fijn voor jequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef PeZu het volgende:
kapen op je eigen naam in een tt te zetten, dan ben je geen god maar flop ene echte god heeft zulke bevestiging niet nodig
hmm kennelijk wel anders had je het genegerd als een echt god...quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fijn voor je
wpgod hecht geen waarde aan je mening
wpgod zet mensen graag even op hun plekquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm kennelijk wel anders had je het genegerd als een echt god...
ik ben geen mens, en mijn plek ken je nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wpgod zet mensen graag even op hun plek
je bent wel een mensquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben geen mens, en mijn plek ken je niet
jij bent niet alwetend, dat beweren is al een teken dat je niet alwetend bent dat klinkt misschien paradoxaal maar dat is het ook en niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent wel een mens
ik ben alwetend
jij bent verbannen doeiquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent niet alwetend, dat beweren is al een teken dat je niet alwetend bent dat klinkt misschien paradoxaal maar dat is het ook en niet.
bam, bij gratie laat ik je nog even bestaan, maar je onmetelijk arrogantie doen mij als celestial being twijfelen of ik jou en deze planeet niet in een veeg uit de geschiedenis zou moeten wissen, maar aangezien ik moeilijk de rest verantwoordelijk kan houden voor je blasfemie zal ik vandaag gul zijn en jullie nog wat extra zonnestralen schenken zodat je je zonde goed verlicht kan overdenkenquote:
tsss jij was verbannen wijsneusquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
bam, bij gratie laat ik je nog even bestaan, maar je onmetelijk arrogantie doen mij als celestial being twijfelen of ik jou en deze planeet niet in een veeg uit de geschiedenis zou moeten wissen, maar aangezien ik moeilijk de rest verantwoordelijk kan houden voor je blasfemie zal ik vandaag gul zijn en jullie nog wat extra zonnestralen schenken zodat je je zonde goed verlicht kan overdenken
het feit dat je denkt je mij kan verbannen en dat ik hier nog gewoon ben bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tsss jij was verbannen wijsneus
daarbij is een celestial being nog steeds een dienaar van mij en kun je mij niks maken
ik strip je van je vleugels en laat je voor eeuwig vallen in de put van verdoemenis
ik verkeer altijd in a higher state of mind, high on life dus ja en neequote:Op donderdag 11 juni 2015 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is de *insert drug here* al uitgewerkt bij beide heren?
Wat een wijsheidquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verkeer altijd in a higher state of mind, high on life dus ja en nee
ik zeg maar zo je kan altijd meer lerenquote:
Het leven is eenmaal geen krentenbolquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg maar zo je kan altijd meer leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |