld een toevoeging. Voor mij moet een game gewoon uitdagend zijn zonder dat daar specifieke achievements voor zijn die op kunstmatige wijze de game verlengen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Perrin het volgende:
Er bestaan ook wel een aantal verschillende spelerstypen..
Doe de Bartle Test!
http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Perrin het volgende:
Er bestaan ook wel een aantal verschillende spelerstypen..
Doe de Bartle Test!
http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig![]()
Niemand die je dwingt die achievements te doen. En daarbij, volgens die redenering is het spelen van Hearthstone ook een niks-toevoegende bezigheid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Meh, wat heb ik eraan. 'Win honderd keer als hunter, 10 e-penis punten'. En nu? Heeft dit mijn ervaring veranderd of heb ik iets gedaan wat ik toch wel zou doen?
'Win met een deck zonder legendary', ja leuk, maar ook dat doe ik wel eens. Wil ik echter serieus met gevarieerde decks in ranked, dan is dit alleen maar belemmerend. Etc. etc. etc.
Behalve als er dus goud/dust/pack-rewards aan vastzitten, dan doe ik het wel
Weet ik, maar zoals ik zeg: voegt voor mij niets toe, zou me niet bekorren. En dat is niet waar, want Hearthstone voegt lol toe aan mijn leven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:48 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Niemand die je dwingt die achievements te doen. En daarbij, volgens die redenering is het spelen van Hearthstone ook een niks-toevoegende bezigheid.
Ja, die mening mag je hebben natuurlijk. Maar zeggen dat Achievements niets toevoegt is dus niet waar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Weet ik, maar zoals ik zeg: voegt voor mij niets toe, zou me niet bekorren. En dat is niet waar, want Hearthstone voegt lol toe aan mijn leven.
Zie dus liever iets anders dan Achievements toegevoegd worden, is wat ik wil zeggen
De sleutelwoorden zijn: 'Voor mij'quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, die mening mag je hebben natuurlijk. Maar zeggen dat Achievements niets toevoegt is dus niet waar.
Nou het kan ook voor jou interessant zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uiteraard en voor velen zijn achievements ongetwijfeld een toevoeging. Voor mij moet een game gewoon uitdagend zijn zonder dat daar specifieke achievements voor zijn die op kunstmatige wijze de game verlengen.
En dat doet HS al prima, dus voor mij hoeft dat niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |