SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:26 schreef Isis20 het volgende:
-Geef iets gratis weg onder delers en likers. Wel iets dat te maken heeft met je bedrijf [?] anders krijg je kansloze likes van mensen die je producten niets vinden. Weet alleen niet of dit nog steeds tegen de richtlijnen van fb is... [niet dat fb er iets van aantrekt]
-Kijk even na of je wel leuke content plaatst. Ik zit bijv. niet te wachten op een hele hoop links naar je website in een fb bericht.
- Heb je een bedrijf? Zet je fb in je nieuwsbrief of in je emailonderschriftwat denk jij dat nieuwe medium wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is not about how many breaths you take, it's about how many breaths you've taken away
Wat versta jij onder 'Fake Internet Points'?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef Nemephis het volgende:
Waarom wil je meer fake internet points?
likesquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:33 schreef JustStewieMusic het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'Fake Internet Points'?
Nee, ik wil geen 'fake'. Met meer likes bedoel ik serieuze mensen die pagina interessant vinden en geen mensen uit Oezbekistanquote:
Ik zou de pagina wel eens willen zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:14 schreef JustStewieMusic het volgende:
Ik heb nu al tijdje een facebookpagina, en ik zit rond de 1500 likes. Nu blijft het daar op stil staan, ook omdat berichten niet veel worden geliked en gedeeld.
Weet iemand nog leuke en handige manieren om meer likes te krijgen?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef JustStewieMusic het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen 'fake'. Met meer likes bedoel ik serieuze mensen die pagina interessant vinden en geen mensen uit Oezbekistan
Die mag ik helaas niet geven ivm Spammen haha!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:52 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ik zou de pagina wel eens willen zien.
Ok, dan niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:56 schreef JustStewieMusic het volgende:
[..]
Die mag ik helaas niet geven ivm Spammen haha!
Zeg even als je gezien hebt, dan kan ik weer wissenquote:
Je doet wat duizend andere pagina's ook al doen. Daar zit het hem in. Niets origineels.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:58 schreef JustStewieMusic het volgende:
[..]
Zeg even als je gezien hebt, dan kan ik weer wissen
Geen paniek, ik heb het al gewist voor je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:58 schreef JustStewieMusic het volgende:
[..]
Zeg even als je gezien hebt, dan kan ik weer wissen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |