Dat kan best. Maar leven in een "maatschappij" waar je gewoon keihard moet knokken voor bestaansrecht is naar mijn idee vele male leuker dan dit.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mijn opa's werden 93 en 91 en hadden nog > 20 mooie actieve jaren na hun pensionering wellicht dat ik daarom een andere kijk heb. En hun werk vonden ze ook leuk.
Wat romantisch.....quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat kan best. Maar leven in een "maatschappij" waar je gewoon keihard moet knokken voor bestaansrecht is naar mijn idee vele male leuker dan dit.
Ga je tuin eens onderhouden, tokkie.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:51 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ach half Nederland is nog aan het werk en ik zit lekker te chillen met pils sja zo slecht is het leven nog niet
Alsof je dan nog net zo veel energie en mogelijkheden hebt dan wanneer je jong bent.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mijn opa's werden 93 en 91 en hadden nog > 20 mooie actieve jaren na hun pensionering wellicht dat ik daarom een andere kijk heb. En hun werk vonden ze ook leuk.
Gewoon een lang actief leven zonder weg te hoeven rotten.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
liever een kort leven waarin je meer actie hebt gehad dan 67 jaar werken en stilletjes weg rotten.
Het is raar dat de meeste mensen oud worden als een goed leven zien.
Wordt aan gewerkt net een offerte binnen 4100, net binnen alles klaar nieuwe badkamer vloer keuken nieuwe trap alle muren gestucced benee en boven wc spouwmuur isolatie alles dubbel glas en nieuwe kozijnen niet haten vriendquote:Op maandag 15 juni 2015 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je tuin eens onderhouden, tokkie.
Ga weg man ik zie mijn werk als hobby beetje rollen beetje ouwehoeren onderweg en als het moet ff serieus aan de bakquote:Op maandag 15 juni 2015 01:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
liever een kort leven waarin je meer actie hebt gehad dan 67 jaar werken en stilletjes weg rotten.
Het is raar dat de meeste mensen oud worden als een goed leven zien.
Oke, mijn beeld over jou is 180 graden gedraaid.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt net een offerte binnen 4100, net binnen alles klaar nieuwe badkamer vloer keuken nieuwe trap alle muren gestucced benee en boven wc spouwmuur isolatie alles dubbel glas en nieuwe kozijnen niet haten vriend
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, mijn beeld over jou is 180 graden gedraaid.
Dat is mooi voor jouquote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga weg man ik zie mijn werk als hobby beetje rollen beetje ouwehoeren onderweg en als het moet ff serieus aan de bak
Wat doe je dan precies? beetje rollen beetje ouwehoeren...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga weg man ik zie mijn werk als hobby beetje rollen beetje ouwehoeren onderweg en als het moet ff serieus aan de bak
Conducteurquote:Op maandag 15 juni 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies? beetje rollen beetje ouwehoeren...
Alles behalve de tuin.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt net een offerte binnen 4100, net binnen alles klaar nieuwe badkamer vloer keuken nieuwe trap alle muren gestucced benee en boven wc spouwmuur isolatie alles dubbel glas en nieuwe kozijnen niet haten vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |