Ik heb nu de laatste 4.4 geïnstalleerd zoals hierboven aangegeven, geen resultaat, nog steeds enkel de linke toets die reageert. Zou het flashen van 5.1 een reële kans hebben qua oplossen van het probleem of is het dan toch waarschijnlijk een hardwarematig iets?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:11 schreef RobertNL het volgende:
Nee, die geeft geen OTA's, dan moet je wachten tot de stable denk ik. Maar ik verwacht dat flashen naar 5.1 via flashtool nodig is. Dit omdat de bestandsindeling van het systeem anders is.
Dat was ook mijn idee maar vragen staat vrij vandaar. Maar weer in de pen bij Pandawill dan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:39 schreef Mehari het volgende:
Als het software matig was zou het nu echt wel werken.
Ik denk een hardware probleem.
Dan ben ik er inderdaad bang voor dat het een gevalletje RMA is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb nu de laatste 4.4 geïnstalleerd zoals hierboven aangegeven, geen resultaat, nog steeds enkel de linke toets die reageert. Zou het flashen van 5.1 een reële kans hebben qua oplossen van het probleem of is het dan toch waarschijnlijk een hardwarematig iets?
Ik vind dit perfect. Doe het zoals het voor jou het gemakkelijkste is. Heel fijn dat je het uberhaubt deelt, dan blijf ik een beetje op mijn chinaphone game.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:29 schreef rene90 het volgende:
De 1e batch is klaar en gaat naar de mensen toe die mee hebben gedaan aan zo'n prijzen ronde. Enige verschil is dat er nu een 1080p schem in zit en 500mah extra accu. Verder de bekende 6752 (jammer dat ze niet gelijk de 3 hebben gedaan), 3 GB RAM en de Sony 214 lens.
Jup, erg fijn. Beter dan op GIZ de zoveelste ''leak'' post te lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:29 schreef rene90 het volgende:
Vinden jullie het prettig als ik af en toe wat van deze info deel in een combi post of is het eerder irritant? Ik krijg namelijk tig mailtjes tegenwoordig met info over nieuwe producten dus mocht er interesse zijn kan ik wel vaker zo'n combinatie post maken.
Vergeet de coupon FOKNL niet, kom je op $147,57 uitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Over minder dan 2 weken ga ik Xiaomi Redmi 2 Pro bestellen,want bijna ¤150 voor een 64bit quadcore is gewoon een lachertje.
Ben wel toe aan een krachtige China/HK AndroidOS smartphone!!
Idem, Tweakers krijgt ze binnenkort een keer. Althans van wat ik begreep.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wacht nog op je eerste Xiaomi (high end) review.
Balen, te repareren?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:35 schreef JaqenHghar het volgende:
M'n vader heeft z'n mi3 laten vallenScherm kapot.
Hoe krijgt ie het voor elkaar.
Tot hoe lang is het geldig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vergeet de coupon FOKNL niet, kom je op $147,57 uit
Tot....geen idee eigenlijk, maar als hij verlopen is kan ik hem wel weer laten verlengen. Tenzij de telefoon onder de $150 zakt want dan werkt de coupon niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tot hoe lang is het geldig?
aha!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tot....geen idee eigenlijk, maar als hij verlopen is kan ik hem wel weer laten verlengen. Tenzij de telefoon onder de $150 zakt want dan werkt de coupon niet meer.
Gewoon de coupon invullen op pandawill en dan werkt ie, maar ik weet niet wanneer hij verloopt dat is het meer. Een voorwaarde van de coupon is een minimale orderwaarde van $150 dus ik bedoel dat hij niet over 2 weken opeens $149 kost want dan werkt de coupon niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
aha!!
Coupon invullen toch?of vergis ik me nou?
Over ~2 weken weet ik het of het werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon de coupon invullen op pandawill en dan werkt ie, maar ik weet niet wanneer hij verloopt dat is het meer. Een voorwaarde van de coupon is een minimale orderwaarde van $150 dus ik bedoel dat hij niet over 2 weken opeens $149 kost want dan werkt de coupon niet meer.
Gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:27 schreef RobertNL het volgende:
Maandag wellicht de Elephone P7000 review van FOK! online
Ik sta ook op het punt om deze telefoon te bestellen. Fijn formaat, goede kwaliteit en reviews.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Over ~2 weken weet ik het of het werkt.
Kan je gewoon installeren vanuit de Xiaomi store.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft de developer ROM van Xiaomi standaard gapps erop staan? Anders dit maar eens proberen.
http://www.xiaomidevice.c(...)l-google-play-store/
Volgens mij is dit er al lang uitgehaald omdat de Chinese overheid daartegen bezwaar zou hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je gewoon installeren vanuit de Xiaomi store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |