Jarigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Is hij jarig?
Heeft hij een prijs gewonnen?
Aww wat schattug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
Gefeliciteerd
Net een taart gegeten (en kaarsjes uitgeblazen), Johannes was heel erg blij.
[ afbeelding ]
Taart gemaakt door Paxcon en mij.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
Gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Dat is absoluut een feit! Een hele doos!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aww wat schattug.Hebben jullie hem ook een jaarvoorraad speciaalbier cadeau gedaan?
Oh dus ik hoef niks meer mee te brengen? Of is er nog plek?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit! Een hele doos!
Én een grote kaart van Oscar de hondquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aww wat schattug.Hebben jullie hem ook een jaarvoorraad speciaalbier cadeau gedaan?
Wow geweldigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Én een grote kaart van Oscar de hond
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant een portretfoto van Oscar de hond
Nederland natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Zeg Johannes_Vermeer. Wie gaat er winnen. China of Nederland met het WK vrouwen?
Er is nog plekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef niks meer mee te brengen? Of is er nog plek?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:36 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Johannes!
[ afbeelding ]
Thx so much Zlaat!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd Alba!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Én een grote kaart van Oscar de hond
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant een portretfoto van Oscar de hond
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
GEFELICITEERD!
Feest dit dat alles
lobbi
Wat een liefdequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
Gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:
Hij woont in Groningenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:48 schreef Sked het volgende:
Is Johannes jarig?
Gefeliciteerd kerel
Ik zou je een verjaardagscadeau sturen als ik wist waar je woont.
Die bigstar is overal bekendquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat 'Johannes_Vermeer Groningen' niet bij het juiste adres belandt
Die zijn zo gek nog niet! Een kaartje met 'etsu' erop kwam bij de bewuste user aanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs bij de zwakbegaafde postbezorgers?
Dat maakt het toch wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn zo gek nog niet! Een kaartje met 'etsu' erop kwam bij de bewuste user aan
Kaartjes met J. Vermeer zijn anders al eens bij mij thuis belandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:48 schreef Sked het volgende:
Is Johannes jarig?
Gefeliciteerd kerel
Ik zou je een verjaardagscadeau sturen als ik wist waar je woont.
Ik ga me vanavond eens terugtrekken met een grote lading Alba gifs, dat wordt me een spannend feestje bohhquote:
Terugtrekken krijgt ineens een hele andere betekenis in die zin......quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond eens terugtrekken met een grote lading Alba gifs, dat wordt me een spannend feestje bohh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |