quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:55 schreef Piels het volgende:
klacht: mannen die het horloge rechts dragen
klacht2: mannen die het horloge links dragen
klacht3: horloges
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:12 schreef NightH4wk het volgende:
Ik gebruik mijn pener als zonnewijzer. Die van TS is te klein dus heeft horloge nodig.
en dit natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef CoolGuy het volgende:
Echte mannen interesseert het geen fuck hoe anderen hun horloge dragen.
Dan zit het toch in de weg?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ben rechtshandig. Met schrijven althans.
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van (gehad).
Niet alleen dat, je bureau en/of tafel zal ook onder de krassen zitten. Horloge aan de arm waarmee je schrijft = krassen op je meubilair.quote:
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het isquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:00 schreef Simterklaas het volgende:
Niet gewoon de tijd op je mobiel checken
Mensen die met elke mode meegaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het is
Ja want een horloge is echt iets van de laatste jaren ookquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mensen die met elke mode meegaan
Heb jij toevallig ook een auto om niet in te rijden en een telefoon om vooral niet mee te bellen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denken dat je een horloge draagt om te kijken hoe laat het is
Nee hoor. Ook helemaal geen last van.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:47 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je bureau en/of tafel zal ook onder de krassen zitten. Horloge aan de arm waarmee je schrijft = krassen op je meubilair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |