abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_153889062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

als ik heel brutaal mag zijn
hoeveel heeft die tattoo nou gekost?
Deze viel mee maar bij een argentijnse artiest laten zetten... 300... ruim 5 uur werk!
pi_153889073
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat ontzettend lelijk zeg... ;s
Ga terug naar KLB :) En van je schoolvakantie genieten.
pi_153889080
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ga terug naar KLB :) En van je schoolvakantie genieten.
heb ik nog niet
pi_153889099
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef BananenTosti het volgende:

[..]

Deze viel mee maar bij een argentijnse artiest laten zetten... 300... ruim 5 uur werk!
heb je dan in euro's of in peso's betaald?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:57:01 #107
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_153889114
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef BananenTosti het volgende:

[..]

Deze viel mee maar bij een argentijnse artiest laten zetten... 300... ruim 5 uur werk!
Damn, aardig duur vind ik wel nog.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_153889124
Liras! Kwam beter uit
pi_153889136
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:

[..]

Damn, aardig duur vind ik wel nog.
weet jij de euro peso koers dan?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:58:20 #110
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_153889149
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

weet jij de euro peso koers dan?
Dacht dat ze euro's bedoelde.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_153889177
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:

[..]

Damn, aardig duur vind ik wel nog.
Vind je echt? Ik vind het enorm meevallen. Voor het werk wat is geleverd. Bij een nl artiest betaal je tegenwoordig ruim 100 per uur.

Ik ben tevreden in elk geval :)
pi_153898525
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:46 schreef Brinxter het volgende:

[..]

Kijk, zou je mij misschien wat van die links kunnen geven dan?
Want met de informatie die ik nu heb zou ik bv. bij Tattoo Bob terechtkomen, en daar heb ik geen goede dingen over gelezen qua portretten.
Tattoo Joey in Geldrop maakt fantastische portretten. 1 minpunt heeft een hele lange wachtlijst. Maar goed dan heb je ook wat. Hij heeft Facebook en een website
en instagram.
pi_153898701
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:59 schreef BananenTosti het volgende:

[..]

Vind je echt? Ik vind het enorm meevallen. Voor het werk wat is geleverd. Bij een nl artiest betaal je tegenwoordig ruim 100 per uur.

Ik ben tevreden in elk geval :)
Wat is duur als er de rest van je leven mee rond moet lopen. Betaal graag wat meer hoor.

Ken ook genoeg artiesten die 150 per uur rekenen, alle waar naar zijn geld toch.
  zondag 28 juni 2015 @ 11:55:12 #114
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153899274
100 euro per uur is normaal hoor, ik betaalde 150 euro per uur bij Tattoomania. Lekker belangrijk overigens, al was het 200 euro per uur. Wat akaQ zegt is gewoon waar, je loopt er je leven lang mee rond. Dan wil je liever een goeie artiest die wat meer vraagt, dan Bob de Bijbeuner die op z'n zolderkamer voor 50 euro je arm volzet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153906761
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:14 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Check Tattoo Joey in Geldrop voor goede portretten [ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:01 schreef flowersandbutterflies het volgende:

[..]

Tattoo Joey in Geldrop maakt fantastische portretten. 1 minpunt heeft een hele lange wachtlijst. Maar goed dan heb je ook wat. Hij heeft Facebook en een website
en instagram.
Thanks, die gast kan er zeker wat van, wauw.
Mocht ik nou op bezoek gaan bij zo'n tatoeerder, is het dan genoeg dat ik op mijn smartphone de voorbeelden heb, of is het beter deze uit te printen?
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_153908242
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 17:59 schreef Brinxter het volgende:

[..]

[..]

Thanks, die gast kan er zeker wat van, wauw.
Mocht ik nou op bezoek gaan bij zo'n tatoeerder, is het dan genoeg dat ik op mijn smartphone de voorbeelden heb, of is het beter deze uit te printen?
Printen lijkt me niet noodzakelijk.
Je kunt ze natuurlijk vantevoren ook mailen naar 'm.
pi_153908272
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 17:59 schreef Brinxter het volgende:

[..]

[..]

Thanks, die gast kan er zeker wat van, wauw.
Mocht ik nou op bezoek gaan bij zo'n tatoeerder, is het dan genoeg dat ik op mijn smartphone de voorbeelden heb, of is het beter deze uit te printen?
Weet niet hoe gedetailleerd je tattoo is, anders kun je hem misschien beter printen ;)
pi_153914595
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Weet niet hoe gedetailleerd je tattoo is, anders kun je hem misschien beter printen ;)
Er is nog geen tattoo, enkel ideeen.
Emailen kan ik altijd nog ter plaatse vanaf de foon, thnx!
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_153915043
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:47 schreef Brinxter het volgende:

[..]

Er is nog geen tattoo, enkel ideeen.
Emailen kan ik altijd nog ter plaatse vanaf de foon, thnx!
Ja bedoelde je ideeën :)

Ik heb ze toen uitgeprint en meegenomen want was best groot en gedetailleerd.
  maandag 29 juni 2015 @ 09:29:12 #120
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153920567

Na een klein stukje shaden


Klaar!


Detail


Detail
pi_153923382
^O^ erg gaaf

tevens een vraag:

Ik ben op zoek naar de naam van een bepaalde tattoo:

Je ziet ze vaak aan beide kanten op het sleutelbeen/voorkant schouder staan en zijn een soort van bloemen een vooral heel erg zwart gezet. Geen shading etc maar volledig zwart.




In de omschrijving staat dat dit een polynesian flower tattoo is, maar ik vraag me af of het ook klopt aangezien ik via google niet veel van dit soort afbeeldingen zie als ik op polynesian flower tattoo zoek

[ Bericht 40% gewijzigd door Questular op 29-06-2015 12:43:15 ]
pi_153923585
Volgens mij worden die gebruikt bij inheemse stammen in Borneo (pin me er niet op vast), bij koppensnellers.
Tap tap tap
pi_153923613
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij worden die gebruikt bij inheemse stammen in Borneo (pin me er niet op vast), bij koppensnellers.
Zo te zien wel :) Thx!
  maandag 29 juni 2015 @ 13:40:55 #124
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_153924565
Heb ik ook naar zitten kijken om te verwerken in een tattoo (kom zelf uut borneo ) maar vind ze wel erg zwart
pi_153926415
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
^O^ erg gaaf

tevens een vraag:

Ik ben op zoek naar de naam van een bepaalde tattoo:

Je ziet ze vaak aan beide kanten op het sleutelbeen/voorkant schouder staan en zijn een soort van bloemen een vooral heel erg zwart gezet. Geen shading etc maar volledig zwart.

[ afbeelding ]

In de omschrijving staat dat dit een polynesian flower tattoo is, maar ik vraag me af of het ook klopt aangezien ik via google niet veel van dit soort afbeeldingen zie als ik op polynesian flower tattoo zoek

Heb je hier iets aan?:
http://robinsonmike.blogs(...)rawak-tattoo_31.html
Every living creature on earth dies alone
pi_153926447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vorige week was ik bij een vriendinnetje eten en ging het over onze tattoo-plannen. Onafhankelijk van elkaar blijken we in onze zoektocht bij dezelfde artist uit te zijn gekomen. Dat kan geen toeval zijn.

Ons oog is gevallen op Jules Blomen in Geldrop.

Zij wil graag een libelle op haar rug laten zetten, ik wil hem de vrije hand geven met een songtekst van een liedje dat voor mij veel betekent, en dat moet dan op mijn onderbeen komen.

Ik vind hele lappen tekst of stukjes songtekst niet mooi (no hard feelings) en ik heb er na het zien van zijn werk wel vertrouwen in dat hij die tekst kan opzetten in een mooi plaatje.

Omdat we niet in toeval geloven, was dit wel een extra zetje naar de eerste stap: langsgaan met onze plannen. Eerst maar eens regelen dat we op dezelfde dag vrij zijn, voor we überhaupt die kant op kunnen scheuren.

Ik hoorde dat hij een best flinke wachtlijst heeft, kan ik alvast beginnen met sparen.
Jules zijn wacht lijst valt nog mee. Maar hij krijgt het steeds drukker ! Dus gauw langs de shop
pi_153934368
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:29 schreef GimmeGore het volgende:

Na een klein stukje shaken [...]

Misschien stomme vraag, en misschien is het al besproken, maar wat is het? Of waarom heb je het? Ik vind het er wel cool uitzien maar snap niet geheel waar ik naar kijk ;)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:33:21 #128
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153985679
Hoi, lurker hier, wil graag even wat input van de tattoobazen hier aangezien in mijn omgeving niemand verstand heeft van tattoo's (en ik zelf ook niet). Ik wil graag over mijn arm een uitlijning van water, beetje dit idee:
maar dan in een vloeiende vorm over boven + onderarm, geen shading alleen lijnen. Nou heel leuk enzo maar nu moet ik dus een artist gaan vinden en ik heb geen idee waar te beginnen, het wordt mijn tweede tattoo (de eerste was gezet in een smoezelig shopje waar ik nooit meer heen ga). Wachtlijst, locatie, prijs maken allemaal niet uit. Ik wil iemand die iets moois kan ontwerpen en het er strak op kan zetten. Hebben jullie tips?
pi_154025320
Pff ik merk dat bij mij de vraag 'of' ik er één neem begint te veranderen in 'wanneer'. Maar ik vind te veel dingen vet en de enige wiens mening ik toch wel belangrijk vind (m'n dame) is het nog niet helemaal eens.

Leuk topic dit, al moet ik zeggen dat zodra iemand 'iets anders' laat zetten, dat sommigen er een wedstrijdje van lijken te maken om wie het hardst 'lelijk!' ofzo kan roepen.
pi_154025483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:26 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:

Leuk topic dit, al moet ik zeggen dat zodra iemand 'iets anders' laat zetten, dat sommigen er een wedstrijdje van lijken te maken om wie het hardst 'lelijk!' ofzo kan roepen.
Joh, dat heb je overal :) Snap de lol er niet van. Over smaak valt niet te twisten. Al zie je soms iets langs komen dat écht niet goed gezet is, maar zelfs dan voel ik me niet geroepen er iets over te zeggen.
pi_154026282
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef artelligence het volgende:

[..]

Joh, dat heb je overal :) Snap de lol er niet van. Over smaak valt niet te twisten. Al zie je soms iets langs komen dat écht niet goed gezet is, maar zelfs dan voel ik me niet geroepen er iets over te zeggen.
Het heeft dan vaak ook met techniek te maken en niet met smaak. Die opmerkingen dan, en dan zijn ze in mijn optiek wel terecht.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_154026334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het heeft dan vaak ook met techniek te maken en niet met smaak. Die opmerkingen dan, en dan zijn ze in mijn optiek wel terecht.
Had het meer over de KLB kliek die laatst kwam buurten ;)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:25:10 #134
16632 Xlarge
========
pi_154026569
Ik ben bezig met mijn gehele arm, het wordt een religieuze/mythologische arm, de eerste twee sessies van 6 uren zitten er op, ik heb er wel nog wat te gaan

pi_154026622
^O^ Wie is de artist?
pi_154029968
Hoi :W

Zit eigenlijk al een paar jaar na te denken over een tatoeage, en de afgelopen weken steeds serieuzer/concreter. Zou 'm op de zijkant van m'n voet willen laten zetten. Zag net dat iemand hierboven ook al informeerde naar ervaringen en ik moet er dus wel rekening mee houden dat dat behoorlijk gevoelig kan zijn, begrijp ik?

Als ik sommige kunstwerken hier zie ( _O_ ) kan ik me voorstellen dat je daar best een flink stuk voor wilt reizen om de juiste artiest te vinden. In mijn geval zou het gaan om een vrij eenvoudig ontwerp (relatief simpele vorm, max. 3x3 cm ofzo). Daarvoor hoef je niet stad en land af te zoeken neem ik aan toch? ;)
Uiteraard wil ik nog steeds een fatsoenlijke shop zoeken en vooraf langsgaan om te kijken wat voor gevoel ik er bij heb enzo!

Iemand ervaring met tatoeëerders in omgeving W-Brabant toevallig? Of tips waarop te letten bij m'n zoektocht? :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154030056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:41 schreef twist02 het volgende:
Hoi :W

Zit eigenlijk al een paar jaar na te denken over een tatoeage, en de afgelopen weken steeds serieuzer/concreter. Zou 'm op de zijkant van m'n voet willen laten zetten. Zag net dat iemand hierboven ook al informeerde naar ervaringen en ik moet er dus wel rekening mee houden dat dat behoorlijk gevoelig kan zijn, begrijp ik?

Als ik sommige kunstwerken hier zie ( _O_ ) kan ik me voorstellen dat je daar best een flink stuk voor wilt reizen om de juiste artiest te vinden. In mijn geval zou het gaan om een vrij eenvoudig ontwerp (relatief simpele vorm, max. 3x3 cm ofzo). Daarvoor hoef je niet stad en land af te zoeken neem ik aan toch? ;)
Uiteraard wil ik nog steeds een fatsoenlijke shop zoeken en vooraf langsgaan om te kijken wat voor gevoel ik er bij heb enzo!

Iemand ervaring met tatoeëerders in omgeving W-Brabant toevallig? Of tips waarop te letten bij m'n zoektocht? :)
Ligt er aan wat je wil of welke stijl. Niet iedereen is goed in alles.
pi_154030071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:41 schreef twist02 het volgende:
Hoi :W

Zit eigenlijk al een paar jaar na te denken over een tatoeage, en de afgelopen weken steeds serieuzer/concreter. Zou 'm op de zijkant van m'n voet willen laten zetten. Zag net dat iemand hierboven ook al informeerde naar ervaringen en ik moet er dus wel rekening mee houden dat dat behoorlijk gevoelig kan zijn, begrijp ik?

Als ik sommige kunstwerken hier zie ( _O_ ) kan ik me voorstellen dat je daar best een flink stuk voor wilt reizen om de juiste artiest te vinden. In mijn geval zou het gaan om een vrij eenvoudig ontwerp (relatief simpele vorm, max. 3x3 cm ofzo). Daarvoor hoef je niet stad en land af te zoeken neem ik aan toch? ;)
Uiteraard wil ik nog steeds een fatsoenlijke shop zoeken en vooraf langsgaan om te kijken wat voor gevoel ik er bij heb enzo!

Iemand ervaring met tatoeëerders in omgeving W-Brabant toevallig? Of tips waarop te letten bij m'n zoektocht? :)
Ik zal je maandag vertellen hoe t voelt op de voet. O+
S. 2014
J. 2016
pi_154030308
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:44 schreef n0a het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je wil of welke stijl. Niet iedereen is goed in alles.
Nee, snap ik. Ik kan me daarom voorstellen dat je bijv. bij zo'n groot portret wel wat tijd steekt in het zoeken van de juiste persoon.

Maar omdat het bij mij dus om zo'n kleine gaat en het een simpele vorm is (ben er nog niet helemaal uit, maar iets van het kaliber bloem/hart/klavertje/etc.) lijkt me dat voor de meesten niet zo'n probleem, toch?

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zal je maandag vertellen hoe t voelt op de voet. O+
Oh, tof! ^O^ De naam van je dochter, toch? Waar op je voet laat je 'm zetten?
Ik zit zelf te denken aan de zijkant/buitenkant (kant van m'n kleine teen zeg maar)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154031130
Twist, onderschat het niet.zelfs van een ogenschijnlijk simpel ontwerp kunnen mensen die het niet kunnen nog een boel verprutsen.

Buitenkant voet raad ik je ook af, slijt er af.

Ik hoop voor eind vd zomer m'n underboob tattoo te hebben. Heb aardig wat bij elkaar gespaard maar heb geen idee wat het gaat kosten.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:36:04 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_154031192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:41 schreef twist02 het volgende:
Hoi :W

Zit eigenlijk al een paar jaar na te denken over een tatoeage, en de afgelopen weken steeds serieuzer/concreter. Zou 'm op de zijkant van m'n voet willen laten zetten. Zag net dat iemand hierboven ook al informeerde naar ervaringen en ik moet er dus wel rekening mee houden dat dat behoorlijk gevoelig kan zijn, begrijp ik?

Als ik sommige kunstwerken hier zie ( _O_ ) kan ik me voorstellen dat je daar best een flink stuk voor wilt reizen om de juiste artiest te vinden. In mijn geval zou het gaan om een vrij eenvoudig ontwerp (relatief simpele vorm, max. 3x3 cm ofzo). Daarvoor hoef je niet stad en land af te zoeken neem ik aan toch? ;)
Uiteraard wil ik nog steeds een fatsoenlijke shop zoeken en vooraf langsgaan om te kijken wat voor gevoel ik er bij heb enzo!

Iemand ervaring met tatoeëerders in omgeving W-Brabant toevallig? Of tips waarop te letten bij m'n zoektocht? :)
Bunker Tattoo in Breda is een fijne shop en heeft meerdere artiesten :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:36:45 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_154031205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:26 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Pff ik merk dat bij mij de vraag 'of' ik er één neem begint te veranderen in 'wanneer'. Maar ik vind te veel dingen vet en de enige wiens mening ik toch wel belangrijk vind (m'n dame) is het nog niet helemaal eens.

Leuk topic dit, al moet ik zeggen dat zodra iemand 'iets anders' laat zetten, dat sommigen er een wedstrijdje van lijken te maken om wie het hardst 'lelijk!' ofzo kan roepen.
Nooit nooit nooit laten afhangen van anderen. Stomste wat je kan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_154031393
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:33 schreef Rozekwarts het volgende:
Twist, onderschat het niet.zelfs van een ogenschijnlijk simpel ontwerp kunnen mensen die het niet kunnen nog een boel verprutsen.

Buitenkant voet raad ik je ook af, slijt er af.
Ja, kan me voorstellen dat je zelfs voor de simpelste dingen nog steeds wel een bepaalde mate van nauwkeurigheid enzo moet hebben :Y dus geen hobbyist op z'n zolderkamertje zeg maar ;)
Maar ik bedoel ook meer dat wat ik zoek niet echt onder een bepaalde 'stijl' ofzo valt, dus dat het eigenlijk niet te doen is om op basis daarvan de juiste persoon te gaan zoeken (denk ik?)

En met 'buitenkant voet' bedoel ik ongeveer zoiets (qua plek):



Slijt dat echt zo snel? :?

quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bunker Tattoo in Breda is een fijne shop en heeft meerdere artiesten :).
Top, da's goed te doen! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154031420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:44 schreef twist02 het volgende:

[..]
Slijt dat echt zo snel? :?

[..]


mijne zit er nu 2jr op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_154031462
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:25 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben bezig met mijn gehele arm, het wordt een religieuze/mythologische arm, de eerste twee sessies van 6 uren zitten er op, ik heb er wel nog wat te gaan

[ afbeelding ]
Supertof! ^O^
pi_154031575
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

mijne zit er nu 2jr op..
Ook op die plek? En zie je dan al iets van slijtage?

Edit: zie nu je tattoo eerder in dit topic, mooi! :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154032040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ook op die plek? En zie je dan al iets van slijtage?

Edit: zie nu je tattoo eerder in dit topic, mooi! :)
nop geen slijtage
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_154033794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:54 schreef twist02 het volgende:

[..]

Nee, snap ik. Ik kan me daarom voorstellen dat je bijv. bij zo'n groot portret wel wat tijd steekt in het zoeken van de juiste persoon.

Maar omdat het bij mij dus om zo'n kleine gaat en het een simpele vorm is (ben er nog niet helemaal uit, maar iets van het kaliber bloem/hart/klavertje/etc.) lijkt me dat voor de meesten niet zo'n probleem, toch?

[..]

Oh, tof! ^O^ De naam van je dochter, toch? Waar op je voet laat je 'm zetten?
Ik zit zelf te denken aan de zijkant/buitenkant (kant van m'n kleine teen zeg maar)
Tussen mn kleine teen en die knobbel op je voet zeg maar, daar komt ie tussen.

Wb slijtage, mijn zus heeft al 8 jaar n vlinder op haar voet en niks van slijtage...
S. 2014
J. 2016
pi_154042193
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar qua stijl wordt het ongeveer zoiets:



Dat is voor elke zelfrespecterende tatoeëerder wel te doen toch? :)
Misschien niet de grootste uitdaging, maar ach.. ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154043605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:52 schreef twist02 het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar qua stijl wordt het ongeveer zoiets:

[ afbeelding ]

Dat is voor elke zelfrespecterende tatoeëerder wel te doen toch? :)
Misschien niet de grootste uitdaging, maar ach.. ;)
Ik zou kijken naar iemand die goed ís in strakke rechte lijnen. En wellicht nog wat input heeft voor je ontwerp, beetje schaduw bijvoorbeeld.

Ik ben aan het vervellen hier. De jeuk is zo goed als weg, al begint het haar zolang te worden dat dat jeukt. Scheer al twee weken om mijn tattoo heen.
pi_154053238
Ja, de lijnen moeten inderdaad wel goed strak worden :Y maar dat lijkt me meer een algemene 'skill' dan dat het echt onder een bepaalde stijl valt, toch?

En dit is inderdaad nog niet het definitieve ontwerp, al denk ik dat ik juist geen schaduw wil eigenlijk...maar daar kan ik nog even over nadenken ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154056582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Hoi, lurker hier, wil graag even wat input van de tattoobazen hier aangezien in mijn omgeving niemand verstand heeft van tattoo's (en ik zelf ook niet). Ik wil graag over mijn arm een uitlijning van water, beetje dit idee: [ afbeelding ]
maar dan in een vloeiende vorm over boven + onderarm, geen shading alleen lijnen. Nou heel leuk enzo maar nu moet ik dus een artist gaan vinden en ik heb geen idee waar te beginnen, het wordt mijn tweede tattoo (de eerste was gezet in een smoezelig shopje waar ik nooit meer heen ga). Wachtlijst, locatie, prijs maken allemaal niet uit. Ik wil iemand die iets moois kan ontwerpen en het er strak op kan zetten. Hebben jullie tips?
Eenmaal, andermaal? of ben ik nu ongeduldig? (ben ik sowieso)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:57:11 #153
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_154062837
begin eerst eens je stijl te zoeken,bv op instagram en google. Wellicht dat mensen je dan beter kunnen helpen? (kleur of zwart, realistisch of old/new skool, watercolor ed)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')