Ik heb het op de achtergrond aanstaan en ik erger mij rot aan zo'n flapdrol die gewoon een belachelijke fout maakt. Hij noemde de velociraptor gewoon een T-rex.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook allemaal wel? Ik kijk geen Boulevard.
....quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef YokiKater het volgende:
Die walgelijke Winston kwam ook nog met zo'n mooie; "Dinosaurussen, hebben ze nou echt bestaan?"
Winston Metzijngestolenfietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef YokiKater het volgende:
Die walgelijke Winston kwam ook nog met zo'n mooie; "Dinosaurussen, hebben ze nou echt bestaan?"
Ben je nu mad?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Fylax het volgende:
Zoals beloofd.
Die tekst op je shirt klopt niet helemaal, er hoort natuurlijk RAWR te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Boulevard als programma met 'deskundigen' ziet dan zou je daar elke droplul neer kunnen zetten die wat leuks te vertellen heeft, al doen ze dat al zo te zienquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen. Ik denk dat ik maar deskundige-deskundige ga worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |