Thanks allen!
En ja, de pups hebben best een druk leven! Gisteren was er 's ochtends bezoek van pupkopers, (met name voor Paars en Blauw/Groen). En 's middags kwam een vriend van mijn man op bezoek met zijn vriendin en hun Duitse herder I. Van tevoren waren haar baasjes een beetje bang dat I. te wild zou doen met de pups, omdat ze toch wel een beetje 'scherp' is, veel energie heeft en soms wel erg wild speelt. Daarnaast is I. momenteel aan het puberen, dus luisteren is niet altijd haar hobby. Maar I. gedroeg zich perfect, ze heeft heerlijk gespeeld met Nori (rondjes crossen op het gras en samen op de trampoline liggen 'bekvechten') en daarna toen Nori het allemaal wel gezien had en naar binnen ging speelde ze ook nog heel lief en voorzichtig met de pups. Echt een prima ervaring voor de pups met een grote andere hond, niet te speels maar ook niet te afstandelijk.
![Ica%205-7_zpsb8vcdozk.jpg]()
![Ica1%205-7_zps8vpkw31z.jpg]()
![f2ad471c-d44b-44bf-8032-e97df0bbffc5_zpshcodc9sg.jpg]()
![Ica2%205-7_zpssrmudnyn.jpg]()
![Ica4%205-7_zpsvoocaudu.jpg]()
![Ica6%205-7_zps1dtesajx.jpg]()
![Ica7%205-7_zpsbq6vvvjv.jpg]()
![Ica5%205-7_zpswxgtgzsl.jpg]()
![Ica8%205-7_zpsmyy0gczg.jpg]()
![Ica9%205-7_zpsjn5qrl7c.jpg]()
![Ica10%205-7_zpsss9bmckd.jpg]()
![Ica11%205-7_zps6ksrvbvn.jpg]()
En ik heb zoals beloofd een filmpje gemaakt!
![th_MOV_4426_zpsbufhkfsa.mp4]()
Vanmiddag zijn alle pups mee geweest naar het lokale winkelcentrum (of wat daar voor door moet gaan, hier in het verre oosten

). Eerst weer 20 min in de auto (piepen!) en daarna in de parkeergarage geparkeerd, en samen met mijn man de pups per twee (apart van elkaar) en rondje meegenomen. Roltrap op, rondje winkelcentrum, alle enthousiaste mensen beleefd te woord staan ('ja hoor, u/jij mag wel even aaien' 'morgen 7 weken' 'ja, heel erg lief' 'het zijn Labradors' 'nee, het is ons eigen nestje' etc. etc.), en weer terug de roltrap af en de auto in zodat ik de volgende kon meenemen (ondertussen was er bij de auto wel oppas natuurlijk, we hebben de andere zes niet alleen gelaten). Ik moet zeggen, toen ik mijn vierde rondje deed had ik er ook wel een beetje genoeg van
Maar de pups deden het goed, vooral Wit vond het allemaal super fantastisch en liep bijna galopperend naast me aan het lijntje met een soort van blije grijns op z'n bekkie. Zwart daarentegen vond het best spannend en wilde eigenlijk niet meelopen, hij voelde denk ik ook aan dat ik er wel een beetje klaar mee was (hij was pup nr 4 voor mij). Dus toen heb ik even geruild met mijn man, die Groen had op dat moment, en toen ging het met allebei prima

Foto's van de pups op stap, Wit met blij hoofd (en lijntje in z'n bek):
![DSC_4440_zpsshsiadiu.jpg]()
En Groen en Zwart samen in een auto

![DSC_4441_zpsavswxf1q.jpg]()
Eenmaal allemaal terug in de auto waren ze heel braaf stil op de terugweg, en thuis gingen ze na een hapje eten nog even lekker spelen, en vielen daarna heerlijk buiten in slaap.
Nog een filmpje van vanmiddag, pups spelen met de nog niet geïnstalleerde glijbaan van mijn dochtertje:
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!