Veltman heeft een acceptabel seizoen gedraaid. Hij is niet zo door het ijs gezakt als een Moisander, van Rhijn of Boilesen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik vind Veltman en Bruma allebei 500x niks maar toch Veltman>Bruma
Daarom jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman heeft een acceptabel seizoen gedraaid. Hij is niet zo door het ijs gezakt als een Moisander, van Rhijn of Boilesen.
Dat zegt nog niet veelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman heeft een acceptabel seizoen gedraaid. Hij is niet zo door het ijs gezakt als een Moisander, van Rhijn of Boilesen.
De Vrij en Martins Indi stonden ook in de basis in vele duels op het WK, en dat op basis van Eredivisie-ervaring. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Wat dan? Niet gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack.
Wat een lul was dat afgelopen zondag. Zo verschrikkelijk hard gelachen.
Sjek haat Guusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen het over Oranje ging, ging hij helemaal los op Guus.
Alsof jij het schaamhaar op zijn gezicht niet mooi vindtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Blind moet niet zo stoer doen mijn zijn knotje staar niet bij een baby face
Blind is een matige spelerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Blind moet niet zo stoer doen mijn zijn knotje staar niet bij een baby face
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |