quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:55 schreef Piels het volgende:
klacht: mannen die het horloge rechts dragen
klacht2: mannen die het horloge links dragen
klacht3: horloges
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:12 schreef NightH4wk het volgende:
Ik gebruik mijn pener als zonnewijzer. Die van TS is te klein dus heeft horloge nodig.
en dit natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef CoolGuy het volgende:
Echte mannen interesseert het geen fuck hoe anderen hun horloge dragen.
Dan zit het toch in de weg?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ben rechtshandig. Met schrijven althans.
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van (gehad).
Niet alleen dat, je bureau en/of tafel zal ook onder de krassen zitten. Horloge aan de arm waarmee je schrijft = krassen op je meubilair.quote:
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het isquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:00 schreef Simterklaas het volgende:
Niet gewoon de tijd op je mobiel checken
Mensen die met elke mode meegaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het is
Ja want een horloge is echt iets van de laatste jaren ookquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mensen die met elke mode meegaan
Heb jij toevallig ook een auto om niet in te rijden en een telefoon om vooral niet mee te bellen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het is
Nee hoor. Ook helemaal geen last van.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:47 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je bureau en/of tafel zal ook onder de krassen zitten. Horloge aan de arm waarmee je schrijft = krassen op je meubilair.
Nee, een horloge is vooral een accesoire voor mij, en niet zo zeer noodzakelijk om te kunnen zien hoe laat het is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een auto om niet in te rijden en een telefoon om vooral niet mee te bellen?
Homo gespot.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, een horloge is vooral een accesoire voor mij, en niet zo zeer noodzakelijk om te kunnen zien hoe laat het is.
Dat is wel kut. De wijzers van mijn horloge zitten maar de helft van de dag aan de bovenkant. Het horloge zit wel links van mijn pols.quote:WTF mannen, doe eens normaal! een horloge hoort links, met de wijzers aan de bovenkant van je pols te zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |